شما ممکن است به دلایل و اهداف مختلفی، قصد تبدیل وب مانی به ارز دیجیتال را داشته باشید؛ برای مثال اگر بخواهید از سایتی خرید کنید که پرداخت هزینه از طریق ارز دیجیتال و به واسطه درگاه پرداخت وب مانی می باشد، لازم است که برای خرید ارز دیجیتال با وب مانی اقدام نمایید. در این مقاله ما به صورت گام به گام به شما خواهیم گفت که چگونه می توان انتقال ارز دیجیتال به وب مانی را انجام داد.

شما عزیزان در صورت تمایل میتوانید از تراپی انواع ارز های دیجیتال را خریداری کنید، کافیست روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

خرید ارز دیجیتال با وب مانی به واسطه تراپی

از جمله خدمات تیم تراپی برای کاربران محترم، فراهم کردن شرایطی است که بتوانند از طریق وب سایت Bestchange، انتقال ارز دیجیتال به وب مانی را به سادگی انجام دهند. در این وب سایت شما می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و به کمک مجموعه تراپی آن ارز دیجیتال را به کیف پول وب مانی تان انتقال دهید. در بخش بعدی به طور کامل آموزش تبدیل دلار وب مانی به دیگر ارزها را عنوان کرده ایم. شما هم می توانید این مراحل را با ما انجام دهید.

صاحبان حساب وب مانی می توانند به راحتی از طریق صرافی های آنلاین معتبر در کشور، در وب سایت Bestchange، خرید ارز دیجیتال با وب مانی را انجام دهند؛ از این طریق انتقال ارز دیجیتال به وب مانی انجام می شود و در واقع شما تبدیل وب مانی به ارز دیجیتال را انجام داده اید.

آموزش تبدیل وب مانی به ارز دیجیتال

در فرایند تبدیل وب مانی به ارز دیجیتال در واقع شما به ازای مبلغی که از طریق کیف پول وب مانی خود به صرافی پرداخت می کنید، ارز دیجیتال مورد نظر را در کیف پول وب مانی تان خواهید داشت؛ و به این ترتیب انتقال ارز دیجیتال به وب مانی صورت می گیرد. این فرایند طبق مراحل زیر انجام پذیر است.

مرحله اول: در ابتدا لازم است که در وب سایت تراپی، یک حساب کاربری ایجاد کنید و احراز هویت نمایید.

مرحله دوم: سپس به وب سایت www.bestchange.com وارد شوید. در این وب سایت، مطابق با آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، در دو ستون سمت چپ، می توانید نوع کیف پول و نوع رمز ارز را مشخص کنید. در ستون Give ، WebMoney را و در ستون Get ، ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید، انتخاب می کنید.

مرحله دوم خرید ارز دیجیتال با وب مانی

مرحله سوم : سمت راست صفحه، در قسمتی که در تصویر مشخص شده است، می توانید یکی از صرافی های موجود را انتخاب کنید. این صرافی ها، جز معتبرترین صرافی های آنلاین می باشند و شما با خیال راحت می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید؛ و توجه کنید که در این جدول صرافی ها به ترتیب نرخ کارمزد از کمترین به بیشترین، قرار گرفته اند و خرید ارز دیجیتال با وب مانی را با نرخ مشخصی انجام می دهند. هر کدام از این صرافی ها برای شما یک کیف پول وب مانی در نظر گرفته اند و شما می توانید به دلخواه خود یکی از این صرافی ها را انتخاب کنید.

مرحله سوم تبدیل وب مانی به ارز دیجیتال

مرحله چهارم : در این مرحله لازم است که مشخصات مبدا و مقصد این تراکنش را وارد نمایید؛ که در قسمت Send شما آدرس کیف پول وب مانی که از آن برداشت می شود و در قسمت Receive ، آدرس کیف پولی که واریز در آن صورت می گیرد را لازم است که وارد کنید. همچنین مبلغ دلار وب مانی برای خرید مقدار مورد نظر ارز دیجیتال را وارد کنید.

مرحله چهارم انتقال وب مانی به ارز دیجیتال

پس از آن گزینه ی Exchange را کلیک نمایید تا سفارش شما ثبت شود.

مرحله پنجم : در این مرحله لازم است کیف پولی را که خرید ارز دیجیتال با وب مانی از طریق آن انجام می شود را به مبلغ مشخص شده، با توجه به میزان ارزی که در بخش قبل مشخص کرده اید، شارژ نمایید.

مرحله ششم : در این مرحله از آموزش خرید ارز دیجیتال با وب مانی، برای شارژ کیف پول وب مانی، به حساب کاربری خود در سایت تراپی وارد شوید و از منوی خدمات، زیر منوی وب مانی، شارژ حساب وب مانی را انتخاب کنید.

تبدیل وب مانی به ارزدیجیتال با تراپی

مرحله هفتم : در این صفحه، دکمه ای که در تصویر مشاهده می کنید را کلیک نمایید تا به صفحه ی مربوط به شارژ وب مانی هدایت شوید.

خرید ارز دیجیتال با وب مانی در تراپی

مرحله هشتم : در مرحله هشتم از آموزش انتقال ارز دیجیتال به وب مانی، فرمی که مشاهده می کنید را به دقت با اطلاعات خواسته شده پر کنید. مبلغ دلاری که در اوردر خود در سایت Bestchange مشخص کرده اید، به همراه مشخصات و آدرس همان کیف پول وب مانی که در این سایت وارد کرده اید، در فرمی که مشاهده می کنید وارد نمایید تا کیف پول وب مانی مورد نظر شما با مبلغی که مشخص کرده اید توسط تراپی شارژ شود. حالا گزینه ی ثبت سفارش را کلیک کنید تا سفارش شما ثبت شود.

خرید ارز دیجیتال با وب مانی در پنل کاربری

همچنین می توانید از طریق لینک زیر برای شارژ وب مانی درخواست دهید.

برای درخواست شارژ وبمانی، کلیک کنید!

مرحله نهم : در این مرحله برای انتقال ارز دیجیتال به وب مانی ، متخصصان ما در مجموعه تراپی، درخواست شما را به طور کامل و دقیق بررسی می نمایند. پس از آن لازم است که شما معادل ریالی دلار وب مانی را به حساب بانکی تراپی واریز نمایید، تا کیف پول وب مانی تان به دلار شارژ شود.

در نهایت زمانی که شارژ کیف پول وب مانی شما به میزان مشخص شده افزایش یافت، به صورت اتوماتیک سفارش شما در سایت Bestchange ، توسط صرافی منتخب شما انجام می شود و تبدیل وب مانی به ارز دیجیتال به این ترتیب صورت می گیرد.

به این ترتیب، از طریق آموزش تبدیل دلار وب مانی به دیگر ارزها ، شما می توانید هر نوع ارز دیجیتال را در وب سایت Bestchange به واسطه مجموعه تراپی انجام دهید.

آنچه در ارتباط با خرید ارز دیجیتال با وب مانی آموختید!

در این مقاله با آموزش گام به گام و تصویری تبدیل وب مانی به ارز دیجیتال در خدمت شما عزیزان بودیم. شما با مطالعه ی آموزش تبدیل دلار وب مانی به دیگر ارزها قادر خواهید بود، انتقال ارز دیجیتال به وب مانی را به کمک تراپی و از طریق سایت Bestchange با استفاده از یکی از صرافی های موجود در این سایت که جز معتبرترین و امن ترین صرافی ها می باشند، انجام دهید. در صورتی که در هر کدام از مراحل آموزش خرید ارز دیجیتال با وب مانی با ابهام یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید. همکاران و مشاوران ما در تیم تراپی در اسرع وقت و با کمال میل پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان مقاله سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر