درست مانند دیگر صنایع، صنعت خودرو و حمل و نقل نیز دچار تحولات گسترده‌ای شده است به این ترتیب که با ارائه‌ی استارت اپ‌های فوق العاده در این حوزه با هدف سازگاری سیستم حمل و نقل با طبیعت و محیط زیست، توانسته‌اند در سراسر اروپا تحولی عظیم به وجود آورند. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا به معرفی این استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل در اروپا بپردازیم.

بیشتر بخوانید : نکته های حیاتی بازاریابی محتوایی برای استارت اپ

کدام استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل در اروپا تحولی عظیم ایجاد کرده است؟

بسیاری از شرکت‌های ارائه دهند خدمات خودرو سازی و فعال در زمینه‌ی حمل و نقل، در حال رشد و توسعه‌ی حوزه ی کاری خود هستند و در این راستا به سمت هوشمندسازی و سازگاری محصولات تولیدی خود با محیط زیست در حرکت می‌باشند.

به این ترتیب صاحبان این کسب و کارها استارت اپ هایی ارائه داده‌اند که صنحت خودرو سازی و حمل و نقل را بسیار متحول کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل اروپا را متحول کرده است

در این بخش از مقاله استارت اپ‌های موفق حوزه‌ی خودرو را برای شما معرفی می‌نمائیم.

استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل

Cargoroo

دفتر مرکزی این استارت اپ در آمستردام، هلند است. کارگورو (Cargoroo) یک دوچرخه‌ی هوشمند است که با برق کار می‌کند و این سیستم برقی آن باعث می‌شود که عملکرد این ماشین هوشمند، سازگار با محیط زیست باشد چرا که دی اکسید کربن تولید نمی‌کند. این دوچرخه‌ی برقی دارای یک محل ثابت بر روی آن می‌باشد که به درستی بر آن فیکس شده است و می‌توانید برای پیمودن مسیرهای طولانی نیز از آن استفاده کنید.

Mobility Sensing

این استارت اپ نیز یکی دیگر از بهترین استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل است که دفتر مرکزی آن در هیلورسام در هلند می‌باشد.

این دستگاه مجهز به اینترنت اشیا می‌باشد و پر از سنسور می‌باشد. برای این دستگاه قابلیت محاسبه‌ی ترافیک و سنجش دمای جاده وجود دارد و همچنین می‌تواند میزان نم و رطوبت هوا و یا خشکی را بسنجد. همچنین اطلاعات به روزی در مورد شهرها دارد و این به برنامه ریزی افراد برای آغاز سفر و ورد به جاده کمک بسیاری می‌کند.

Peazy

یکی دیگر از استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل که در مدیریت پارکینگ‌ها در شهر بسیار خوب عمل کرده است،  استارت اپ Peazy می‌باشد. با استفاده از این استارت اپ شما می‌توانید هنگامی که تصمیم می‌گیرید از خانه خارج شوید، بسیار هوشمندانه‌تر برای پیدا کردن جای مناسب برای پارک تصمیم گیری کنید. در این استارت اپ حتی خیابان‌ها و خودروهایی که در کنار خیابان پارک شده‌اند اسکن می‌شود و فضاهای خالی که برای پارک اتومبیل شما مناسب است قابل روئیت می‌باشد. پس شما می‌توانید بسیار راحت‌تر از قبل جای پارک پیدا کنید، به خصوص زمانی که عجله دارید.

VMC

VMC یکی دیگر از استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل است که بر روی بستر بزرگ بلاک چین ایجاد شده است و برای مسافرت و روزو بلیط می‌توانید از آن استفاده کنید که خدماتی که ارائه می‌دهد کار رزرواسیون را در صنعت حمل و نقل بسیار آسان‌تر کرده است.

استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل

Bird

Bird از دیگر استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل است که دفتر مرکزی آن در سانتا مونیکا در ایالات متحده می‌باشد. این استارت اپ در زمینه‌ی تولید اسکوترهای برقی فعالیت دارد که با محیط سازگار می‌باشد. هزینه‌ای که برای تولید این نوع اسکوترهای در نظر گرفته شده است، حدود 377 میلیون دلار می‌باشد. این استارت اپ در سال 2017 توسط مدیران اجرایی اسبق اوبر و Lyft راه‌اندازی شد.

DEEL

DEEL از بهترین استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل است که دفتر مرکزی آن در لاهه در هلند واقع شده است. این استارت اپ یک جعبه  یابزار برای گروهی از ساکنان یک محل فراهم کرده است که می‌توانند از طریق آن وسایل نقلیه خود را به اشتراک بگذارند. همچنین کلیه‌ی مدارک لازم در این رابطه نیز توسط DEEL قابل ارائه می‌باشد.

eVoltify

استارت اپ eVoltify یکی دیگر از بهترین استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل می‌باشد که برای صاحبان خودروهای برقی کارگورو (Cargoroo) کلیه‌ی تجهیزات مربوط به شارژ ماشین را از طریق تلفن همراه فراهم می‌کند. شما می‌توانید همانطور که اتومبیل خود را در کنار خیابان پارک نموده‌اید،از طریق تلفن همراه خود آن را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید : روش های جذب مشتری برای استارت اپ

این استارت اپ ها از بهترین استارت اپ های موفق حوزه حمل و نقل بودند که سیستم حمل و نقل اروپا را متحول کرده‌اند.

امید است از آنچه گفته شد رضایت کامل داشته و از مطالعه‌ی این موارد لذت برده باشید.

تاریخ انتشار 29 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر