در حال حاضر ساده ترین و امن ترین روش برای خرید تلفن های همراه،لپ تاپ، انواع تبلت و لوازم جانبی آن ها، خرید آنلاین می باشد. اگر به دنبال سایتی هستید که محصولات مرتبط با تکنولوژی را همراه با قیمت مناسب ارائه می کند؛ ما به شما سایت مای کادا را پیشنهاد می کنیم. سایت مای کادا از امارات می باشد که به دلیل نزدیکی آن به ایران، هزینه ارسال پایین تری نسبت به سایت های مشابه دارد. برای خرید از این وبسایت نیاز به پی پال، ویزاکارت و مسترکارت دارید اما شما به راحتی با کمک مجموعه تراپی می توانید با کارت شتاب خود انواع محصولات این وب سایت را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با این وبسایت، در رابطه با نحوه خرید نیز شما را راهنمایی کنیم.

سایت مای کادا

سایت mykada.com

فروشگاه اینترنتی Mykada توسط Compucell Group، در دبی (امارات متحده عربی) طراحی شده است. این وبسایت پیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت دارد. مزیت رقابتی این سایت، نسبت به سایت های مشابه، ارائه انواع تلفن های هوشمند، گجت ها، لپ تاپ و... با قیمت فوق العاده خوب می باشد. مزیت دیگر خرید از این وبسایت این می باشد که این وبسایت برای ارائه محصولات بی عیب و نقص، یک تیم تنها برای این کار استخدام کرده است. بنابراین شما می توانید با آرامش کامل اقدام به خرید نمائید. برای آشنایی با دیگر مزایای این وب سایت با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید:

مزایای خرید از سایت مای کادا

  • کمترین گزارش خرابی از خریداران
  • امکان ارسال مستقیم به ایران
  • هزینه پایین برای ارسال کالا
  • درصد گمرک و مالیات پایین
  • تحویل کالا در مدت زمان کوتاه
  • ارتباط آسان با بخش پشتیبانی ( شماره های تماس: 043 960 880، 971552511253 یا ارسال ایمیل به info@mykada.com)

اگر پس از واریز وجه با پیام "محصول موجود نیست" روبرو شدم چه کار باید کرد؟

اگر محصولی را انتخاب کردید و هزینه آن واریز شد، سپس پیامی مبنی بر اینکه سفارش شما تمام شده است برای تان ارسال شد اصلا نگران نشوید. شما می توانید با تیم پشتیبانی سایت مای کادا صحبت کنید. (شماره های تماس و آدرس ایمیل در قسمت بالاتر ذکر شد) آن ها نزدیکترین زمانی که می توانند کالا را تهیه کرده و به دست شما برسانند؛ به شما اطلاع می دهند. اگر با آن تاریخ مشکلی داشتید می توانید یک کالای دیگر انتخاب فرمائید. در صورتی که هزینه آن بیشتر باشد ماءالتفاوت را باید پرداخت کنید و در صورتی که هزینه آن کمتر بود، در حساب شما باقی می ماند یا می توانید درخواست کنید آن را به شما پرداخت کنند. در نهایت اگر با هیچ کدام از این موارد موافق نبودید سفارش شما لغو خواهد شد و کل هزینه به شما باز خواهد گشت. حداکثر مدت زمانی که هزینه به شما باز می گردد ۱۴ روز کاری می باشد.

خرید از سایت مای کادا محدودیت زمانی دارد؟

سایت مای کادا، امکان خرید محصولات را برای ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته فراهم کرده است. البته زمان ارسال کالا در روزهای شنبه تا پنجشنبه می باشد.

نحوه پرداخت در سایت MyKada.com چگونه است؟

برای پرداخت در سایت مای کادا، می توانید از دبیت کارت و ویزاکارت استفاده نمائید. همچنین شما می توانید پرداخت های خود را از طریق پی پال نیز انجام دهید. اما اگر به هیچ یک از این کارت ها دسترسی ندارید، مجموعه تراپی به شما کمک می کند تا هزینه محصول مورد نظرتان را پرداخت نمائید.

سایت مای کادا

خرید از سایت مای کادا با کارت شتاب 

بله شما به کمک مجموعه تراپی می توانید به راحتی از تجربه خرید از سایت مای کادا با کارت شتاب لذت ببرید. تنها لازم است پس از انتخاب محصولات مورد نظر، فرم درخواست سفارش سایت تراپی را تکمیل نمائید. اطلاعات خواسته شده را همراه با لینک محصولات برای ما ارسال نمائید. سپس معادل ریالی آن را با کارت شتاب به حساب مجموعه تراپی واریز نمائید. همکاران ما در زمانی کمتر از دو ساعت کاری پس از ثبت سفارش و دریافت وجه، به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

اگر تجربه خرید از سایت مای کادا را داشته اید، لطفا با سایر دوستان در کامنت ها به اشتراک بگذارید. همکاران ما در مجموعه تراپی نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران نیز می باشند. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

تاریخ انتشار 19 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر