نیاز به کار در خانه، به خصوص این روزها که بیماری همه گیر کوید-19 شیوع پیدا کرده است، به یک ضرورت تبدیل شده است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم چند راه کسب درآمد در خانه را برای شما عزیزان معرفی کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : 

معرفی Freelancer.com و نحوه کسب درآمد از این سایت

معرفی سایت CodeCanyon و نحوه خرید ریالی و کسب درآمد از آن

معرفی برخی از بهترین روش های کسب درآمد در خانه

در این بخش از مقاله راه ها و روش هایی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که از طریق آن ها می توانید در خانه بمانید و همچنان درآمد داشته باشید. چرا که این روزها به دلیل شیوع این بیماری خطرناک بهتر است که تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوید، لذا خوب است راه های کسب درآمد در خانه را بدانید.

کسب درآمد در خانه

Test websites

از طریق تست کردن وب سایت ها در خانه شما می توانید در هر ساعت بین 5 الی 20 دلار درآمد کسب کنید. این یکی از بهترین راه های کسب درآمد در خانه است که نیاز به مهارت و تخصص آنچنانی ندارد و شما می توانید از طریق بازخوردهای خود در مورد طراحی، عملکرد و ترکیب بندی یک وب سایت به درآمد برسید.

تبدیل شوید به یک وبلاگ نویس، یوتیوبر یا پادکستر

اگر از این مهارت برخوردار هستید که محتوهای با کیفیت ارائه دهید، این می تواند یک روش اثبات شده برای کسب درآمد از خانه برای شما باشد.

شما می توانید حتی محتواهای ایجاد شده را علاوه بر بلاگ خود در کانال YouTube و ... نیز به اشتراک بگذارید. شما می توانید این کار را از طریق تبلیغات در شرکت های مختلف نیز انجام دهید.

کسب درآمد از طریق تماشای فیلم

ممکن است کسب درآمد از این روش چندان واقعی به نظر نیاید. اما این یک واقعیت است و به طور مثال شما می توانید از InboxDollars به ازای تماشای ویدئوهای کوتاه کسب درآمد کنید. به این ترتیب شما می توانید از طریق تماشای فیلم و سریال به کسب درآمد در خانه بپردازید.

کسب درآمد در خانه از طریق بازی

آیا شما یک گیمر حرفه ای هستید و از انجام بازی های آنلاین لذت می برید ؟ خبر خوش برای شما عزیزان این است که سایت هایی مانند Swagbucks ، Lucktastic ، Second Life یا Mistplay به شما برای انجام بازی پرداخت می کنند که معمولاً این پرداخت به صورت کارت هدیه است. اما برخی دیگر از سایت ها از طریق درگاه پرداخت ارزی پی پال PayPal پول شما را به حسابتان واریز می کنند. میزان درآمد شما بسته به نوع بازی و مدت زمان انجام بازی متفاوت است.

کسب درآمد در خانه

e-book منتشر کنید

اگر استعداد خاصی در داستان نویسی داشته باشید می توانید خودتان یک کتاب الکترونیکی منتشر کنید. خواه یک داستان جذاب برای گفتن داشته باشید یا بخواهید تخصص خود را به اشتراک بگذارید ، می توانید کتابی بنویسید. سپس می توانید با کمک شرکت هایی مانند Amazon Kindle Direct Publishing ، Apple Books ، IngramSpark و BookBaby ، آن کتاب را به نام خود منتشر کنید و از طریق فروش کتاب الکترونیکی خود به کسب درآمد در خانه بپردازید. به علاوه با ضبط نسخه صوتی کتاب ، می توانید فروش خود را افزایش دهید.

کسب درآمد در خانه از طریق تدریس آنلاین

در واقع چندین روش برای انجام این کار وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر می دانید که چگونه پیانو بنوازید می توانید به صورت آنلاین موسیقی تدریس کنید و بابت آن از دانشجویان هزینه دریافت کنید. یا اگر در ریاضیات هوش خوبی دارید می توانید به تدریس خصوصی ریاضی مشغول شوید و به درآمد برسید.

ایده دیگر این است که در سایت هایChegg ، Education First و VIPKid تدریس کنید و به صورت ساعتی درآمد کسب کنید. اما نکته ای که وجود دارد این است که ممکن است لازم باشد که مدرک TEFL داشته باشید.

کسب درآمد از ترجمه

یکی دیگر از بهترین راه های کسب درآمد در خانه این است که شما از طریق ترجمه متون مختلف به درآمد برسید و به عنوان یک فریلنسر با سایت های مختلف کار کنید.

نقد کردن درآمد ارزی توسط تراپی

دوستان! اگر با مطالعه ی این مقاله تصمیم گرفته اید که به کسب درآمد در خانه بپردازید و در شرایط فعلی کمتر از خانه خارج شوید، می توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود روی کمک ما حساب کنید. کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 22 آبان 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر