برای علاقه مندان به موسیقی و آهنگسازان، وب سایت distrokid می تواند گزینه ای مناسب باشد که می توانند از طریق آن به درآمد برسند. اگر شما هم از علاقه مندان به کسب درآمد از هنر موسیقی خود هستید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. تراپی وب سایت distrokid را به شما معرفی کرده است و نکاتی را در مورد آن برای شما گفته است. لطفا با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : سایت audiojungle | خرید ریالی افکت های موسیقی

Distrokid چیست؟

DistroKid یک سرویس است و ساده ترین راهی که از طریق آن نوازندگان موسیقی می توانند،  محصولات هنری خود را در Spotify ، iTunes ، Amazon ، Tidal ، TikTok ، YouTube و ... قرار دهند.

به طور کلی DistroKid برای نوازندگان ، هنرمندان ، گروه های موسیقی ، دی جی ها ، مجری ها ، تهیه کنندگان و سازندگان تکنوازی بسیار جای مناسبی است. این افراد که در خانه یا استودیو موسیقی کارهای خود را ضبط می کنند، می توانند با قرار داد موسیقی های تولید شده در این وب سایت کسب درآمد کنند.

کسب درآمد از distrokid

DistroKid چه مزایایی دارد؟

  • در حقیقت بزرگ ترین مزیت این پلتفرم برای علاقه مندان به موسیقی و آهنگسازان این است که محصول کار، تلاش و هنر آن ها در کمترین زمان ممکن وارد بازار می شود، در حالی که رقبای آن ها هنوز در تلاشند تا کار خود را به کاربران ارائه دهند. در حقیقت با استفاده از DistroKid شما می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • پیش تر گفتیم که در ازای گوش دادن کاربران به موسیقی های شما، پول دریافت خواهید کرد. از دیگر مزایای DistroKid این است که شما 100 درصد درآمد خود را دریافت خواهید کرد.
  • از دیگر مزایای DistroKid ، سرعت انتشار موسیقی شما در نت و شبکه های محبوب با کاربران بسیار زیاد مثل یوتیوب، اسپاتیفای، اینستاگرام، آمازون و ... می باشد.

درآمد خود را از DistroKid چگونه دریافت کنیم؟

گزارشات واریز و پرداخت حاصل از فروش، به محض دریافت و پردازش شماره فروش و محاسبه سود حاصل، توسط DistroKid در دسترس شما قرار می گیرد. فروشگاه ها معمولاً این گزارشات را ماهانه تحویل می دهند و مبلغی که دریافت می کنید مربوط به فروش حدود 3 ماه پیش شما است. بنابراین آهنگی که دیروز فروخته اید تا حدود 3 ماه دیگر در حساب DistroKid شما نمایش داده خواهد شد.

اما همه فروشگاه ها همزمان و یا با این فرکانس گزارش نمی دهند. هر فروشگاه و سرویس جریانی، گزارش ها و پرداخت ها را طبق برنامه خود ارائه می دهد. به عنوان مثال ، شما احتمالاً شماره های به روز شده iTunes & Spotify را در همان روز دریافت نخواهید کرد.

برای دیدن اطلاعات دقیق در مورد جریان تراکنش ها و فروش خود در DistroKid ، مانند کشور و واحد پول و ... می توانید به قسمت  "بانک" در این پلتفرم مراجعه کنید، سپس " See Excruciating Detail " را کلیک کنید. به این ترتیب می توانید هر گونه اطلاعات در مورد پرداخت ها و واریزی ها از سوی مشتریان خود را مشاهده کنید.

زمانی که درخواست برداشت از بانک خود را دارید ، پول شما ظرف 1-14 روز پس از درخواست برای شما ارسال می شود.

درآمد از راه موسیقی

بنابراین هنرمندان فعال در حوزه موسیقی می توانند قطعه های موسیقی و محصولات هنری خود را در DistroKid بارگزاری کنند و از این طریق این گونه محصولات را به سرعت وارد بازار کنند.

علاقه مندان به موسیقی در فروشگاه های آنلاین نظیر Spotify ، iTunes ، Amazon ، Tidal ، TikTok ، YouTube و ... می توانند به کارهای هنری شما گوش بدهند و در ازای آن شما از DistroKid پول دریافت کنید و به این ترتیب به کسب درآمد از موسیقی بپردازید.

همانطور که گفته شده تمامی تراکنش ها و مبالغ واریز شده به حساب شما در قسمت بانک DistroKid برای شما قابل مشاهده است.

نقد کردن درآمد ارزی از DistroKid توسط تراپی

با توجه به این که قطعه موسیقی که شما تولید کرده اید به سرعت در دسترس تمامی علاقه مندان به موسیقی در سراسر دنیا قرار می گیرد و مبالغ پرداختی ممکن است به دلار و ... باشد، شما می توانید نقد کردن درآمدهای ارزی خود را به ما بسپارید.

برای این منظور از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. تیم تراپی در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کرده و معادل ریالی موجودی حسابتان را برای شما واریز خواهد کرد.

برای درخواست نقد کردن درآمد خود، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 15 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر