قیمت طلا و ارز همواره در حال نوسان است و تحت تاثیر فاکتورهای مختلف افزایش یا کاهش پیدا می کند؛ رمز ارزها نیز به همین ترتیب دچار نوسان می شود و سرمایه گذاران ارز دیجیتال بیش از سایرین پیگیر قیمت ارز دیجیتال هستند و معتقدند که ورود به حوزه های سرمایه گذاری با ریسک بالا نظیر ارز دیجیتال و بیت کوین بسیار هیجان برانگیز است به خصوص زمانی که متوجه شوید قیمت بیت کوین از مرز 20000 دلار گذشته است. در این مقاله تراپی به بیان جزئیات خبر افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار ، پرداخته است. با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید : توصیه های مهم برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین ، پادشاه ارزهای دیجیتال، افرایش یافت!

شاید از شنیدن این خبر بسیار شگفت زده شده باشید، اما واقعیت این است که قیمت بیت کوین در سال جاری بیش از 400 درصد افزایش داشته است و از پائین ترین سطح خود که حدود 3600 دلار در مارس سال گذشته بوده است، به بیش از 20000 دلار افزایش یافته است و بیت کوین، این ارز دیجیتال شناخته شده در میان ارزهای رمزنگاری شده ، با افزایش قیمت چشمگیر خود همه را متعجب کرده است.

افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار

افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار

بیت کوین در روز چهارشنبه با بیش از 6٪ افزایش به 20،632 دلار (15283 پوند) رسید و به دنبال این افزایش قیمت، شرکت های بزرگ سرمایه گذاری ارز دیجیتال که به دنبال راهی میان بر، برای دستیابی به سود بیشتر در مدت زمان کمتری بودند، به پیروزی بزرگی دست یافته اند.

در ماه مارس، زمانی که ویروس همه گیر کرونا تاثیر بسیار شدیدی بر قیمت ها در بازار مالی کل دنیا داشت، قیمت بیت کوین به پائین ترین سطح قیمت خود رسید که حدود 3600 دلار شد. ولی هم اکنون مجددا قیمت بیت کوین چندین برابر شده است و شاهد افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار هستیم.

چرا قیمت بیت کوین یکباره چندین برابر شده است؟

برخی از تحلیلگران ارز دیجیتال معتقدند که بر خلاف موج های قبلی، تغییر فعلی ارزش این ارز دیجیتال و افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار ، به دلیل سرمایه گذاری تعداد بیشتری از سرمایه گذاران نهادین برای خرید ارز های دیجیتال است.

نیجل گرین ، مدیر اجرایی deVere Group است که یکی از شرکت های مالی ارز دیجیتال بیت کوین را اداره می کند، معتقد است، این گونه سرمایه گذاران با مشاهده بازده خوبی که کلاس دارایی های دیجیتال در حال حاضر داشته است ، جذب این بازار می شوند، و آنچه بسیار مهم تر است، آینده بالقوه رمز ارزها می باشد که برای آن هیچ قطعیتی وجود ندارد.

هر چه موسسات بزرگ جهان از جمله شرکت های پرداخت چند ملیتی و غول های وال استریت سرمایه عظیم خود را بیشتر در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، افراد بیشتری به سمت سرمایه گذاری در این حوزه جذب می شوند.

در واقع افزایش قیمت بیت کوین از اوجی که در سال 2017 داشت آغاز شد، و حدود 900 درصد افزایش پیدا کرد و امروز نیز افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار رسیده است؛ در حالی که در آن زمان بسیاری از رهبران مالی و اقتصاددانان هشدار دادند که این افزایش قیمت حبابی بیش نیست.

افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار

در اوایل فوریه سال 2018 ، قیمت بیت کوین به کمتر از 7000 دلار سقوط کرد ، اما هرگز طبق پیش بینی های برخی از تحلیلگران در آن زمان، صفر نشد.

کلام آخر

در حال حاضر علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری و خرید بیت کوین به عنوان یک روش بالقوه برای مقابله با افزایش تورم رو به  افزایش است.

البته طبق مطالعات و پیش بینی های انجام شده، انتظار می رود که در هفته های اخیر شاهد افزایش تورم باشیم ، که با توجه به احتمال بهبود اقتصاد جهانی در سال آینده به لطف تولید واکسن کوید-19 و اقدامات محرک بانک های مرکزی و دولت های کشورهای پیشرفته، تورم به وجود آمده کاهش خواهد یافت.

آیوش آنصال ، مدیر ارشد سرمایه گذاری Crimson Black Capital معتقد است که، تمایل عمومی به ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در بیت کوین تا کریسمس بیشتر خواهد شد.

همراهان همیشگی تراپی، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

اگر پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید، همکاران ما با کمال میل به کلیه سوالات شما پاسخ خواهند داد.

تاریخ انتشار 01 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر