همیشه زمانی که به خرید می رویم، یکی از سوالاتی که از فروشنده در رابطه با لباس می پرسیم این است که تولید کدام کشور است. ترکیه یکی از کشورهایی است که با داشتن لباس های مرغوب و با کیفیت و البته جذاب معروف است. به همین دلیل است که قسمت اعظمی از لباس هایی که در ایران وجود دارد معمولا از این کشور وارد شده اند. البته متاسفانه در برخی مواقع نیز افراد سودجو تنها با مارک های تقلبی سعی می کنند خریدار را گول زده تا جنس را به عنوان جنس ترکی به افراد بفروشند. اگر شما هم دوست ندارید جزء این دسته از افراد فریب خورده باشید به شما توصیه می کنیم که در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین سایت ها را برای خرید پوشاک ترک اورجینال به شما معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید پوشاک ترک اورجینال :

سایت fimkastore :

این فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را از سال 1990 آغاز کرده است.  در این وب سایت شما می توانید هر آنچه که مربوط به پوشاک زنان است در هر فصل سال پیدا کنید. لباس های مختلف در این سایت دسته بندی شده اند که این امکان را به شما می دهد تا سریع کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. برای پرداخت در این سایت می توانید از ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنید.

خرید پوشاک ترک

سایت yoox :

این سایت در زمینه پوشاک ترک برای مردان، زنان و کودکان فعالیت خود را از سال 2000 آغاز کرده است. شما می توانید جدید ترین طراحی لباس ها را از بهترین طراحان سطح جهان از این سایت خریداری نمایید. برای این که شما بتوانید لباس خود را درست انتخاب کنید، برای هر گروهی از افراد راهنمای سایز بندی ارائه کرده است. روش پرداخت در این سایت به صورت کارت های اعتباری ویزا کارت و مستر کارت در نظر گرفته شده است.

سایت Ipekyol :

این فروشگاه آنلاین علاوه بر این که به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش می رساند، 142 فروشگاه در سطح ترکیه دارد. محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند تنها برای خانوم هاست. برای پرداخت در این سایت ما می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید.

سایت turkopt :

این وب سایت برای همه افراد و در همه سنین دارای پوشاک ترک است. شما برای پرداخت در این سایت می توانید از پی پال استفاده کنید.

 

نکته مهم : ممکن است که شرایط ارسال در هر کدام از این فروشگاه های آنلاین پوشاک ترک تغییر کند. پس بهتر است که قبل از تایید نهایی سفارش خود، از شرایط ارسال هر کدام اطلاعات دقیق بدست آورید. هممچنین هر کدام ممکن است شرایط ویژه ای برای بازگرداندن سفارش داشت باشند و در برخی موارد اصلا هزینه را به شما بر نگردانند. در این مقاله ما تنها این سایت ها را به شما معرفی کرده ایم. اما اینکه هر کدام چه شرایطی دارند را حتما خودتان باید بررسی کنید.

خرید پوشاک ترک

پرداخت هزینه خرید پوشاک ترک اورجینال :

پرداخت از طریق پی پال :

افتتاح حساب پی پال                                                                  سفارش شارژ پی پال

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با پی پال بدون حساب

پرداخت پی پال (paypal payment ) و انواع آن

خرید با پی پال

پرداخت از طریق ویزا کارت / مستر کارت :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت از طریق تراپی :

اگر با روش های گفته شده آشنایی ندارید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید :

تماس با ما

آیا شما از سایت دیگری خرید پوشاک ترک انجام داده اید؟ اگر پیشنهاد بهتری دارید حتما با ما در میان بگذارید ...

تاریخ انتشار 28 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر