آیا شما دوست عزیز به خرید اکانت های پریمیوم بازی، گیفت کارت ها، کدهای وریفای نرم افزار، کدهای بازی و ... علاقه مند هستید؟ آیا تحریم هایی که برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است، شما را با مشکل مواجه کرده است؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها مثبت است، باید بگوئیم وب سایت WMCentre می تواند محلی مناسب برای انجام فعالیت های مورد علاقه ی شما باشد. اگر مایلید تا با این وب سایت بیشتر آشنا شوید، با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : از چه سایت هایی می توان گیفت کارت تهیه کرد؟

آشنایی با وب سایت WMCentre

این سایت، یک وب سایت روسی است که در اروپای شرقی بسیار محبوب و مشهور می باشد و از ابتدای فعالیت خود تا کنون حدودا 10 هزار فروشنده آنلاین را به خود جذب کرده است؛ فروشندگان افرادی هستند که نرم افزار، فایل های آموزشی و ... را به اشتراک می گذارند تا به فروش برسانند.

در این مقاله به منظور آموزش نحوه ی خرید و فروش در وب سایت WMCentre ، چگونگی خرید و فروش اکانت  بازی را در این سایت به شما عزیزان آموزش داده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

WMCentre

آموزش نحوه ی خرید و فروش اکانت بازی در سایت WMCentre

قبل از اینکه آموزش نحوه ی خرید و فروش در این سایت را به شما آموزش دهیم، لازم است بدانید که کلیه ی مطالب موجود در سایت به زبان روسی است و بهتر است که در نوار مرورگر خود، گوگل ترنسلیت را نصب کنید تا بتوانید مطالب را ترجمه کنید و متوجه شوید.

مرحله ی اول : پس از آنکه مشل زبان سایت را مطابق آنچه گفته شد حل کردید، لازم است که واحد پولی سایت را نیز به دلار تبدیل کنید. این کار را می توانید در سمت راست در نوار منو انجام دهید.

مرحله ی دوم : حال در نوار جستجو، می توانید مواردی که مد نظر دارید را جستجو کنید.

مرحله ی سوم : در سمت چپ صفحه نیز لیستی وجود دارد که شامل کلیه ی خدمات آنلاین و آنچه در سایت WMCentre مورد خرید و فروش قرار می گیرد، می باشد. این موارد عبارتند از : خدمات گیم و بازی، خدمات نرم افزار، خدمات مربوط به اقلام فرهنگی مثل کتاب دیجیتال و ... .

مرحله ی چهارم : پس از این که خدمت یا محصول مورد نظر خود را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به آن برای شما نشان داده شود.  اطلاعاتی از قبیل قیمت آن محصول، اطلاعات فروشنده، نظر مشتریان در مورد آن محصول به علاوه تعداد دفعاتی که این محصول به فروش رفت است.

مرحله ی پنجم : حال برای خرید محصول مورد نظر روی گزینه ی Add to card کلیک کنید تا وارد مرحله ی پرداخت یا Checkout وارد شوید.

مرحله ی ششم : در وب سایت Checkout پرداخت ها باید از طریق وب مانی انجام شود. در این مرحله باید اطلاعات پرداخت را وارد نمائید تا خرید شما تکمیل شود. البته در بخش Checkout ، از شما خواسته می شود که ایمیلتان را هم وارد کنید تا آیتم مورد نظر برای شما به ایمیلتان ارسال شود.

WMCentre

پرداخت هزینه ی خرید و فروش در وب سایت WMCentre  توسط تراپی

دوستان همیشه همراه تراپی، در صورتی که به هر دلیل امکان پرداخت هزینه برای شما وجود ندارد و پرداخت آنلاین هزینه از طریق وب مانی برای شما امکان پذیر نیست، میتوانید این کار را به ما بسپارید. ما پرداخت هزینه ی خرید از وب سایت WMCentre را برای شما انجام خواهیم داد.

کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما پس از بررس درخواست های شما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

کلام آخر

در این مقاله شما رابا یکی دیگر از وب سایت های فروش اقلام دیجیتال و اکانت بازی به نام WMCentre آشنا کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، از طریق تماس تلفنی، سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمال میل کلیه ی سوالات شما را پاسخگو خواهند بود.

لطفا با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 26 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر