اگر در تلاش برای کسب درآمد آنلاین هستید و روش های مختلفی را امتحان کرده اید اما موفق نشده اید ، می توانید پلتفرم Chegg را امتحان کنید. Chegg  یکی از بهترین پلتفرم های کسب درآمد آنلاین می باشد. با تراپی همراه شوید تا شما را با این پلتفرم و چگونگی کسب درآمد از آن آشنا کنیم.

بیشتر بدانید : کسب درآمد از اینترنت : معرفی بهترین سایت های کلیکی

معرفی پلتفرم Chegg

در حقیقت Chegg بستری است که از طریق آن دانش آموزان می توانند در مورد تکالیف مختلف مطالعه و سوالات خود را مطرح کنند. از این رو شما می توانید به عنوان یک معلم برای کمک به این دانش آموزان در پلتفرم Chegg درآمد کسب کنید. به خصوص اگر شما به تدریس علاقه مند باشید می توانید از این طریق به درآمد خوبی برسید.

chegg

دانش آموزان و دانشجویان می توانند در هر زمینه سوالات خود را مطرح کنند و از مطالب موجود در Chegg برای حل مشکلات خود نیز استفاده کنند. اساتید فعال در پلتفرم Chegg در حوزه های :

  • مهندسی شیمی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • ریاضیات پیشرفته
  • فیزیک پیشرفته
  • علوم کامپیوتر
  • متلب
  • مدیریت عملیات
  • و ....

در حال خدمت رسانی به دانشجویان و دانش آموزان عزیز می باشند.

چگونه می توان از Chegg کسب درآمد کرد؟

به طور کلی دو روش می توانید خود را به عنوان معلم در Chegg ثبت نام کنید :

  • روش اول : به عنوان متخصص پرسش و پاسخ یا Q&A
  • روش دوم : به عنوان کارشناس راه حل کتاب های متنی یا TBS

متخصص Q&A

شما به عنوان یک کارشناس Q&A می توانید سوالاتی را که دانشجویان پرسیده اند به صورت آنلاین پاسخ دهید. شما حتی از خانه نیز می توانید از را دور این کار را انجام دهید. به طور مثال پاسخ خود را بر روی یک کاغذ ساده بنویسید ، با استفاده از CamScanner کاغذ را اسکن کنید و به عنوان یک تصویر بارگذاری کنید یا اینکه می توانید پاسخ سوال را در پنجره موجود در صفحه پرسش و پاسخ Chegg تایپ کنید.

Chegg یک گروه هماهنگ شده و البته به خوبی مدیریت شده دارد که آماده است در هر زمینه به سوالات پاسخ دهد. پرداخت به ازای پاسخ های شما نیز به موضوع سوال بستگی دارد.

chegg

متخصص TBS

برای اینکه بخواهید به عنوان یک متخصص TBS در پلتفرم Chegg فعالیت کنید، لازم است که ابتدا به عنوان یک متخصص Q&A ثبت نام کنید، سپس با ارسال نامه ای، برای فعالیت به عنوان متخصص TBS درخواست دهید. اگر آن ها درخواست شما را تأیید کنند، می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

چه میزان در آمد می توان از chegg کسب کرد؟

درآمد شما کاملاً به ظرفیت پاسخگویی شما بستگی دارد. پرداخت ها در Chegg به صورت ماهانه انجام می شود. بنابراین کل پاسخ های ماهانه شما در مجموع میزان درآمد ماهانه شما را مشخص می کند.

اگر به سوالات عددی پاسخ دهید ، می توانید پول بیشتری دریافت کنید. زمان در نظر گرفته شده توسط Chegg برای هر پاسخ بدون در نظر گرفتن سوال، 2 ساعت در هر پاسخ می باشد. با این حال برخی از پاسخ ها (فقط 15 تا 20 دقیقه و برخی از پاسخ ها (نوع توصیفی) کمی بیشتر زمان می برد. از این رو می توانید به راحتی با شغل منظم خود روزانه برای پاسخ به 4-5 سوال برنامه ریزی کنید و درآمد خوبی به دست آورید.

کلام آخر

به دو روشی که در مقاله فوق گفته شد می توانید از طریق پلتفرم chegg درآمد کسب کنید. اگر می خواهید به عنوان یک معلم درآمد کسب کنید ، باید نسبت به دانش آموزان خود احساس مسئولیت داشته باشید. ابتدا نیاز آنها را بفهمید و عاقلانه به سوالات آن ها پاسخ دهید. توصیه می شود که به هیچ عنوان از هیچ منبع دیگری کپی نکنید ، اما می توانید آن ها را هر منبع آنلاین یا منبع چاپی دیگری را ارجاع دهید. سعی کنید مطالب را از قول خودتان تولید کنید. سوالات عددی می تواند درآمد شما را افزایش دهد زیرا امکان پاسخگویی به تعداد بیشتری سوال در زمان مقرر وجود دارد.

نقد کردن درآمد ارزی از chegg توسط تراپی

دوستان عزیز اگر تصمیم گرفته اید که در این پلتفرم فعالیت کنید و درآمد کسب کنید، می توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود روی کمک ما حساب کنید. تنها کافیست که از طریق لینک زیر درخواست خود را ارسال کنید. ما در کمترین زمان ممکن معادل ریالی درآمد شما را به حسابتان واریز می کنیم.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 02 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر