آیا تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده است که پس از مراجعه به یک وب سایت فروشگاهی خارجی، انتخاب خود را انجام داده باشید و در نهایت زمان پرداخت هزینه متوجه شوید که درگاه پرداخت ارزی مورد نظر شما در آن وب سایت وجود ندارد؟ و برای مثال شما نمی توانید پرداخت با وب مانی یا پرداخت با پی پال را انجام دهید؟! در چنین شرایطی ممکن است از خرید انصراف داده باشید و در کمال نارضایتی به سراغ فروشگاه آنلاین دیگری بروید. اما دوست عزیز در این مورد اصلا ناامید نشوید؛ چون با تبدیل وب مانی به پی پال و همچنین تبدیل پی پال به وب مانی این مشکل قابل حل است. با تراپی همراه شوید تا به شما بگوییم نحوه انتقال پول از پی پال به وب مانی و بالعکس چگونه است.

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

تیم تراپی همواره در تلاش است تا گام های موثری در جهت کمک به صاحبان کسب و کارها برای پیشرفت هر چه بیشتر آن ها در زمینه ی شغلی شان بردارد و به این منظور سعی در تسهیل انجام پرداخت های بین المللی نموده است تا نقل و انتقالات ارزی بین المللی به آسانی برای آن ها امکان پذیر شود. یکی از خدماتی که ما برای شما عزیزان ارائه کرده ایم، فراهم آوردن شرایطی است که در آن بتوانید وب مانی به پی پال و برعکس تبدیل پی پال به وب مانی را انجام دهید.

اگر در حال حاضر از حساب های بین المللی پی پال یا وب مانی استفاده می کنید و در شرایطی خاص نیاز دارید تبدیل وب مانی به پی پال را انجام دهید تا انتقال پول از وب مانی به پی پال برای شما صورت گیرد و یا برعکس قصد دارید با نحوه انتقال پول از پی پال به وب مانی آشنا شوید، کافیست به یک شرکت خدمات پرداخت ارزی معتبر، با سابقه و مجرب مراجعه کنید.

نحوه تبدیل وب مانی به پی پال

آشنایی با نحوه تبدیل وب مانی به پی پال

ما می توانیم به شما در هر زمان کمک کنیم تا به راحتی  Webmoney را به PayPal و بالعکس تبدیل پی پال به وب مانی را انجام دهید. سیستم پرداخت های الکترونیکی PayPal یک پردازنده پرداخت ارزی است که در ایالات متحده واقع شده است و Webmoney نیز یک پردازنده پرداخت ارزی از کشور روسیه است، که هر دو خدمات تبادلات مالی بین المللی را برای کاربران ارائه می دهند.

هدف ما کمک به کسانی است که مایل به تبدیل وب مانی به پی پال یا انتقال پول از وب مانی به پی پال می باشند و همچنین افرادی که قصد تبدیل پی پال به وب مانی را دارند می توانند روی کمک ما حساب کنند. ارائه خدمات توسط متخصصان ما سریع و با قابلیت اطمینان بالا انجام می شود. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا شما را با نحوه انتقال پول از پی پال به وب مانی یا تبدیل وب مانی به پی پال توسط مجموعه تراپی آشنا کنیم.

برای انتقال پول از وب مانی به پی پال روی دکمه ای که در ادامه مشاهده می کنید، کلیک نمایید و فرایند ثبت درخواست را تکمیل کنید. پس از آن ما در مدت زمانی کوتاه، تبدیل وب مانی به پی پال را برای شما انجام خواهیم داد و معادل دلار وب مانی خود را با کسر مبلغ بسیار کم کارمزد، در حساب پی پال خود دریافت خواهید کرد.

تبدیل وب مانی به PayPal

نحوه انتقال پول از پی پال به وب مانی

پی پال و وب مانی هر دو جز بهترین پردازنده های آنلاین می باشند که به دلیل امنیت بالا و سرعت انجام تراکنش ها در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردارند و  شما می توانید از PayPal  و WebMoney در هر زمان و هر مکان برای پرداخت و انجام تراکنش های ارزی استفاده کنید با این وجود اگر به هر دلیل نیاز دارید پرداخت های خود را از طریق درگاه پرداخت وب مانی انجام دهید، می توانید عملیات انتقال از پی پال به وب مانی را انتخاب کنید و پس از تبدیل پی پال به وب مانی هر نوع تراکنش واحدهای ارزی را با وبمانی انجام دهید.

برای انتقال پول از پی پال به وب مانی لازم است درخواست خود را از طریق دکمه ی زیر برای تیم تراپی ثبت کنید. ما پس از دریافت درخواست شما و بررسی های لازم، دلار پی پال شما را به دلار پرفکت مانی تبدیل خواهیم کرد.

تبدیل پی پال به WebMoney

 

تبدیل وب مانی به پی پال

متخصصان ما در گروه خدمات پرداخت های ارزی تراپی یک سیستم انتقال وجه بسیار امن و سریع ایجاد کرده اند که تا کنون توانسته است رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کند. برای بهره مندی از این خدمت ما قبل از هر اقدامی در وب سایت تراپی برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید و احراز هویت نمایید.

دوستان عزیز، چنانچه جین استفاده از خدمات ما در هر مرحله با سوال یا مشکلی مواجه شوید، به هیچ عنوان نگران نباشید؛ شما تنها نیستید! همکاران ما به کلیه ی سوالات شما دوستان عزیز با کمال میل پاسخگو هستند و با بردباری تمام تک تک سوالات را بررسی خواهند کرد؛ باشد که در این راه همراهی گرم و صمیمانه تان موجب موفقیت ما در خدمت رسانی به شما و ارتقا سطح کیفی کسب و کار تان شود.

تبدیل پی پال و وب مانی به ریال

در برخی کشورها مانند ایران که هیچ راهی به جز نقد کردن دلار وب مانی یا نقد کردن دلار پی پال برای استفاده کردن از آن وجود ندارد، اکثر کاربران از خدمات Exchange  استفاده می کنند و لازم است که این کار را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی معتبر بسپارید. برای تبدیل پی پال به ریال می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما در تیم تراپی ارسال کنید و پس از آن در مدت زمانی کوتاه معادل ریالی آن مبلغ را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

برای درخواست نقد کردن پی پال کلیک کنید!

همچنین برای نقد کردن دلار وب مانی خود می توانید از طریق دکمه ی زیر درخواست خود را ثبت و برای ما ارسال نمایید و در اسرع وقت معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

برای درخواست نفد کردن وب مانی کلیک کنید!

کلام پایانی در مورد تبدیل وب مانی به پی پال و برعکس

به این ترتیب شما با یکی دیگر از خدمات تیم تراپی در زمینه ی تبدیل وب مانی به پی پال و انتقال پول از وب مانی به پی پال آشنا شدید. به علاوه  نحوه انتقال پول از پی پال به وب مانی را برای شما عزیزان عنوان نمودیم. تیم ما متشکل از متخصصین مجرب و کارآزموده است که کلیه ی خدمات پرداخت ارزی در زمینه ی نقل و انتقالات و تبادلات بین المللی، پرداخت هزینه ی ثبت نام آزمون های بین المللی، پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر دنیا و ... را برای شما در اسرع وقت و در کمال دقت و صحت انجام خواهند داد.

برای بهره مندی از خدمات ما کافیست به وب سایت تراپی به آدرس https://trapay.net  مراجعه نمائید و در وب سایت ما ثبت نام کنید. پس از اینکه یک اکانت برای خود ایجاد کردید می توانید از کلیه ی خدمات شرکت خدمات پرداخت ارزی تراپی بهره مند شوید. چنانچه در فرایند ثبت نام و یا ارسال درخواست های خود برای ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمائید تا از راهنمایی های لازم در این زمینه توسط همکاران ما بهره مند شوید.

از توجه و همراهی تا تا انتهای این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 03 تیر 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر