در یک مورد جدید پذیرش ، اتحادیه انجمن های فوتبال اروپا (UEFA) همکاری با AlphaWallet را اعلام کرده است که به مردم این امکان را می دهد تا بلیط های VIP را برای مسابقات بعدی از طریق بلاک چین اتریوم خریداری کنند. ویکتور ژانگ ، مدیرعامل AlphaWallet ، در مورد اتحاد با یوفا اظهاراتی کرد. ژانگ گفت که این همکاری ترکیبی از ساختار توزیع معمولی یوفا و فناوری بلاک چین با قراردادهای هوشمند اتریوم را امکان پذیر می کند. AlphaWallet قصد دارد تا دو مشکل پیش روی صنعت ورزش را کاهش دهد: تقلب و بی قانونی در بازار ثانویه.  با تراپی همراه باشید تا هر چه بیشتر به این موضوع و خرید بلیت یورو ۲۰۲۰ بپردازیم.

بیشتر بخوانید: خرید بلیط بازی های اروپایی

بلیت یورو ۲۰۲۰

بلیت یورو ۲۰۲۰ با استفاده از بلاک چین

امروزه یوفا اعلام کرده است که از یک سیستم بلیط فروشی موبایل مبتنی بر بلاک چین برای صدور بلیط در رویداد فوتبال یورو 2020 استفاده خواهد کرد. این انجمن بیش از 18 ماه است که بلیط های بلاک چین را آزمایش می کند. گفته می شود 110،000 بلیط (بیش از 80٪) با استفاده از این سیستم در فینال لیگ ملتهای یوفا در ژوئن 2019 تهیه و توزیع شده است. با این روش، علاقه مندان به فوتبال در سراسر قاره یک گزینه خرید بلیط از طریق گوشی های هوشمند خود را دارا میباشند و احتیاجی به انتظار کشیدن در صف های طولانی نخواهد بود.

برنامه کیف پول مبتنی بر اتریومT این سیستم جدید فروش بلیط را در طول جام جهانی FIFA روسیه، در سال 2018 آزمایش کرده بود. پس از آن این شرکت سعی در یافتن راه حل های برای کلاهبرداری و عدم تنظیم بازار ثانویه کزذه است. در ادامه به مزایای استفاده از این روش میپردازیم.

مزایای استفاده از بلاک چین اتریوم برای فروش بلیت یورو ۲۰۲۰

هوادارانی که بلیط های خود را خریداری کرده اند ، می توانند برنامه جدید DLT را که از ماه مه سال 2020 در هر دو سیستم عامل Android و iOS قرار داده میشوند ، بارگیری کنند. آن ها میتوانند بلیط های خود را از طریق این اپلیکیشن 7 روز قبل از مسابقه دریافت کنند.

یک اپلیکیشن تلفن همراه با کد های QR پایه اصلی این روش است. این کد ها از کپی کردن بلیط ها و تخلفات در این زمینه جلوگیری میکند. به این صورت که با استفاده از این قابلیت، میتوان بلیط ها را دقیقا قبل از بازی، وقتی تماشاگران نزدیک استودیوم هستند فعال کرد. هواداران می توانند با استفاده از برنامه بلیط را به میهمانان منتقل کنند اما هویت گیرنده بلیط لازم است.

از آنجا که بلیط در بلاکچین اتریوم صادر می شود ، صحت بلیط بلافاصله تأیید می شود ، بنابراین امکان انتقال همتا به همتا بلیط ها و همچنین کمک به مهار توزیع بلیط های جعلی فراهم می شود. علاوه بر این ، اگر شخصی که بلیط خریداری کرده است ، می خواهد دوباره آنها را بفروشد، می تواند درست مانند انتقال سکه های ارز دیجیتال، آن را در زنجیره انجام دهد. یوفا همچنین میگوید با کاهش مصرف کاغذ به اهداف پایداری خود کمک میکند.

همچنین با استفاده از این قابلیت میتوان با داشتن یک تلفن همراه هوشمند، به جای استادن و انتظار کشیدن در صف های طولانی فروش بلیط، اقدام به خرید بلیت یورو ۲۰۲۰ کرد.

به طور خلاصه فروش بلیت یورو ۲۰۲۰ بر بستر بلاک چین سبب:

  • کاهش تخلفات مربوط به کپی بلیط ها
  • آسان شدن فرآیند خرید بلیط
  • کاهش مصرف کاغذ
  • و ...

شده است.

بلیت یورو ۲۰۲۰

افزایش استفاده ارز دیجیتال در ورزش

میزان پذیرش بلاک چین و ارز دیجیتال در بخش ورزش به طور پیوسته در حال افزایش است. همانطور که قبلاً توسط Blockonomi گزارش شده بود ، تیم برتر فوتبال اسپانیا ، بارسلونا FC، با پلتفرم مشارکت ورزشی، Chiliz، برای راه اندازی توکن باشگاه هوادارن، همکاری کرده است. گفته میشود معرفی توکن های $BAR باعث افزایش مشارکت هواداران شده است.

یوونتوس FC نیز با همکاری Socios.com، توکن های هواداران خود را معرفی کرده است. این توکن های دیجیتال این فرصت را به هموادارن می دهد که آهنگ خوشحالی گل را انتخاب کنند. مثال هایی از این قبیل زیاد است.

در نهایت میتوان گفتن فراهم کرده بستری برای فروش بلیط با استفاده از بلاک چین اتریوم، اقدامی هوشمندانه و مفید است. اگر این مقاله برای شما مفید بوده است میتوانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 21 اسفند 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر