این یک حقیقت است که شما قبل از اینکه تصمیم بگیرید به کشور دیگری مهاجرت کنید، ابتدا باید هزینه ها را در نظر بگیرید که در خلال سفر با مشکل جدی مالی مواجه نشوید. کانادا کشوری است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشورهای دیگر مایلند که به ایم کشور سفر کنند. بنابراین در این مقاله قصد داریم مطالبی را در مورد مهاجرت به کانادا برای شما عزیزان بیان کنیم و شما را از میزان هزینه مهاجرت به کانادا آگاه کنیم. پس با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : نکات ضروری که قبل از مهاجرت به کشورهای دیگر باید بدانید

به طور کلی بسته به اینکه شما با چه هدفی قصد دارید مهاجرت کنید، هزینه های شما نیز متفاوت است. به طور مثال اگر برای تحصیل، سرمایه گذاری و ... مهاجر می کنید، قطعا بدانید که هزینه مهاجرت به کانادا متفاوت خواهد بود. ما در این مقاله به ذکر این موارد پرداخته ایم.

هزینه مهاجرت به کانادا

پیش تر گفتیم که با توجه به هدف شما از مهاجرت به کانادا، هزینه مهاجرت به کانادا هم متفاوت است. در این بخش از مقاله به بررسی هزینه مهاجرت، با توجه به اهداف مختلف پرداخته ایم.

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا برای تحصیل

جالب است بدانید که یکی از آسان ترین راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق تحصیل است. زمانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارید، در بدو ورد به این کشور باید اسن مدارک را در دست داشته باشید :

  • گواهی پذیرش شما از سوی دانشگاهی که شما را پذیرفته است
  • گواهی پزشکی که سلامت شما را تضمین می کند
  • گواهی عدم سوء سابقه کیفری

گواهی پذیرش از سوی دانشگاه مورد نظر که در اکثر مواقع هیچگونه هزینه ای ندارد، مگر اینکه دانشگاه اعلام کند که برای بررسی مدارک شما نیاز به پرداخت هزینه می باشد.

گواهی سلامت پزشکی شما نیز هزینه ای حدود 500 هزار تومان خواهد داشت.

برای دریافت گواهی عدم سوء سابقه نیز مبلغ ناچیزی، حدود 30 هزار تومان باید بپردازید.

البته این را هم بدانید که برای دانشجویانی که بورسیه تحصیلی نشده اند و خودشان هزینه ی تحصیل را تقبل کرده اند، ارائه ی مدرک گواهی تمکن مالی نیز لازم است که باید آن را اهم در ابتدای ورود خود به این کشور ارائه دهید.

هزینه ی دیگری که جز هزینه مهاجرت به کانادا برای ادامه تحصیل محسوب می شود و بایستی آن را بپردازید، هزینه ی آزمون زبان انگلیسی است؛ که هزینه این آزمون را می توانید از طریق ویزا کارت یا مسترکارت از ایران نیز پرداخت کنید.

دوستان عزیز! چنانچه برای پرداخت هزینه آزمون زبان انگلیسی با مشکل مواجه شوید و یا هیچگونه کارت اعتباری در اختیار ندارد، می توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. کافیست در خواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید، ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه کلیک کنید!

این مواردی که ذکر کردیم مهم ترین هزینه های مهاجرت به کانادا برای ادامه تحصیل می باشد.

هزینه مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاری

قطعا مهاجرت از این روش با هزینه های بیشتری همراه است.

البته شما می توانید برای کاهش این هزینه ها از طریق سرمایه گذاری در کبک اقدام کرد.

هزینه مهاجرت به کانادا

اما ب طور کلی در ابتدا شما باید مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار بپردازید، به علاوه فرد متقاضی بایستی دو میلیون دلار سرمایه نقدی و غیر نقدی نیز داشته باشد؛ که قسمتی از این پول به عنوان ودیعه برای مدت 5 سال نزد دولت کانادا گذاشته می شود.

اما چنانچه مایل نباشید که پولی را به عنوان ودیعه نزد دولت کانادا قرار دهیدف بایستی مبلغ 350 هزار دلار کانادا را به دولت این کشور پرداخت کنید.

کلام آخر

دوستان همیشه همراه تراپی، در این مقاله سعی کردیم برای شما عزیزانی که علاقه مند به مهاجرت هستید و کشور کانادا را برای سفر انتخاب کرده اید، نکاتی را در مورد هزینه مهاجرت به کانادا بیان کنیم. همچنین گفتیم که مهاجرت به کانادا با توجه به هدف سفر که برای تحصیل یا سرمایه گذاری باشد، متفاوت است. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با ارائه ی این مطالب بر اطلاعات مفید شما در زمینه ی هزینه مهاجرت به کانادا افزوده باشیم.

در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 15 امرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر