علاقه مندان به دریافت مدرک تافل TOEFL ، لازم است که برای شرکت در آزمون، ثبت نام کنند. همانطور که می دانید برای شرکت در آزمون می بایست هزینه ای را برای ثبت نام بپردازید. راه ها و روش های مختلفی برای پرداخت هزینه وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از ووچر تافل TOEFL تافل است. برای این منظور شما باید ابتدا ووچر تافل را خریداری کنید. برای آشنایی با  آموزش نحوه ی خرید ووچر (voucher) برای آزمون تافل TOEFL با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : نحوه تست و اطلاع از سالم بودن کد ووچر

ممکن است از خود بپرسید که چرا از خرید ووچر تافل TOEFL برای ثبت نام در آزمون استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این پرسشف در ادامه مقاله به معرفی ووچر تافل TOEFL برای شما عزیزان پرداخته ایم. همچنین شما را از مزیت های ووچر تافل TOEFL و نحوه یی خرید آن آگاه نمود ایم. پس چنانچه شما دوست عزیز مایل هستید که ثبت نام خود را از طریق ووچر (voucher) برای آزمون تافل انجام دهید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

ووچر (voucher) برای آزمون تافل

ووچر (voucher) برای آزمون تافل TOEFL چیست؟

قبل از اینکه شما را با نحوه ی خرید ووچر تافل TOEFL آشنا کنیم، لازم است که ابتدا با ووچر تافل TOEFL آشنا شوید.

ووچر (voucher) برای آزمون تافل TOEFL توسط سازمان ETS ایالات متحده صادر می شود و عبارتست از یک کد 16 رقمی که با استفاد از آن می توانید پرداخت هزینه را انجام دهید.

به این ترتیب می توانید با خرید ووچر تافل TOEFL با استفاده از کد 16 رقمی برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تافل اقدام نمائید.

حال قبل از اینکه شما را با نحوه ی خرید ووچر تافل TOEFL آشنا کنیم، مزیت های استفاده از ووچر برای ثبت نام آزمون تافل را برایتان بازگو خواهیم کرد.

استفاده از ووچر (voucher) برای آزمون تافل TOEFL چه مزیت هایی دارد؟

در این بخش از مقاله به ویژگی هایی در مورد ووچر تافل TOEFL اشاره خواهیم کرد که با آگاهی از آن ها به لزوم استفاده از آن ها پی خواهید برد.

  • اولین مزیتی که برای ووچر تافل TOEFL می توان در نظر گرفت، مربوط می شود به تاریخ اعتبار آن. شما می توانید از ووچر تافل TOEFL برای ثبت نام، به مدت یک سال از تاریخ صدور آن استفاده کنید.
  • امکان انتقال و فروش ووچر (voucher) برای آزمون تافل TOEFL به دیگران نیز وجود دارد و شما می توانید تا زمانی که تاریخ ووچر اعتبار دارد، آن را به دیگران  بفروشید. به علاوه چنانچه از ثبت نام در آزمون تافل منصرف شدید، می توانید آن را به صاحب قبلی اش برگردانید.
  • چنانچه ووچر تافل TOEFL را تهیه کردید، در هر مزکز ثبت نام در سراسر ایران می توانید برای ثبت نام از آن استفاده کنید.

این موارد از مهم ترین مزیت های ووچر تافل TOEFL بود که برای شما عزیزان گفتیم. در ادامه به نکاتی مهم در مورد این نوع ووچر اشاره کرده ایم که لازم است آن ها را بدانید.

توجه داشته باشید که، برای ریپورت نمره تافل، شما نمی توانید از ووچر تافل TOEFL استفاده کنید.

ووچر (voucher) برای آزمون تافل

علاوه بر این برای تغییر زمان آزمون تافل نیز نمی توانید ووچر تافل TOEFL را مورد استفاده قرار دهید.

و نکته ی مهم تر این که اگر در زمانی نزدیک به تاریخ برگزاری آزمون تصمیم گرفته اید در آزمون تاف ثبت نان کنید، امکان استفاده از ووچر تافل TOEFL دیگر برای شما وجود ندارد.

حال که با مزیت ها و نکات مربوط به ووچر تافل آشنا شدید، نحوه ی خرید ووچر تافل TOEFL را برای شما آموزش خواهیم داد.

خرید ووچر (voucher) برای آزمون تافل TOEFL توسط تراپی

 حال که با وبژگی ها و مزیت های ووچر تافل آشنا شدید، ممکن است تصمیم گرفته باشید که ثبت نام آزمون تافل را با استفاده از ووچر تافل TOEFL انجام دهید، در این صورت می توانید در این بخش از مقاله با نحوه خرید ووچر تافل آشنا شوید.

برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در خواست شما را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن ووچر تافل TOEFL را برای شما خریداری خواهند کرد.

برای درخواست خرید ووچر ، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 21 امرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر