آیا شما برای کسب و کار خود وب سایتی طراحی کرده اید؟ خودتان این کار را انجام داده اید یا طراحی سایت خود را به شرکت های دیجیتال مارکتینگ سپرده اید؟ در صورتی که هنوز سایتی ندارید و تصمیم دارید خودتان این کار را انجام دهید، مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله با پلتفرمی به نام wix آشنا خواهید شد که می توانید با استفاده از آن به صورت آنلاین به طراحی سایت برای خودتان بپردازید. پس با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با پلتفرم wix

پلتفرم wix این امکان را برای شما فراهم م یکند تا با بتوانید حضوری پررنگ و خیره کننده در وب داشته باشید ، به طور حرفه ای و با عملکردی جذاب و ارزشمند.

با استفاده از این پلتفرم چه اولین بار باشد که طراحی وب انجام می دهید و چه یک مدت متخصص و طولانی ، ویژگی ها و راه حل های منحصر به فردی خواهید آموخت برای ساخت یک وب سایت حرفه ای با آزادی عمل جهت اعمال خلاقیت های واقعی خود.

wix

Wix متعلق به 3 بنیانگذار است که عبارتند از : Avishai Abrahami ، Nadav Abrahami و Giora Kaplan. این سه نفر در سال 2006 بستری را فراهم کرده اند تا برای هر کسی این امکان وجود داشته باشد تا به ایجاد وب سایت خود بپردازند، بدون اینکه از مهارت های برنامه نویسی و کدنویسی برخوردار باشند؛ و به این ترتیب بتوانند به صورت آنلاین نیز به فعالیت و کسب و کار بپردازید.

در سال 2006 ، ویکس متولد شد. از آن زمان ، ما در ایجاد وب سایت به عنوان یک رهبر بزرگ متعهد شده ایم و متعهد به ارائه آخرین ویژگی ها و قابلیت هایی هستیم که هر کسی را قادر می سازد حضور آنلاین حرفه ای ایجاد کند.

مزیت های طراحی سایت با پلتفرم wix

در این پلتفرم برای بیش از 180 میلیون کاربر در 190 کشور جهان بستری جهانی فراهم شده است تا همه را قادر باشند رسما حضور آنلاین خود را اعلام کنند.

در هر شغلی که مشغول فعالیت هستید، خواه کارآفرینی ، طراحی ، توسعه دهنده وب، نوازندگی ، عکاس یا رستوران دار و خواه دیگر مشاغل، در پلتفرم wix ویژگی های ویژه ای قرار داده شده است که این امکان را برای شما فراهم کرده است که یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید و به مدیریت کسب و کار خود بپردازید.

با استفاده از پلتفرم wix ، شما می توانید یک راه حل تجاری قوی ایجاد کنید که با استفاده از آن بتوانید به شیوه ی بهتری با مشتریان ارتباط برقرار کنید و محصولات خود را بفروشید و به صورت آنلاین کسب درآمد کنید.

ابزارهای موجود در این پلتفرم عبارتند از Wix Logo Maker که با استفاده از آن می توانید به طراحی لوگو و نام تجاری خود بپردازید، Wix SEO Wiz که با استفاده از آن می توانید به بهبود سایت خود بپردازید و در موتورهای جستجو دیده شوید، با استفاده از Wix Video Maker نیز می توانید در عرض چند ثانیه انواع فیلم های تبلیغاتی ایجاد کنید و داستان کسب و کار خود را برای مخاطبان خود مطرح کنید.

wix

چرا برای طراحی وب سایت از wix استفاده کنیم؟

با استفاده از پلتفرم wix شما می توانید خودتان بدون نیاز به مهارت های برنامه نویسی یک وب سایت رایگان و حرفه ای به ایجاد کنید. شما با استفاده از Wix ، می توانید با یک الگوی جذاب شروع به کار کنید و آن را شخصی سازی کنید و یک وب سایت شخصی برای خود تهیه کنید.

بیش از 160 میلیون نفر در سراسر جهان Wix را برای ایجاد یک وب سایت رایگان انتخاب می کنند و شما هم می توانید یکی از آن ها باشید و این کار را انجام دهید و با استفاده از وب سایت خود به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

چگونه در wix یک وب سایت رایگان ایجاد کنیم؟

شما به سادگی با طی کردن مراحل زیر می توانید یک وب سایت رایگان برای خود ایجاد کنید. پس برای این منظور با ما مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

1. در وب سایت wix ، به عنوان یک سازنده وب سایت رایگان ثبت نام کنید و انتخاب کنید چه نوع وب سایتی می خواهید ایجاد کنید.

2. یک الگوی سفارشی انتخاب کنید و نقطه شروع خود را انتخاب کنید.

3. ویژگی های طراحی را درگ و دراپ کنید. ویزگی هایی نظیر متن ، گالری ، فیلم و موارد دیگر.

4- برای کار آماده شوید. ساخت یک فروشگاه آنلاین ، سیستم رزرو ، وبلاگ و ...

5- وب سایت خود را منتشر کنید و به صورت آنلاین ادامه دهید. هم اکنون شما می توانید حضور آنلاین حرفه ای خود را آغاز کنید.

به این ترتیب شما می توانید به صورت رایگان با استفاده از پلتفرم wix به طراحی یک وب سایت بپردازید  و فعالیت آنلاین خود را آغاز کنید.

تاریخ انتشار 27 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر