برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد. بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که بیشتر سکه‌های رمزنگاری شده مبادله می‌شود. اگر شما یکی از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بیت کوین هستید، می‌توانید از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی اسکریل، بیت کوین بخرید. برای آگاهی از نحوه‌ی خرید بیت کوین با اسکریل لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

آموزش خرید بیت کوین با اسکریل

اسکریل این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مستقیما از طریق وب سایت اسکریل بتوانید بیت کوین بخرید، اما تنها با اهداف سرمایه‌گذاری، منظور این است که شما نمی‌توانید مبلغی برداشت کنید و تنها می‌توانید سرمایه گذاری کنید. برای این منظور تنها به یک آدرس ایمیل نیاز دارید و به یک کارت اعتباری.

خرید بیت کوین با اسکریل

به طور خلاصه برای خرید بیت کوین با اسکریل باید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : یک اکانت حساب اسکریل ایجاد کنید.

مرحله‌ی دوم : کارت اعتباری خود را به آن اضافه کنید.

مرحله‌ی سوم : مبلغ مورد نظر خود را به واحد ارزی محلی خود، به حساب اسکریل واریز کنید.

مرحله‌ی چهارم : به تب Crypto بروید و گزینه‌ی  exchange را انتخاب کنید.

مرحله‌ی پنجم : فرایند مبادله در این مرحله تکمیل می‌شود.

اگر بخواهید جزئیات خرید بیت کوین با اسکریل را بهتر بدانید و بتوانید به طور واقعی به بیت کوین‌های خود دسترسی پیدا کنید، متدهای دیگری نیز وجود دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد. لطفات همچنان با ما همراه باشید.

مختصری در مورد اسکریل

اسکریل برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا به آسانی بین حساب‌های اسکریل خود به صورت آنلاین مبالغی را ارسال کنید. اسکریل خیلی شبیه به پی پال است. تنها تفاوتی که دراد این است که قدری تنظیمات آن حساس‌تر و دقیق‌تر است.

برای ایجاد اکانت اسکریل همه‌ی آنچه که نیاز دارید یک آدرس ایمیل است. پس از آنکه اکانت اسکریل خود را ایجاد کردید می‌توانید با استفاده از گزینه‌های زیر، مبلغ مورد نظر خود را به حساب اسکریل تان واریز کنید.

  • حساب بانکی
  • کارت اعتباری
  • دبیت کارت
  • بیت کوین
  • بیتکوین کش
  • نتلر

کشورهای مجاز به استفاده از اسکریل

کشورهایی که امکان استفاده از اسکریل برای آن‌ها وجود دارد عبارتند از :

افغانستان ، آنگولا ، باربادوس ، بنین ، بورکینا فاسو ، کیپ ورد ، کومور ، کریمه ، کوبا ، جیبوتی ، اریتره ، جزایر فارو ، پلی اتیان فرانسه ، گامبیا ، گرینلند ، گرنادا ، گوادلوپ ، گویان ، ایران ، عراق ، ژاپن ، قرقیزستان ، مردم لائوس جمهوری دموکراتیک ، لیبی ، ماکائو ، مارتینیک ، نامیبیا ، کالدونیای جدید ، نیجر ، کره شمالی ، پالائو ، ساموآ ، سودان (شمالی و جنوبی) ، سورینام ، سوریه ، تاجیکستان ، توگو ، ترکمنستان ، ایالات متحده آمریکا.

خرید بیت کوین با اسکریل

خرید بیت کوین مستقیما از اسکریل

همانطور که گفته شد، اسکریل امکان خرید ارزهای دیجیتال به طور مستقیم از حساب بانکی شما را فراهم می‌کند، البته فقط برای سرمایه گذاری. به این معنا که شما می‌توانید سکه‌های رمزنگاری شده را بخرید اما نمی‌توانید آن‌ها را به کیف پول رمزنگاری شده ی خود انتقال دهید. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید، ترید یا مبادله‌ی ارز است و یا تبدیل آن‌ها به ارز فیات قبلی و سپس انتقال آن به کارت بانکی خود.

اسکریل امکان سرمایه گذاری در برخی از ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است که در ادامه آن‌ها را ذکر خواهیم کرد.

ارزهای دیجیتالی که اسکریل پشتیبانی می‌کند

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • لیت کوین
  • بیت کوین کش
  • ریپل
  • EOS
  • استلار
  • اتریوم کلاسیک
  • 0x

این متد خرید بیت کوین با اسکریل خوب است، اگر شما فقط به دنبال گمانه‌زنی در قیمت هستید زیرا هزینه‌های نسبتاً کمی دارد. اما اگر واقعاً نیاز به استفاده از سکه‌های خود دارید ، این روش خرید به شما کمک زیادی نخواهد کرد.

برای اهداف دیگر می‌توانید از روش‌های دیگر خرید بیت کوین با اسکریل استفاده کنید که در مقاله آتی به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

در این مقاله سعی کردیم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توان از با استفاده از اسکریل ارز دیجیتال خرید و نحوه‌ی خرید بیت کوین با اسکریل چگونه است. امید است مطالب ارائه شده توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما در این زمینه بیافزاید.

لطفا با ما در تماس باشید و سوالات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 31 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر