اگر شما هم یکی از کاربران گوشی‌های اندروید هستید، حتما تا کنون برای استفاده از برنامه و اپلیکیشن‌های مختلف به برنامه پلی استور مراجعه کرده‌اید. اما آیا تا کنون نیاز به خرید برنامه پیدا کرده‌اید؟ آیا برای شما هم پیش آمده است که برای استفاده از تمام قابلیت‌های برنامه، مجبور به پرداخت هزینه شوید؟ اگر پاسخ این سوالات مثبت است، پس در جای درستی قرار دارید. چرا که در این مقاله قصد داریم روش‌های خرید از پلی استور را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های خرید از پلی استور چیست؟

با توجه به اینکه کاربران این برنامه همگی از کشورهای مختلف و سراسر جهان هستند، پس روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه در این برنامه در نظر گرفته شده است. بنابراین شما می‌توانید برای خرید از پلی استور ، از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

خرید از پلی استور با گیفت کارت گوگل پلی

زمانی که صحبت از خرید از گوگل پلی یا پلی استور می‌شود، اولین گزینه ای که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، استفاده از گیفت کارت گوگل پلی است. گیفت کارت نوعی از کارت اعتباری است که به میزان مشخصی دارای شارژ می‌باشد. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت گوگل پلی با مقادیر 5، 10، 15 دلار و ... حساب پلی استور خود را شارژ نموده و خریدتان را انجام دهید. لازم به ذکر است که امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به طور مستقیم امکان پذیر نیست. اما شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت‌های واسط نظیر تراپی، نسبت به خرید این کارت‌ها، اقدام نمایید. کافی است در سایت تراپی ثبت نام کرده و از بخش ثبت سفارش جدید، درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

خرید از پلی استور

خرید از پلی استور با کارت های اعتباری

خرید با ویزا کارت و مسترکارت یکی از رایج ترین روش‌های پرداخت ارزی در سایت و برنامه‌های خارجی است. شما می توانید با خرید ویزا کارت و مسترکارت نه تنها از پلی استور و گوگل پلی، بلکه از بسیاری از سایت‌های خارجی مانند آمازون خرید کنید. مجددا، با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید به صورت مستقیم این کارت‌های اعتباری را خریداری نمایید. اما جای نگرانی نیست. چرا که باز هم شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی تراپی یکی از این کارت‌های اعتباری را خریداری کرده و به مقدار مورد نیازتان شارژ نمایید.

یکی از مزیت‌های خرید از پلی استور با استفاده از این کارت‌ها این است که نیازی به پرداخت هزینه بیشتر نیست. اجازه دهید با ذکر یک مثال، این مسئله را برای شما روشن کنیم. فرض کنید که شما قصد خرید یک برنامه به قیمت 2 دلار را دارید. در صورتی که بخواهید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید، باید حداقل یک گیفت کارت 5 دلاری خریداری نمایید. اما در صورتی که از کارت‌های اعتباری برای پرداخت هزینه استفاده نمایید، دقیقا می‌توانید همان 2 دلار را پرداخت کنید. پس اگر یکی از مشتریان پر و پا قرص برای خرید برنامه از پلی استور نیستید، خرید با کارت‌های اعتباری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید از پلی استور

پرداخت ارزی با تراپی

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید از خدمات ارزی تراپی برای انجام این کار استفاده کنید. برای انجام این کار شما باید در سایت ثبت نام نمایید و از طریق بخش سفارش جدید، درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. فراموش نکنید که لینک خرید یا نام برنامه به صورت دقیق باید برای ما ارسال شود. سپس شما می‌توانید با پرداخت ریال به ما، خریدتان را انجام دهید. استفاده از این روش به کسانی توصیه می‌شود که قصد خرید محدود از پلی استور را داشته و از طرفی نیاز چندانی به کارت‌های اعتباری گفته شده ندارند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله، روش‌های خرید از پلی استور را به شما عزیزان معرفی کردیم. از میان 3 روش گفته شده، استفاده از خدمات ارزی تراپی زمانی به شما توصیه می‌شود که قصد خرید محدود داشته و برای سایر پرداخت‌های ارزی به کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت نیازی ندارید. بنابراین در صورتی که برای ثبت سفارش یا خرید گیفت کارت و ویزا کارت و مسترکارت سوالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 02 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر