در دهه گذشته، یکی از بزرگ ترین استراتژی های تاثیرگذار در  رونق سرمایه گذاری و معاملات در سراسر دنیا، ترید با استفاده از ارزهای دیجیتال بوده است. در حال حاضر نقل و انتقالات انواع ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و ... در بسیاری از کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است و در تعداد قابل توجهی از وب سایت های فروشگاهی خارجی، خرید از طریق رمز ارزها رونق گرفته است. به همین دلیل تمامل برای خرید کریپتوکارنسی ها رو به افزایش است و البته به غیر از بیت کوین- این ارز دیجیتال محبوب- خرید و فروش تتر theter که یکی از ارزهای دیجیتال پایدار پرطرفدار است نیز رواج یافته است. در این مقاله به دلیل تقاضای مکرر شما عزیزان قصد داریم نکاتی را در مورد نحوه تبدیل وب مانی به تتر بیان کنیم. لطفا با تراپی همراه باشید.

تتر (USDT) چیست؟

توکن‌های تتر رایج ‌ترین استیبل‌ کوین‌ ها یا ارزهای دیجیتال پایدار به حساب می آیند و به‌ عنوان یک توکن دیجیتال ساخته شده بر روی چندین بلاک چین موجود می باشند. ارزش توکن‌های تتر (USDT) با ارز فیات منطبق، و به صورت 1 به 1 باشد و تمامی این توکن ها 100% توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شوند. به این معنا که قیمت تتر برابر با یک دلار است و با تغییر قیمت دلار، قیمت تتر هم تغییر می کند. به همین دلیل به آن یک استیبل کوین گفته می شود. توکن‌ های تتر (Theter) امروزه جز پرکاربردترین استیبل کوین‌ ها در صرافی ‌های بزرگ ارز دیجیتال، محسوب می شوند.

به این دلایل و به دلیل مزیت هایی که استفاده از ارز دیجیتال تتر می تواند برای کاربران و صاحبان کسب و کارهای بین المللی داشته باشد، بسیاری از این افراد نیار دارند که تبدیل وب مانی به تتر را انجام دهند و مبادلات ارزی خود را از طریق این ارز دیجیتال صورت گیرد.

برای خرید ارز دیجیتال  تتر روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید تتر از تراپی

 

به منظور سهولت در انجام مبادلات ارزی با استفاده از رمز ارز تتر Theter، می توانید تبدیل وب مانی به تتر و همچنین خرید تتر با وب مانی را از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی انجام دهید.

در بخش بعدی به برخی از مهم ترین مزیت های تتر اشاره کرده ایم تا بهتر متوجه شوید که لزوم خرید تتر با وب مانی چیست و چرا شارژ وب مانی را با تتر انجام دهیم؟

چرا خرید تتر با وب مانی؟

به طور کلی از آنجا که وب مانی یک سیستم پرداخت ارزی امن است و استفاده از خدمات آن برای کاربران در سراسر جهان بدون محدودیت امکان پذیر است و به ویژه، این سیستم مالی بین المللی هیچ تحریمی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است، وب مانی از جمله درگاه های پرداخت بسیار محبوب به شمار می آید که کاربران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. از سوی دیگر چون تتر جز ارزهای دیجیتال پایدار است و قیمت آن برابر با یک دلار است، تحت شرایطی صاحبان حساب های وب مانی ترجیح می دهند به جای دلار، در حساب ارزی خود، تتر داشته باشند تا بتواند تبادلات مالی با ارز دیجیتال را نیز انجام دهند.

به احتمال زیاد شما هم یکی از صاحبان حساب وب مانی هستید و با توجه به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت، می توانید در صورت نیاز خرید تتر با وب مانی را به آسانی انجام دهید. پس همچنان همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تبدیل وب مانی به تتر

مزیت های تبدیل وب مانی به تتر

اگر قصد تبدیل دلار وب مانی به تتر را دارید، خوب است با مزیت های ارز دیجیتال تتر نیز بیشتر آشنا شوید. پس همچنان با تراپی همراه باشید.

  • توکن‌های تتر (Theter) در سال 2014 راه ‌اندازی شد. تتر پیشگام مدل استیبل کوین ارزهای دیجیتال می باشد و طبق آمار به دست آمده، بیشترین تعداد معامله را به خود اختصاص داده است. توکن‌های تتر ثبات و سادگی ارزهای فیات را همراه با ماهیت نوآورانه فناوری بلاک چین ارائه می‌کنند که نشان دهنده ترکیبی عالی از هر دو می باشد.
  • توکن‌های تتر بر روی چندین بلاک چین ساخته شده‌ اند که این موجب پذیرش آسان تر این نوع ارز دیجیتال می باشد . بلاک چین های پشتیبانی شده توسط تتر عبارتند از : Bitcoin ، Ethereum ، TRON، EOS، Algorand، Solana، OMG Network و  Bitcoin Cash (SLP).
  • توکن های تتر از نظر حجم معاملات روزانه، جز پر معامله ترین توکن ها می باشد که نقدینگی بی نظیری را نیز ارائه می دهند.
  • یکی از مهم ترین مزیت های توکن‌های Tether  این است که در صرافی ‌ها و برنامه‌ های کیف پول دیجیتال، پروتکل ‌های مالی غیرمتمرکز و خدمات پرداخت، جایگزین هوشمندی برای درگاه های فیات به حساب می آیند.
  • دارایی های صادر شده و ذخیره شده در توکن های تتر به صورت عمومی در دسترس، و به روز می باشد. این یکی دیگر از مهم ترین مزیت های تتر است.
  • یکی دیگر از مزیت های تبدیل وب مانی به تتر این است که تتر از دلار آمریکا USD ، یورو  EUR، پزوی مکزیک MXN   و یوان چین CNH پشتیبانی می کند.

اکنون که می دانید ارز دیجیتال تتر، یا بهتر است بگوییم استیبل کوین تتر، چه مزیت هایی دارد و چگونه می تواند مبادلات ارزی با استفاده از رمز ارزها را برای شما آسان سازد، اگر قصد دارید خرید تتر با وب مانی را انجام دهید در ادامه ی مقاله با ما همراه شوید تا با نحوه تبدیل وب مانی به تتر آشنا شوید.

خرید وب مانی با تتر

نحوه خرید تتر با وب مانی در تراپی

برای اینکه بتوانید تبدیل وب مانی به تتر را انجام دهید، لازم است که به یکی از شرکت های خدمات پرداخت ارزی معتبر مراجعه کنید و برای خرید تتر درخواست دهید. ما در مجموعه تراپی کلیه ی خدمات پرداخت ارزی از جمله افتتاح حساب های بین المللی، شارژ حساب، نقد کردن درآمد ارزی  و ... را برای شما عزیزان بر عهده گرفته ایم. بنابراین شما می توانید خرید تتر با وب مانی را نیز به ما بسپارید. برای این منظور مراحل زیر را همراه با ما دنبال نمایید.

مراحل شارژ وب مانی با تتر

در فرایند تبدیل وب مانی به تتر، اولین گام مربوط می شود به ساخت اکانت و احراز هویت در تراپی. پس، قبل از هر اقدامی ابتدا لازم است که به سایت تراپی مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید تا احراز هویت شوید.

در مرحله بعدی از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید، می توانید درخواست خود را برای خرید تتر با وب مانی به ما اعلام نمایید.

برای درخواست خرید تتر با وب مانی، کلیک کنید!

همکاران ما در مجموعه تراپی پس از دریافت درخواست تبدیل وب مانی به تتر، درخواست شما را به دقت برسی می نمایند و از شما درخواست خواهند کرد تا آدرس کیف پول وب مانی خود را در اختیار آن ها قرار دهید. سپس عملیات شارژ وب مانی با تتر برای شما انجام می شود و شما می توانید با کسر مبلغ ناچیزی به عنوان کارمزد، معادل دلار وب مانی خود، تتر Theter خریداری نمایید. همچنین برای تبدیل تتر به وب مانی نز می توانید از طریق همان لینک ثبت درخواست نمایید.

کلام پایانی در مورد تبدیل وب مانی به تتر

تتر (Theter)، یک ارز دیجیتال پایدار است و در میان استیبل کوین های موجود، تعداد تراکنش های بالایی دارد؛ به همین دلیل بسیاری از کاربران در سراسر دنیا بیشتر مایلند که تتر بخرند و نقل و انتقالات با رمز ارزها را از طریق این ارز دیجیتال انجام دهند. بنابراین، چنانچه شما دوست عزیز مایل به تبدیل وب مانی به تتر هستید، می توانید از طریق لینکی که در بالا مشاهده کردید، درخواست خرید تتر با وب مانی را در وب سایت تراپی ثبت کنید.

توجه نمایید که، برای تبدیل تتر به وب مانی نیز می توانید از طریق همان لینک درخواست دهید. پس از آن سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد شد.

از همراهی همیشگی تان کمال تشکر را داریم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل و نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی با تراپی تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 09 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر