یکی از الزامات سفر به کشورهای دیگر این است که قبل از رفتن حتما از قوانین مربوط به بیمه در آن کشور اطلاعات کافی به دست آورید. به طور مثال اگر بخواهید به کانادا سفر کنید نکات مهم مربوط به بیمه کانادا را باید بدانید. از دیگر مواردی که قطعا در مورد آن تحقیقات لازم را به عمل خواهید آورد چگونگی کار در کانادا است. یا اگر برای ادامه تحصیل قصد سفر کرده باشید خوب است بدانید که شرایط بورسیه تحصیلی کانادا چگونه است. از مواردی دیگر که می‌توان به آن اشاره کرد، انتخاب کارت اعتباری مناسب برای استفاده در کشور کانادا است. با تراپی همراه شوید تا با چند کارت اعتباری برای مهاجرانی که به تازگی وارد کانادا شده‌اند، آشنا شوید.

کارت اعتباری مناسب باری برای تازه واردان به کانادا کدامند؟

انتخاب یک کارت اعتباری مناسب برای استفاده در کشور کانادا، کمی شبیه به انتخاب یک ماشین یا هر محصول مهم دیگری است که در انتخاب آن باید دقت کافی داشته باشید. اما اینکه یک کارت اعتباری را چگونه استفاده کنید یا آن را برای چه منظوری مورد استفاده قرار دهید مسئله‌ای است که باید قبل از انتخاب کارت، به آن توجه کنید. چنانچه شما دوست عزیز یکی از تازه واردان به کانادا هستید و یا قصد سفر به این کشور را درآید، خوب است با چند کارت اعتباری مناسب برای استفاده در آن کشور آشنا شوید.

کارت اعتباری

ویزا کارت مسافرتی پلاتینیوم TD

با استفاده از این کارت کلیه هزینه‌ها بسیار معقول برای شما محاسبه می‌شود. این کارت، کارت ارزانی نیست اما از لحاظ قیمت با کارت‌های اعتباری دیگر بسیار فاصله دارد و ارزان‌تر است و برای استفاده در سفر بسیار مناسب است.

کارت هدیه طلایی امریکن اکسپرس

این کارت، یک کارت بسیار استاندارد می‌باشد که دارای مزایای بسیاری زیادی است و یک هزینه‌ی معقول سالانه نیز برای آن باید پرداخت کنید.

ویزا کارت TD AEROPLAN INFINITE

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مرتبا به صورت هوایی به ویتنام، هند، فیلیپین یا چین، کره و ... سفر می‌کنید و یا به مکان‌هایی سفر می‌کنید که 10 یا بیشتر از ساعت در هواپیما به سر می‌برید، دراین صورت این نوع کارت اعتباری مناسب‌ترین نوع کارت اعتباری برای شما می‌باشد. البته این کارت برای هر کسی مناسب نیست و برای تهیه آن حداقل 60000 دلار آمریکا نیاز دارید و نیز یک هزینه سالانه را برای آن باید بپردازید. اما این هزینه‌ها با توجه به مزایای کارت اعتباری  TD AEROPLAN INFINITE ، که برای صاحبان آن در نظر گرفته شده است، بسیار معقول و مناسب خواهد بود.

مستر کارت پلاتینیوم راجرز

بله شرکت راجر یک شرکت خدمات اینترنتی و تلفنی، اکنون خدمات مالی پیشنهاد داده است و کارت اعتباری نیز ارائه کرده است. این کارت یک کارت ترکیبی با هزینه‌های بسیار مناسبی است که هزینه سالانه‌ای برای دارندگان این کارت در نظر گرفته نشده است. همچنین برای تازه واردان و مهاجران هزینه‌ای برای انجام تراکنش‌ها در نظر نمی‌گیرد.

امریکن اکسپرس پلاتینیوم SCOTIABANK

زمانی که به دفعات زیادی مسافرت می‌کنید و مسیر طولانی را در راه سفر به سر می‌برید، مهم ترین نگرانی شما این است که در راه سفر بیمار شوید یا تصادفی اتفاق بیفتد و مواردی از این قبیل. این کارت دارای سیاست‌های بیمه‌ای بسیار کارایی است که بیاری از این اتفاقات غیر مترقبه را پوشش می‌دهد. اما بدانید که این کارت دارای هزینه‌های سالانه بسیار بالایی است.

کارت اعتباری

کارت کبالت امریکن اکسپرس

این کارت اعتباری بسیار کارت خوبی است که مزایای بسیاری برای کاربران و دارندگان آن در نظر گرفته شده است و  در رنگ‌های بسیار جالب و خیره کننده‌ای طراحی شده است. این کارت برای افرادی که بیشتر از خانه بیرون هستند و افرادی که اوقات زیادی را در سفر می‌گذرانند بسیار مناسب است.

همراهان همیشگی تراپی در این مقاله چند نوع کارت اعتباری که در سفر به کانادا مورد استفاده قرار می‌گیرد آشنا شوید، کارت های دیگری نیز علاوه بر این کارت‌ها وجود دارد از قبیل : مستر کارت لاین ترو MBNA، ویزا کارت SCOTIABANK SCENE، کارت اعتبارTANGERINE CASHBACK، مستر کارت الیت ورد BMO که شما می‌توانید از این کارت‌ها نیز استفاده کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا تجربیات مفید خود در ارتباط با کارت‌های اعتباری را از طریق کامنت‌ها با دیگر دوستان در میان بگذارید. سوالات و مشکلات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 07 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر