بازی های فوتبال از جمله پر طرفدارترین بازی های حال حاضر دنیا میباشند. امروزه باشگاه ها و تیم های ملی بزرگی وجود دارند که همه ساله طرفداران بسیاری را برای شرکت در استادیوم ها و تماشای این بازی ها ترقیب میکنند. از جمله بزرگترین باشگاه های موجود، باشگاه های فوتبال اروپا هستند که طرفداران بسیاری از جمله در ایران دارند. به طور قطع اگر یک فوتبالی دو آتیشه باشید آرزوی شرکت در استادیوم و تماشای این بازی ها را دارید. خرید بلیط این بازی ها از داخل ایران به راحتی ممکن نیست. اما تراپی این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بلیط بازی های اروپایی را به راحتی خریداری کنید. با ما همراه باشید.

بازی های اروپایی

نحوه خرید بلیط بازی های اروپایی

برای مشاهده بلیط بازی های اروپایی مختلف و انجام مراحل خرید باید وارد سایت Ufa شوید. از قسمت بالا سمت راست صفحه گزینه Login را بزنید. اگر از در این سات عضو شده اید فقط نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد اکانت خود شوید. در غیر این صورت باید ابتدا عضو شوید. از قسمت پایین نوارLogin، گزینه "Create Your Uefa account " را بزنید.

وارد صفحه ای میشوید که تمام اطلاعات خود را وارد کرده و در نهایت گزینه "Create account" را بزنید. اکنون شما در این سایت عضو شده اید. دقت کنید که باید ایمیل تاییدی برای فعال کردن اکانت خود دریافت کنید. پس از ورود به اکانت خود، در صفحه ای که مسابقات را نشان میدهد، از قسمت بالای صفحه "Tickets" میتوانید بلیط تمام مسابقات در دسترس را مشاهده کنید. برای مشاهده این صفحه با فیلتر شکن وارد شوید.

پس از انتخاب بلیط بازی های اروپایی مد نظر خود روی گزینه "buy ticket now" کلیک میکنید. پس از آن وارد صفحه ای میشوید که باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. توجه داشته باشد که برای خرید بلیط حتما باید پاسپورت داشته باشید. پس از انتخاب تیم مورد علاقه خود، با انتخاب بازی مد نظرتان وارد مرحله ای میشوید که باید از بین دسته های نختلف بلیط یکی را انتخاب کنید. قیمت دسته های مختلف متفاوت است. Caregory 1 ، 2 و .... .

در نهایت با انتخاب گزینه "Add to cart" وارد مرحله پرداخت میشوید که در اینجا نیازمند استفاده از مستر کارت های مجازی برای پرداخت های ارزی میباشید. تراپی با ارائه خدمات اینچنینی و صدور مستر کارت های مجازی و ... میتواند بهترین گزینه برای پرداخت شما باشد. همین حالا اقدام کنید و مستر کارت خود را تهیه کنید و با خرید بلیط بازی مورد علاقه خود از مشاهده مسابقه لذت ببرید.

بازی های اروپایی

نکاتی در مورد خرید بلیط بازی های اروپایی

در اینجا به برخی از سوالات متداول شما در هنگام خرید بلیط بازی های اروپایی میپردازیم:

  • شایان ذکر است که بلیط بازی های اروپایی تنها باید از سایت Uefa صورت بگیرد و خرید آن از هر سایت واسطه دیگری غیر قانونی خواهد بود و تضمینی برای ورود شما به استادیوم نخواهد بود.
  • اگر تمایل دارید که از آغاز فروش بلیط بازی های محبوب خود مطلع شوید باید اکانت خود را رجیستر کنید. در این صورت همواره از اولین افرادی خواهید بود که از آغاز فروش بلیط مطلع میشود.
  • در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، اصلا نگران نباشید. در صفحه Login قسمتی تحت عنوان "forgot my password" وجود دارد که پس از آن ایمیلی برای تغییر رمز عبور برای شما ارسال میشود و میتوانید رمز عبور جدید را انتخاب کنید.
  • در صورتی که ایمیل فعال سازی دریافت نکرده اید، به قسمت Spam ایمیل خود بروید و به دنبال ایملی از Uefa بگردید.
  • شما برای هر مسابقه، نهایت برای 4 بلیط میتوانید اقدام کنید و تمام بلیط ها باید از یک دسته (Category) باشند.
  • بلیط هایی که توسط یک نفر با یک اپلیکیشن خریداری میشوند در صورت امکان حتما در کنار هم قرار دارند. در صورتی که از اپلیکیشن های متفاوتی اقدام به خرید کرده باشید میتوانید با وارد کردن ID گروه دوستانتان در هنگام خرید بلیط، شانس کنار هم بودن صندلی هایتان را افزایش دهید.
  • ورود به مسابقات هیچ محدودیت سنی ای ندارد. ولی ورود افراد حتی کودکان مشمول داشتن بلیط است. پس توجه داشته باشد که برای کودکان خود نیز باید بلیط تهیه کنید.
  • قیمت بلیط ها از 130 تا 40  یورو متغیر است که شما در حین خرید انتخاب میکنید بلیط با چه قیمتی بخرید.

 

با دانستن این نکات و مراحل شما میتوانید به راحتی بلیط بازی های اروپایی مورد علاقه خود را بخرید. در صورتی که این مطلب برای شما مفید بوده آن را با دوستان علاقه مند خود به مسابقات اروپایی نیز به اشتراک بگذارید.

 

تاریخ انتشار 14 اسفند 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر