همانطور که شاید بسیاری از شما عزیزان بدانید، در روزهای اخیر بیت کوین کاهش چشمگیری در ارزش ارز خود داشت. همانطور که در مقاله های  هک کردن بیت کوین چگونه است و نوسانات ارز بیت کوین  بررسی شد این ارز به دلیل کاهش امنیت و در نتیجه حملات سایبری که به آن می شد و همچنین مسئله پایین بودن سرعت برای انجام معاملات، ارزش آن کاهش چشمگیری در میان بازار ارزهای دیجیتال داشته است. اما امروز مصاحبه جالبی می خواندم که تصمیم گرفتم محتوای آن را با شما به اشتراک بگذارم. بر اساس نظری که مدیر شرکت BKCM داشت ، امروز بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بیت کوین است حتی با وجود تمام نوساناتی که اخیرا داشته است! اگر می خواهید دلایل این اظهار نظر را بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بیت کوین بر اساس نظر بروان کلی :

سرمایه گذاری در بیت کوین

در سالی که گذشت، ارز دیجیتال خود ارزش خود را از 19 هزار دلار به 11 هزار دلار از دست داد. که چیزی حدود 50 درصد می شود البته این کاهش تنها برای بیت کوین در بازار ارز دیجیتال نبود. به جز ارز دیجیتال اتریوم، ارز های دیجیتال بیت کوین کش و ریپل نیز دارای کاهش چشمگیری در میزان ارزش خود داشتند. البته براون کلی مدیر شرکت BKCM ، نظری عجیب دارد! او معتقد است که بازار تجارت در سطح جهانی در حال تغییر است و همچنین این باور را دارد که این تغییر به سمت سرمایه گذاری در ارز بیت کوین است با توجه به ویژگی هایی که دارد. بنابراین با وجود این که بسیاری از افراد این عقیده را دارند که دوران طلایی بیت کوین به پایان رسیده است، کلی معتقد است که این ارز همچنان در حال ورود به بازار است و حتما باید به آن از جنبه خرید توجه کرد. با توجه به اینکه 550 بیلیون دلار از بازارهای تجارتی از ارز های دیجیتال تشکیل شده است، می توان گفت بسیاری از سرمایه کذاران از ارز دیجیتال بیت کوین برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. حتی با توجه به این که در 6 ماه اخیر ارزهای دیجیتال جدیدی با ویژگی های جدید تری به بازار آمده اند، کسانی که قصد سرمایه گذاری در بازارها دارند ابتدا با بیت کوین آغاز می کنند سپس برای سایر ارزها برنامه ریزی سرمایه گذاری در نظر می گیرند.

!!توجه توجه!!

سرمایه گذاری در بیت کوین

با وجود اینکه کلی این نظر را ارائه می دهد باز هم بیان می کن که سزمایه گذاران نبید خیلی هم خوش بین باشند. بلکه باید حدود 20 الی درصد نوسان در مورد ارزش دیجیتال را همواره مد نظر داشته باشند. بنابراین اشتباهی که اکثر سرمایه گذاران می کنند این است که زمانی که با نوسان رو به رو می شوند به سرعت ارز خود را می فروشند. در حالی که اگر این نوسان 20 الی 30 درصد باشد باید صبور باشند.

بنابراین بر اثز نظر کلی، می توان نتیجه گرفت که این ارزها روزانه در حال تغییر هستند در نتیجه تعداد مخاطبان آن ها، میزان سرمایه گذاری در آنها در حال تغییر است پس با صبوری باید تصمیم گرفت. البته مطالب ارائه شده در این مقاله صرفا گزارشی از اخبار جهان است و هیچ گونه پیشنهادی از سمت تراپی برای شما در زمینه سرمایه گذاری و یا عدم سرمایه گذاری در بیت کوین برای شما ندارد. همراهان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال و یا انتقاد می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 18 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر