شما با کدامیک از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی آشنا هستید؟ تا کنون با کدامیک از آن‌ها کار کرده‌اید و آیا به نظرتان آن اپلیکیشن مفید و سودمند بوده است؟ اپلیکیشن یادگیری زبان؟ اپلیکیشن تناسب اندام؟ اپلیکیشن مسیریابی؟ یا دیگر اپلیکیشن‌ها؟ اکنون زمان این رسیده است که با اپلیکیشن‌های دیگری آشنا شوید. این برنامه‌های کاربردی جز بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان به شما می آید. با تراپی همراه شوید تا شما را با بهترین اپلیکیشن‌های امنیت بانوان در سال 2019 آشنا نمائیم.

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان

در دنیای امروز با وجود مشکلاتی که بانوان را در جامعه تهدید می‌کند، سلامت روح و روان بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخودار شده است؛ به خصوص در کشورهایی که امنیت بانوان چندان تضمین شده نیست و به طور مثال در هنگام شب بانوان برای قدم زدن در خیابان هم با مشکل مواجه می‌شوند. به منظور مرتفع نمودن این قبیل مشکلاتی برای بانوان، اپلیکیشن‌هایی ارائه شده است که می‌تواند در زمینه‌ی حفظ هر چه بیشتر امنیت بانوان در چنین جوامعی مورد استفاده قرار گیرد و به آن‌ها بسیار کمک نماید تا بتوانند با آزادی و امنیت بیشتری در جامعه به فعالیت بپردازند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان خواهیم پرداخت.

بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان

iGoSafely

اپلیکیشن iGoSafely یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان است که پس از اینکه آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمودید و تنظیمات آن را انجام دادید، به محض اینکه تلفن خود را تکان دهید، آلارم آن فعال می‌شود و اپلیکیشن پیام‌های هشدار، آدرس خیابان، ایمیل و موقعیت GPS شما را به مخاطبین اضطراری که شما مشخص کرده‌اید، ارسال می‌کند که پس از آن، این مخاطبان می‌توانند در مواقع لازم، اقدامات احتمالی را انجام دهند. این اپلیکیشن را می‌توان بر روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید نصب کرد.

ویژگی‌های کلیدی iGoSafely

  • 30 ثانيه ضبط صدا
  • امکان فعال سازی با تکان دادن گوشی
  • ردیابی زمان واقعی مکان GPS کاربر
  • نظارت دائمی وضعیت دستگاه

اپلیکشن‌های دیگری نیز شبیه این اپلیکیشن هستند که با تکان دادن گوشی، برای مخاطبان مشخص شده‌ای پیام ارسال می‌کنند و وضعیت شما را به آن‌ها اعلام می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها عبارتند از : Shake2Safety و Women Safety.

CitizenCop

اپلیکیشن CitizenCop یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان می باشد که نحوه‌ی عملکرد آن به این صورت است که زمانی که خانمی احساس خطر کرد و یا با خطری مواجه شد، یا حتی دید که کسی در معرض خطر است، از این اپلیکیشن استفاده می‌کند. این نرم افزار بر نگرانی‌های امنیتی زنان متمرکز است و جرایم را به آسانی و سریع به بخش اجرای قانون ارجاع می گردد.

ویژگی‌های اپلیکیشن CitizenCop

  • گزارش ناشناس از جرم و یا فعالیت مشکوک
  • گزارش موارد گم شده یا دزدیده شده
  • تماس با پلیس محلی
  • امکان تماس یا ارسال هشدار در موارد اضطراری

این اپلیکیشن قابلیت استفاده بر روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید و iOS می‌باشد.

بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان

Family Locator-GPS Tracker

برنامه خانوادگی، Family Locator بهترین برنامه ایمنی شخصی است که در مواقع نیاز شما را به تمام اعضای خانواده متصل می‌کند. با انجام تنظیمات لازم، این اپلیکیشن می‌توانید یک پیام متنی را با تمام اعضای مربوطه به اشتراک بگذارید و به این صورت دیگر نیاز به ارسال چندین پیام متنی  به هر یک از آن‌ها نیست.

ویژگی‌های اپلیکیشن Family Locator-GPS Tracker

  • ایجاد گروه‌های خصوصی به عنوان "حلقه‌ها" برای افراد نزدیک
  • ردیابی موقعیت مکانی اعضای حلقه در زمان واقعی
  • ردیابی تلفنی
  • نوتیفیکیشن برای ورود و خروج اعضای حلقه‌ها

این اپلیکیشن قابلیت استفاده بر روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید می‌باشد.

از دیگر اپلیکیشن‌هایی که می‌توان به عنوان بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان نام برد، عبارتند از : Eyewatch SOS for Women ، My SafetyPin، Raksha، Watch.Me، bSafe وHimmat Plus.

سخن آخر

به طور کلی در هر کشور، جامعه و یا در هر شرایطی که زندگی می‌کنید، در همه‌ی مواقع نیاز به یک شخص یا یک دوست دارید که در شرایط اضطرای او را از موقعیت خود مطلع نمائید تا به کمک شما بیاید. بنابراین استفاده از این اپلیکشن‌ها برای احتیاط در شرایطی که احتمال می‌دهید خطری شما را تهدید می‌کند می‌توان بسیار سودمند باشد.

دوستان و همراهان همیشگی تراپی، در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین اپلیکیشن ها برای امنیت بانوان آشنا نمائیم. امید است بانوان عزیز با نصب این اپلیکیشن‌ها بتوانند با احساس امنیت بیشتری به زندگی و کار و تلاش و فعالیت بپردازند.

تاریخ انتشار 28 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر