با توجه به اینکه امروزه بسیاری از کسب و کارها برای معرفی خود به بازار و جلب مشتری از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنند و بازاریابی دیجیتال توانسته است جایگاه خود را به خوبی در میان صاحبان کسب و کار و استارت اپ‌ها باز کند. به طور مثال بسیاری از صاحبان کسب و کار ترجیح می‌دهند که از طریق طراحی وب سایت با استفاده از سایت‌های وردپرسی به تبلیغات آنلاین بپردازند، چرا که وردپرس نیز توانسته است بر دیجیتال مارکتینگ تاثیر گذار واقع شود. ابزارهای فوق العاده‌ای نیز در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ ارائه شده است. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 آشنا نمائیم.

با بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ر سال 2019 آشنا شوید

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید و نتیجه‌ی مطلوب‌تری کسب نمائید و به این ترتیب بتوانید از رقبای خود در بازار کسب و کارتان پیشی بگیرید. در ادامه با ما باشید تا با بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

HubSpot Marketing

ابزار HubSpot Marketing یکی از بهترین  ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که هم نسخه‌ی رایگان آن و هم نسخه‌ی پولی آن برای کاربران در دسترس می‌باشد و بسته به برنامه‌ی کاری خود می‌توانید از یکی از این دونسخه استفاده نمائید.

هات اسپات چندین ابزار مختلف را به طور رایگان در دسترس شما قرار داده است تا با استفاده از آن‌ها کسب و کارتان رشد پیدا خواهد کرد. به طور مثال شما می‌توانید فرم‌های وب، فرم‌های پاپ اپ و نرم افزارهای چت آنلاین را در وب سایت خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که چنانچه از نسخه‌ی پولی آن استفاده نمائید، از امکانات بیشتری که در این ابزار برای کاربران قرار داده شده است می‌توانید بهره‌مند شوید.

Ahrefs

ابزار Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای خوب دیجیتال مارکتینگ است که قیمت آن از 99 دلار تا 399 دلار متغیر است. این ابزار یک ابزار دیجیتال مارکتینگ در زمینه‌ی سئو سایت است که با استفاده از آن می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید، با بیش از 150 میلیون کلمه‌ی کلیدی در ایالات متحده و بیش از 150 کشور دیگر.

ابزار Ahrefs برای تحلیل‌های رقابتی ابزار بسیار مناسبی است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید بفهمید که کدامیک از مشتریان به رقبای شما متصل هستند، صفحات رتبه اول کدامند و ... که شما نیز بتوانید با آن‌ها به رقابت بپردازید.

Proof

 قیمت این ابزار بسته به ترافیک سایت شما متغیر است و از ماهانه 24 دلار آغاز می‌شود. ابزار proof به CRM شما متصل می‌شود و نرخ تبدیل سایت را افزایش می‌دهد. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید بازدیدکنندگان را دنبال کنید و مسیر جستجوی آن‌ها در سایت را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید  تا به این ترتیب بتوانید تغییراتی را مطابق با آن در طراحی سایت خود اعمال کنید طوری که نرخ تبدیل بالاتری به دست آورید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

Survey Anyplace

ابزار  Survey Anyplace  نیز یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بر اساس نظر سنجی‌های به عمل آمده بتوانید برند خود را مطرح نمائید و به این ترتیب با اعمال نظر کاربران تجربه‌ی کاربری خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید سوالات را به طور شخصی  بر اساس نیازهای خود طراحی کنید.

 Yoast

ابزار Yoast یکی از پلاگین های وردپرس و ابزار سئو است که به صورت رایگان نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این ابزار یکی از معروف ترین ابزارهای وردپرس است که هم بر روی ویرایشگر قدیمی و هم بر روی ویرایشگر گوتنبرگ قابل استفاده است.

از دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می‌توان Slack، Trello، Canya Business، Google Adwords، Google Analytics ، MailChimp، Asana، BuzzSumo، MeetEdger، Buffer و Hootsuite را نام برد که می‌توانید آن‌ها را تهیه نموده و از مزایای آن‌ها برای برای ارتقا کسب و کار خود استفاده نمائید.

دوستان گرامی در این مقاله سعی نمودیم شما را با مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که بسیار هم کاربردی هستند، آشنا نمائیم. چنانچه شما دوست عزیز نیز یکی از صاحبان کسب و کار هستید و دارای وب سایت نیز می‌باشید می‌توانید از این ابزارها برای ارتقا و بهینه‌سازی کسب و کار خود استفاده نمائید.

عزیزان چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات ارائه شده با سوال یا مشکلی مواجه شدید حتما سوال و مشکل خود را از طریق تماس تلفنی با ما در میان بگذارید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بی نهایت سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

 

تاریخ انتشار 01 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر