بلاک چین سامسونگ، Keystore این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند بر داده‌های خود کنترل داشته باشند به این ترتیب که پلتفرمی ارائه داده است که می‌تواند با ادغام داده‌های خصوصی به راحتی آن‌ها را مدیریت کند همچنین یک کلید خصوصی با امنیت قابل قبول به آن اختصاص داده است. بلاک چین سامسونگ مشتق شده است از  Samsung Knox TrustZone که توسط نرم افزار Trusted Execution Environment (TEE) پشتیبانی می‌شود. در این بلاک چین مبادله‌ی ارزهای دیجیتال نیز امکان پذیر است و به تازگی بیت کوین به آن اضافه شده است. در ادامه با تراپی همراه شوید تا در مورد اضافه شدن بیت کوین در بلاک چین سامسونگ Keystore مطالب بیشتری را برایتان بیان کنیم.

آیا بلاک چین سامسونگ امن است؟

برای اطمینان از امنیت کامل بلاک چین سامسونگ، به هیچ عنوان کلید خصوصی آن در یک فضای ابری خارجی ذخیره نخواهد شد. همچنین این کلید خصوصی توسط هیچ یک از دستگاه‌های اندرویدی دیگر قابل مشاهده نمی‌باشد. سطح امنیتی بلاک چین سامسونگ به گونه‌ای است که می‌تواند از طریق سک سیستم امنیتی خاص از نقض داده‌ها و نیز حمله‌ی بدافزارها و دیگر تهدیدات موجود در امان باشد.

بیت کوین در بلاک چین سامسونگ Keystore

بلاک چین سامسونگ چه قابلیت‌هایی دارد؟

داده‌های خصوصی در بلاک چین Keystore قابلیت پردازش دارند تا این امکانات فراهم شود :

  • امکان ایجاد ، ذخیره ، مدیریت و تهیه نسخه پشتیبان از یک کلید خصوصی ، همچنین امکان وارد کردن کلیدهای خصوصی از قبل تولید شده توسط دیگر برنامه‌های واسطه. این امر می‌تواند از طریق یک پین کد اجباری از پیش تنظیم شده ، یا با گزینه محافظت بیشتر از طریق تأیید اثر انگشت ، پشتیبانی شود.
  • صدور مجوز امضاهای دیجیتال برای استفاده در برنامه و سرویس‌های Android که به یک کلید خصوصی برای امنیت بیشتر در هنگام معاملات یا خریدهای رمزگذاری شده نیاز دارند.
  • امکان استفاده آسان از یک رابط کاربری قابل اعتماد (UI مورد اعتماد) و تضمین تبادل امن اطلاعات بین برنامه‌های قابل اعتماد و مصرف کنندگان، که توسط هر بدافزار یا برنامه غیرمجاز قابل دسترسی و اصلاح نباشد.
  • امکان انجام تراکنش‌ها و معاملات با استفاده از ارزهای دیجیتال

این‌ها امکاناتی بود که توسط بلاک چین سامسونگ فراهم شده است و همانطور که گفته شد امکان مبادله با استفاده از ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. ارز دیجیتالی که توسط بلاک چین سامسونگ پشتیبانی می‌شود، اتریوم و Klaytn می‌باشد. اما به تازگی سامسونگ، با احتیاط بیت کوین را نیز به بلاک چین خود اضافه کرده است. در ادامه به بیان جزئیات بیشتر در این زمینه خواهیم پرداخت همچنان با ما همراه باشید.

اضافه شدن بیت کوین در بلاک چین سامسونگ Keystore

سازمان فناوری اطلاعات کره جنوبی اعلام کرده است که سامسونگ با احتیاط و آرام آرام بیت کوین را به بلاک چین خود، یعنی Blockchain Keystore اضافه کرده است.

بر اساس اطلاعات به روز رسانی شده‌ای که در وب سایت Samsung Developers در خصوص اضافه شدن بیت کوین در بلاک چین سامسونگ Keystore منتشر شده است، در حال حاضر Keystore همانطور که از Klaytn ارز دیجیتال ارائه شده توسط غول اینترنتی کره‌ای یعنی Kakao ، حمایت می‌کند، از بیت کوین نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بلاک چین Keystore سامسونگ، توسط 6 دستگاه، گلکسی S10e، S10, S10+, S10 5G, Note10  Note10+ در 6 کشور جهان از جمله کانادا، آلمان، کره جنوبی، اسپانیا، سوئیس و آمریکا و انگلیس پشتیبانی می‌شود. در ابتدا Keystore تنها از Ethereum blockchain پشتیبانی می‌کرد و Keystore برای اولین بار در ماه جولای سال 2019 به عنوان بخشی از نرم افزار blockchain و برنامه غیر متمرکز سامسونگ (DApp) و بسته توسعه نرم افزار (SDK) منتشر شد؛ که امکان مدیریت حساب و همچنین تهیه نسخه پشتیبان ، پرداخت و تسهیل امضای دیجیتال را فراهم می‌کند.

بیت کوین در بلاک چین سامسونگ Keystore

در اوایل ماه جاری، سامسونگ بسته توسعه نرم افزار (SDK) خود را توسعه داد و دو خدمت جدید به آن اضافه کرد. این دو خدمت عبارتند از :

  • یک تحلیلگر دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی غیر متمرکز به نام Jupiter
  • یک کیف پول دیجیتال مبتنی بر کد QR نظیر به نظیر به نام Mars

که هر دوی این‌ها را با یکدیگر ادغام نموده است و در گوشی Galaxy S10 و همچنین ورژن‌های جدیدتر گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار داده است.

گوشی‌های هوشمند بلاک چین

همزمان با فعالیت‌های جدید سامسونگ در بلاک چبن، غول لوازم الکترونیکی تایوانی، HTC برای ساخت یک گوشی مبتنی بر بلاک چین به نام Exodus ارائه داده است.

بیشتر بخوانید : معرفی موناچین (Monachain) یا همان بلاک چین ال جی (LG)

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مختصری در مورد بلاک چین سامسونگ Keystore در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین در مورد  بیت کوین در بلاک چین سامسونگ Keystore ، گفتیم که سامسونگ با احتیاط در حال افزودن ارز دیجیتال بیت کوین به بلاک چین خود می‌باشد.

امید است آنچه گفته شد، مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

چنانچه بعد از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 19 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر