انتقال موجودی کارت های اعتباری یک فرصت بسیار خوب است برای ذخیره ی دارایی شما با یک نرخ بهره‌ی بالا، با استفاده از انتقال موجودی خود به یک کارت با نرخ تعرفه بسیار پائین. در واقع اگر شما بتوانید اعتبار حساب خود را تا پایان مدت زمان مشخص شده برای کارت اعتباری خود حفظ کنید، شما قادر به حذف صدها یا حتی هزاران دلار از هزینه‌های پرداخت در طول زمان برای پرداخت‌های خود با کارت اعتباری خواهید بود. البته به دست آوردن سود کامل از موجودی حساب تان اندکی مشکل است.  اما اگرهم در این زمینه دقت کافی نداشته باشید و نکات مهم در این زمینه را رعایت نکنید، قطعا اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوید، برای شما هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت. نکاتی را که در ادامه برای اجتناب از بروز مشکلات در انتقال موجودی کارت‌های اعتباری آورده‌ایم را به دقت مطالعه کنید و به کار ببندید تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بخوانید : 

راه های نگهداری از کارت های اعتباری

اصطلاحات کارت های اعتباری را بشناسید

راه کارهایی برای اجتناب از بروز مشکلات در انتقال موجودی کارت های اعتباری

چنانچه تصمیم گرفته‌اید که موجودی کارت اعتباری خود را انتقال دهید اما گاها با مشکلاتی مواجه شده‌اید و یا هزینه‌هایی را متحمل شده‌اید، نکاتی را که در این قسمت از مقاله برای شما عزیزان گفته شده است را مد نظر داشته باشید.

انتقال موجودی کارت های اعتباری

توجه به هزینه‌ی تراکنش مربوط به کارت‌های اعتباری مختلف

یکی از راه‌های جلوگیری از مشکلات در انتقال موجودی کارت های اعتباری ، توجه به هزینه‌ی تراکنش‌ها است. با توجه به اینکه همواره هزینه‌ی تراکنش‌ها و انتقال پول برای هر کارت اعتباری مشخص شده است و برای شرکت‌های صادر کننده ی مختلف، متفاوت است، بهتر است قبل از انتخاب کارت اعتباری خود به این هزینه‌ها توجه کافی داشته باشید و از میان کارت‌هایی انتخاب کنید که یا هزینه‌های کمتری دارد یا اصلا برای انجام تراکنش‌ها هزینه‌ای در نظر نگرفته است.

از انتقال موجودی بین دو کارت اعتباری با شرکت‌های صادر کننده ی مشابه اجتناب کنید

از دیگر راه‌ها برای اجتناب از مشکلات در انتقال موجودی کارت های اعتباری این است که بین دو کارت اعتبار مشابه،  موجودی خود را انتقال ندهید. در حقیقت شما نمی‌توانید موجودی کارت اعتباری خود را بین دو کارت اعتباری مشابه انتقال دهید، اما اگر هم این کار را انجام دهید ضرر خاصی متوجه شما نخواهد شد جز اینکه قادر به کاهش بدهی کارت اعتباری خود طبق برنامه‌ی مشخص شده نخواهید بود و همچنین در استعلام گزارشات بانکی از نمره‌ی اعتبار شما کم می‌شود.

کارت‌های اعتباری قدیمی خود را کنار نگذارید

با وجودی که ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد تا موجودی حساب شما از کارت اعتباری قدیمی‌تان به کارت اعتباری جدید انتقال پیدا کند، اما سعی کنید انتقال موجودی کارت های اعتباری قدیمی خود را نیز انجام دهید و اگر بدهی  از قبل داشته‌اید حتما آن را پرداخت نمائید تا مشمول پرداخت دیرکرد آن نشوید و تا تائید انتقال مانده حساب‌تان حتما کارت اعتباری قدیمی خود را بررسی نمائید.

انتقال موجودی کارت های اعتباری

به مدت زمان مقرر شده برای انتقال اعتبار کارت خود توجه داشته باشید

شما بعد از اینکه افتتاح حسابتان را انجام دادید، بین 60 تا 120 روز فرصت دارید  تا اعتبار حساب خود را انتقال دهید و باید به این مدت زمان توجه کافی  داشته باشید.

سعی کنید از کارت اعتباری خود برای خرید استفاده نکنید، مگر در شرایط فروش ویژه

با کارت اعتباری خرید نکنید، مگر در زمانی که نرخ ویژه‌ای برای هر دو، چه خرید و چه انجام تراکنش، در نظر گرفته شده باشد. علت این است که بلافاصله پس از انتقال وجه، برای یک دوره زمانی، شما کمک هزینه دریافت نمی‌کنید. بنابراین در این مدت زمان خوب است که تا جای ممکن از خرید و پرداخت برای هزینه‌های غیر ضروری پرهیز کنید.

همیشه پرداخت‌های خود را به موقع انجام دهید

اگر پرداخت‌های خود را به موقع انجام ندهید، نه تنها متحمل هزینه‌های اضافه برای دیرکرد می‌شوید، بلکه سودهایی که  برای صاحبان حساب در نظر گرفته می‌شود، ممکن است شامل حال شما نشود.

بیشتر بخوانید : مزایای استفاده از کارت های اعتباری

رعایت مواردی که گفته شد به شما کمک می‌کند تا بتوانید از مشکلات در انتقال موجودی کارت های اعتباری اجتناب کنید و به این ترتیب هزینه‌های اضافه و گزاف نیز برای آن نپردازید.

دوستان عزیز، امید است مطالب گفته شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 29 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر