کاربران زیادی پس از خواندن مقاله تفاوت بین دبیت کارت و کردیت کارت چیست ، از ما خواسته بودند تا مزایای استفاده از کارت های اعتباری را برای آن ها بیان کنیم تا بتوانند با دیدی باز، خرید خود را انجام دهند.

مزایای استفاده از کارت های اعتباری

مزایای استفاده از کارت های اعتباری

شاید بتوان مهم ترین مزیت آن را عدم نیاز به حمل پول نقد دانست. حمل پول نقد همیشه موجب استرس می باشد. از طرفی که شما به کشور دیگری سفر می کنید مجبور هستید تا پول تان را به پول نقد رایج آن کشور تبدیل کنید. این امر موجب می شود که شما متحمل کارمزد زیادی شوید و همچنین ممکن است در مکانی مطمئن تبدیل پول خود را انجام ندهید و کلاهی بزرگ بر سرتان برود.

با استفاده از این کارت ها، به راحتی می توانید از تمامی فروشگاه های آنلاین معتبر به راحتی و تنها با یک کلیک خرید خود را انجام دهید.

با استفاده از این کارت ها، انتقال پول به راحتی و همچنین سرعتی بالا امکان پذیر است.

این کارت ها ، شامل قانون حمایت از مصرف کنندگان می باشد. همچنین در صورت گم شدن، با خارج کردن آن ها از اعتبار، خیال تان راحت است که جای پول شما هنوز امن است. در صورتی که این مزیت با پول نقد همراه نمی باشد.

همچنین اگر این کارت ها را به یکی از حساب های ارزی تان مانند پی پال، متصل کنید، دیگر اطلاعات حساب تان نیز محفوظ می ماند. شاید بتوان این مزیت را یکی از بارزترین مزایای استفاده از کارت های اعتباری برای کاربران پی پال نامید.

 

امیدواریم مطالعه این مقاله توانسته باشد به شما کمک کند. اگر با تفاوت کردیت کارت فیزیکی و مجازی آشنایی داشته باشید؛ می توانید مناسب ترین آن ها را انتخاب و سپس خریداری کرده و از امکانات آن ها بهره مند شوید.

تاریخ انتشار 20 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر