وب سایت PopCash ، محلی است برای کسب درآمد آنلاین، که با پلتفرم ها و سایت هایی که تا کنون با آن ها آشنا شده اید، قدری متفاوت است.

آیا تجربه ی کار و کسب درآمد ارزی در این وب سایت را داشته اید؟

اگر نه! با تراپی در این مقاله تا پایان، همراه باشید. ما PopCash را به شما معرفی کرده ایم و نکاتی را در مورد کسب درآمد از این وب سایت گفته ایم.

حتما بخوانید : معرفی Freelancer.com

معرفی سایت PopCash

 وقتی شرکت ها و سازمان ها در مورد تبلیغات پاپ صحبت می کنند ، به طور حتم PopCash ، اولین نامی است که به زبان می آورند.

این وب سایت یکی از بهترین شبکه های popunder در سطح جهان است که به شما کمک می کند تا از طریق پیشنهادهای جذاب تبلیغاتی درآمد کسب کنید. علاوه بر این ، از طریق PopCash  می توان ترافیک سایت ها را افزایش داد و این روش می تواند برای کسب و کارهایی که نیازمند خرید ترافیک هستند، مناسب باشد.

PopCash

در حال حاضر ، PopCash ماهانه بیش از 50،000 ناشر ، 4500 کمپین و بیش از 200،000  تراکنش مالی ارسالی و بیش از 850،000،000 بازدید کننده دارد. اولین تست داخلی در مورد popunder ها در سپتامبر 2012 انجام شد.

پس از ایجاد این شبکه ، از 1 اکتبر 2012 رسماً PopCash آغاز به کار کرد. برای استفاده از این وب سایت و کسب درآمد از آن لازم است که حساب کاربری داشته باشید. در ادامه نحو ی ساخت حساب کاربری را به شما اموزش خواهیم داد.

چگونه در PopCash اکانت بسازیم؟

برای ایجاد اکانت در PopCash ابتدا به وب سایت رسمی آن وارد شوید.

مرحله اول : پس از ورود به سایت در صفحه ی اصلی ، گزینه ی publishers را انتخاب نمائید. و اطلاعات خواسته شده از جمله نام و ایمیل خود را وارد کنید. حالا گزینه create account را کلیک کنید.

مرحله دوم : در این مرحله وارد صفحه دیگری می شوید. در فرمی که مشاهده می کنید، اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید.

مرحله  سوم : یک لینک تائید به ایمیل شما ارسال می شود. که پس از وارد شدن به آن لینک، اکانت شما فعال خواهد شد.

مرحله چهارم : پس از فعال کردن اکانت خود می توانید اطلاعات پروفایل خود را مشاهده کنید؛ به علاوه می توانید به داشبورد مدیریتی PopCash دسترسی داشته باشید.

بررسی اجمالی PopCash و امکانات آن

صفحه داشبورد شما شامل بازی ها ، سرگرمی ها، فیلم ، دانلودها ، تصاویر ، سرگرمی ها ، استریم ها و ... می باشد. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا درآمد خود ، مانده حساب و آخرین وجه پرداختی را مشاهده کنید.

PopCash

بخش ناشر شامل 3 نماد است : وب سایت ها ، گزارش ها و دریافت کد. بخش وب سایت برای ناشران امکان اضافه کردن وب سایت را فراهم می کند. در بخش گزارش، میزان CPM ، impression ها ، تاریخ و درآمد ثبت می شود. برای دریافت کد آگهی باید یک وب سایت داشته باشید. این کد با وب سایت شما یکپارچه شده است.

بخش آگهی ها 3 بخش دارد : فهرست ترافیک ، کمپین ها و گزارش ها. فهرست ترافیک عبارتست از ارزیابی ترافیک ناشران با توجه به دستگاه ، مرورگر ، کشور و نوع پلتفرم. نماد کمپین برای شما این امکان را فراهم می کند تا بسته به نام ، شناسه ، بودجه روزانه ، CPM ، وضعیت و اقدامات ، یک کمپین ایجاد کنید. بخش گزارش برای شرکت ها این امکان را فراهم می کند تا میزان تأثیر گذاری شرکت های وابسته ، درآمد ، هزینه هر تبدیل ، نرخ تبدیل ، CPM و ... را ارزیابی کنید.

تبلیغ کنندگان می توانند به مدت 10 دقیقه برنامه های تبلیغاتی تنظیم کنند. برای شروع کار خود کافی است حداقل 5 دلار واریز کنند. برای واریز این مبلغ می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

PopCash یکی از ساده ترین شبکه ها برای برنامه ریزی کمپین ها می باشد که دارای رابط کاربری ساده و بسیار کاربر پسند می باشد و هم برای کاربران خبره و هم کاربران تازه واردان این امکان را فراهم می کند تا به راحتی از PopCash استفاده کنند.

نقد کردن درآمد ارزی از PopCash توسط تراپی

اگر علاقه مند به کسب درآمد از سایت PopCash هستید برای نقد کردن درآمد ارزی خود اصلا نگران نباشید، چرا که ما در تیم تراپی نقد کردن درآمد شما را بر عهده گرفته ایم. پس از اینکه شما در خواست خود را از طریق لینک زیر به ما اعلام کردید، بررسی های لازم انجام شده و معادل ریالی موجودی حساب شما با کسر مقدار ناچیز کارمزد به حسابتان واریز خواهیم کرد.

برای درخواست نقد کردن درآمد خود کلیک کنید!

تاریخ انتشار 23 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر