سیستم پرداخت ارزی وب مانی، این سیستم امن، مطمئن و سریع، توانسته است کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند. اگر شما نیز یکی از صاحبان حساب وب مانی هستید، در صورتی که قصد تبدیل وب مانی به بیت کوین را دارید یا می خواهید خرید بیت کوین با وب مانی را انجام دهید؛ مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. همچنین اگر موجودی کیف پول وب مانی شما بیت کوین است و می خواهید تبدیل بیت کوین به دلار وب مانی را انجام دهید، این مقاله را تا انتها به دقت مطالعه کنید. تراپی به طور کامل نحوه خرید بیت کوین با وب مانی و بالعکس آن را به شما آموزش داده است.

با نحوه خرید بیت کوین با وب مانی آشنا شوید

شما می توانید تبدیل وب مانی به بیت کوین را از طریق وب سایت Bestchange و به واسطه تیم تراپی انجام دهید. نحوه انتقال بیت کوین به وب مانی به این صورت است که ابتدا به وب سایت Bestchange وارد شوید. در این وب سایت شما می توانید انواع واحدهای ارزی را به یکدیگر تبدیل کنید؛ به این ترتیب که در ستون های سبز رنگ Give و Get مطابق تصویری که مشاهده می کنید، ارزهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل مربوطه را دنبال کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

برای مثال برای خرید بیت کوین با وب مانی در ستون Give، WebMoney را انتخاب کنید و در ستون Get، Bitcoin را انتخاب کنید؛ پس از آن صرافی هایی که این تبدیل ارز را انجام می دهند برای شما نمایش داده می شود. این صرافی ها، جز صرافی ای معتبر هستند و شما با خیال راحت انتقال وب مانی به بیت کوین را انجام دهید.

خرید بیت کوین با وب مانی

در این مرحله از آموزش انتقال وب مانی به بیت کوین، همانطور که مشاهده می کنید، نرخ تبدیل ارز در این صرافی ها با یکدیگر متفاوت است و شما می توانید اولین صرافی که نرخ کمتری دارد را انتخاب کنید؛ یا نه به انتخاب خود صرافی دیگری را انتخاب نمایید. در این آموزش ما صرافی سوم را انتخاب کرده ایم. با انتخاب این صرافی شما وارد صفحه ای مطابق با تصویر زیر خواهید شد.

تبدیل بیت کوین به وب مانی

در این مرحله از تبدیل دلار وب مانی به بیت کوین، لازم است که مقدار دلار وب مانی را مشخص کنید، همچنین آدرس کیف پول وب مانی خود را وارد نمایید. و در بخش دیگر مقدار بیت کوینی که قصد دارید خریداری نمایید را به همراه آدرس کیف پول وب مانی تان وارد کنید. سپس حاصل جمع دو عددی که مشاهده می کنید را در کارد وارد کرده و گزینه ی Exchange را کلیک نمایید. به این ترتیب اورد (سفارش) شما در وب سایت Bestchange ثبت می شود.

در این مرحله، برای انتقال وب مانی به بیت کوین لازم است که کیف پول وب مانی خود را به واسطه وب سایت تراپی با مبلغی که در بالا مشخص کردید، شارژ کنید. برای این منظور مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

  • به وب سایت تراپی وارد شوید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و احراز هویت نمایید.
  • پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید و از منوی خدمات، بخش وب مانی، گزینه ی شارژ حساب وب مانی را انتخاب کنید و در صفحه ای که مشاهده می کنید، دکمه ی درخواست شارژ وب مانی را کلیک نمایید تا فرم مربوط به درخواست شارژ را مشاهده کنید.
  • در فرمی که مشاهده می کنید، مبلغ شارژ مورد نظر و آدرس کیف پول وب مانی را وارد کنید و سپس دکمه ی ثبت درخواست را کلیک نمایید. به این ترتیب درخواست شارژ حساب وب مانی برای شما ثبت می شود. پس از آن توسط تیم تراپی، شارژ حساب وب مانی به مبلغ مورد نظر شما انجام می شود و به صورت اتوماتیک اوردر شما در وب سایت Bestchange اجرا می شود و تبدیل دلار وب مانی به بیت کوین انجام می شود.

همچنین پس از احراز هویت در تراپی، می توانید از طریق لینک زیر درخواست شارژ حساب وب مانی را به طور مستقیم برای ما در مجموعه تراپی ارسال کنید.

برای درخواست شارژ وبمانی، کلیک کنید!

بنابراین طی مراحلی که گفته شد شما می توانید خرید بیت کوین با وب مانی را انجام دهید.

برای خرید بیت کوین با وب مانی و همچنین برای تبدیل بیت کوین به وب مانی می توانید از طریق وب سایت Bestchange اقدام نمایید. در این وب سایت شما می توایند سفارش خود را ثبت نمایید و زمانی که نیاز به افتتاح حساب وب مانی  یا شارژ حساب وب مانی داشتید، می توانید به واسطه شرکت های خدمات پرداخت ارزی یک اکانت وب مانی برای خود بسازید و یا حساب خود را شارژ نمایید.

نحوه تبدیل بیت کوین به وب مانی

زمانی که بخواهید بیت کوین را به دلار وب مانی تبدیل کنید نیز می توانید از طریق وب سایت Bestchange اقدام کنید. برای آشنایی با فرایند تبدیل بیت کوین به وب مانی مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

گام اول : به وب سایت Bestchange وارد شوید. در صفحه ای که مشاهده می کنید، بخش سبز رنگ سمت چپ، در ستون اول (Give) بیت کوین را انتخاب کنید و در ستون دوم (Get) WebMoney را انتخاب کنید.

تبدیل بیت کوین به وب مانی

گام دوم : پس از انتخاب بیت کوین و وب مانی در ستون های Give و Get ، مشاهده خواهید کرد که لیستی از صرافی های معتبر برای شما نمایش داده می شود که می توانید پس از بررسی مشخصات هر صرافی و کارمزد هر کدام، صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تبدیل بیت کوین به وب مانی

گام سوم : پس از انتخاب exchanger، وارد صفحه ی مربوط به صرافی خواهید شد. در این آموزش، ما برای تبدیل بیت کوین به وب مانی سومین صرافی را انتخاب کرده ایم. در این صفحه مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، دکمه ی Order Now را کلیک نمایید.

انتقال بیت کوین به وب مانی

گام چهارم : در این مرحله از آموزش تبدیل دلار بیت کوین به وب مانی لازم است که در کادر اول، مقدار بیت کوین را که قصد فروش آن را دارید، وارد کنید. همانطور که مشاهده می کنید، حداقل و حداکثر بیت کوین مشخص شده است؛ و در کارد دوم آدرس کیف پول وب مانی تان را که می خواهید دلار وب مانی به آن واریز شود، وارد نمایید. سپس دکمه Continue را کلیک نمایید.

خرید بیت کوین با وب مانی

گام پنجم : در این مرحله مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، معادل دلار میزان بیت کوینی که انتخاب کرده اید به همراه کارمزد آن محاسبه شده است،  و این میزان دلاری است که به کیف پول دلار وب مانی شما واریز می شود. برای این منظور دکمه ی Checkout را کلیک نمایید تا وارد مرحله بعد فرایند تبدیل بیت کوین به وب مانی شوید.

تبدیل بیت کوین به وب مانی در سایت cyber btc

گام ششم : در این مرحله در صفحه ای که مشاهده می کنید لازم است اطلاعات شخصی، آدرس و پسورد اکانتی که بیت کوین باید از آن برداشت شود را وارد نمایید؛ پس از آن گزینه ای را مشاهده می کنید که به معنای موافقت با قوانین صرافی است، پس این گزینه را تیک بزنید و دکمه ی Complete Order را کلیک نمایید، تا سفارش شما ثبت شود.

تبدیل بیت کوین به وب مانی

پس از ثبت درخواست تبدیل بیت کوین به وب مانی، به صورت اتوماتیک انجام می شود و خرید وب مانی با بیت کوین انجام می شود.

توجه نمایید! در صورتی که هنوز افتتاح حساب وب مانی را انجام نداده اید و برای خود کیف پول وب مانی نساخته اید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را در وب سایت تراپی ثبت نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

تبدیل وب مانی به بیت کوین و بالعکس

در این مقاله با آموزش خرید بیت کوین با وب مانی با شما بودیم و شما را نحوه انتقال وب مانی به بیت کوین آشنا کردیم. همچنین نحوه تبدیل بیت کوین به وب مانی را به صورت گام به گام و تصویری آموزش دادیم. امید است مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. ما با کمال میل سوالات شما را پاسخگو هستیم.

تاریخ انتشار 01 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر