تیم چیپ ایر متشکل از 125 متخصص مستقر در کالاباساس، کالیفرنیا با استفاده از فنآوری‌های خلاقانه، بر اساس اطلاعاتی که مسافران وارد می‌کنند و تعداد آن‌ها، خدمات برتری به مشتریان ارائه می‌دهد تا خرید بلیط‌های هواپیمایی مقرون به صرفه را برای آن‌ها آسان نماید . وب سایت چیپ ایر مجهز به یک موتور جستجوی اختصاصی است که به دنبال بلیط‌ها با کمترین قیمت در وب سایت‌های فروش بلیط گشته و ارزان‌ترین آن‌ها را پیدا می‌کند. در وب سایت چیپ ایر برای شما مشخص می‌شود که کدام پروازها دارای امکانات و هزینه‌های اضافی هستند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت و با مقایسه بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر مایلید تا از طریق وب سایت چیپ ایر برای رزرو بلیط اقدام کنید، با تراپی همراه شوید تا با نحوه‌ی رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر (Cheap Air) آشنا شوید.

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر (Cheap Air)

همانطور که گفتیم شرکت چیپ ایر یکی از شرکت‌های فروش بلیط‌های مقرون به صرفه می‌باشد که شرایط آسان خرید و رزرو بلیط هواپیما را برای مسافران فراهم کرده است. در سال 2013 شرکت چیپ ایر اولین آژانس مسافرتی در جهان بود که بیت کوین را به طور رسمی به عنوان جایگزینی برای پرداخت هزینه‌ی پرواز پذیرفت. همچنین چیپ ایر اولین آژانس مسافرتی بود که امکان رزرو بلیط برای کوبا را برای مسافران فراهم کرد. آژانس مسافرتی چیپ ایر نیز لیت کوین، بیت کوین کش و دش را برای رزرو هتل و پرواز نیز پذیرفت. همچنان با ما باشید تا به شما چگونگی خرید بلیط و رزرو پرواز از طریق چیپ ایر را آموزش دهیم.

نحوه‌ی رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر (Cheap Air)

چیپ ایرمعتقد است که خربد بلیط باید برای بسیار آسان باشد. بنابراین امکان خرید بلیط را برای مسافران با شرایط بسیار آسان فراهم کرده است. یرای آشنایی با چگونگی رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر (Cheap Air) مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : برای خرید بلیط از سایت چیپ ایر ابتدا به وب سایت آن به آدرس : www.cheapoair.com مراجعه نمائید. پس از ورود به سایت در صفحه‌ی اصلی فرمی را مشاهده می‌کنید که از شما یکسری اطلاعات می‌خواهد.

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر

مرحله‌ی دوم : اطلاعات خواسته شده، از جمله مبدا و مقصد پرواز، تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و... را وارد نمائید و بر روی Search Now کلیک کنید تا به جستجوی بلیط‌های قیمت مناسب موجود و متناسب با اطلاعات شما بپردازد.

مرحله‌ی سوم : مطابق آنچه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پروازهایی که با اطلاعات ورودی شما مطابقت دارد نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با توجه به قیمت و دیگر موارد ذکر شده مناسب‌ترین آ ن‌ها را انتخاب کنید.

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر

مرحله‌ی چهارم : پس از انتخاب مورد مناسب و کلیک بر روی دکمه‌ی Select وارد صفحه‌ی مشخصات پرواز می‌شوید. در این صفحه علاوه بر مشخصات پرواز، جزئیات سفر، موارد امنیتی پرواز، مشخص کردن شماره‌ی صندلی و فرم مربوط به اطلاعات پرداخت را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر

مرحله‌ی پنجم : پس از آنکه مشخصات پرداخت را وارد کردید با کلیک بر روی گزینه‌ی Book بلیط برای شما رزرو می‌شود.

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر

رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر

خدمت تراپی برای رزرو بلیط هواپیما و هتل در سایت چیپ ایر (Cheap Air)

چنانچه هیچ‌گونه کارت اعتباری در اختیار ندارید و یا به هر دلیل دیگر برای پرداخت هزینه‌ی بلیط با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید و برای پرداخت هزینه روی کمک ما حساب کنید. ما می‌توانیم پرداخت هزینه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهیم. برای این منظور کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد و فرایند رزرو بلیط را برای شما تکمیل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید : رزرو بلیط قطارهای خارجی توسط تراپی

از اینکه همواره ما را همراهی می‌نمائید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و سوال یا مشکلتان را با ما مطرح نمائید. ما همواره با کمال میل پاسخگوی کلیه‌ی سوالات شما عزیزن هستیم.

چنانچه در گذشته تجربه‌ی خرید از وب سایت چیپ ایر را داشته‌اید و از امکانات این وب سایت استفاده کرده‌اید، در صورت تمایل، از طریق کامنت، تجربیات مفید خود را با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از اطلاعات مفید شما بهره‌مند گردند.

تیم تراپی با سابقه‌ی درخشان خود در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات پرداخت‌های ارزی و بین المللی آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 14 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر