در طی چند سالی که تلفن های همراه هوشمند از لحاظ تکنولوژیکی جهش پیدا کرده اند، امکانات بسیاری به آن ها اضافه شده است و این امکانات به فراتر از چیزی به جز یک تماس تلفنی و ارسال پیامک تبدیل شده است. اما با این وجود هنوز هم بسیاری از اپلیکیشن های موبایل در این تلفن های همراه هوشمند تعبیه نشده است. کاربران با یستی خودشان بر اساس نیاز و علاقه مندی هایشان این برنامه های کاربردی را انتخاب کنند و پس از دانلود نسخه های اندروید، iOS و ... آن ها را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و استفاده کنند. ایا مایلید تا با بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 آشنا شوید؟ پس با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی

بهترین اپلیکیشن های کسب  در آمد

بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 را بشناسید

در این بخش از مقاله برخی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 که برای کاربران تلفن های همراه ارائه شده است را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. لطفا آن ها را با دقت مطالعه کنید.

بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020

اپلیکیشن Netflix نتفلیکس

یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 اپلیکیشن Netflix است. نتفلیکس نه تنها یکی از بهترین برنامه های کاربردی پخش ویدیو است ، بلکه تعداد زیادی فیلم و نمایش های تلویزیونی برای مشترکین در این اپلیکیشن وجود دارد که می توانند تماشا کنند. شما می توانید با پرداخت فقط با 9 دلار در ماه، از کلیه امکانات این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن Disney+ دیزنی پلاس

اگر به دنبال ویدئوهایی از دیزنی ، جنگ ستارگان ، مارول یا National Geographic هستید ، تنها مکان برای آن، Disney + است. برنامه Disney + برای شما این امکان را فراهم می کند تا همه چیز را، از آخرین فیلم های تبلیغاتی گرفته تا برنامه های عجیب کانال دیزنی که نوجوانی به تماشای آنها می پردازند ، به تماشا بنشیدنید.

اپلیکیشن Hulu هولو

اپلیکیشن Hulu هولو یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 است. اگر به دیدن فیلم های کلاسیک و قدیمی علاقه مند هستید ، هولو بهترین مکان است. نمایش های در حال اجرا به محض پخش، در این اپلیکیشنبه روز رسانی می شود.

اپلیکیشن Crunchyroll

در این اپلیکیشن می توانید جدیدترین سریال ها را تماشا کنید. استفاده از این اپلیکیشن برای 14 روز رایگان است ولی هزینه ی شارژ ماهانه آن تنها 8 دلار می باشد.

اپلیکیشن Spotify اسپاتیفای

یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 که در زمینه ی موسیقی می باشد، اپلیکیشن اسپاتیفای است که احتمالا نام آن را زیاد شنیده اید. حق اشتراک استفادهاز امکانات این اپلیکیشن 10 دلار در ماه می باشد.

اپلیکیشن Soundcloud

Soundcloud نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 می باشد. اگر به دنیال یک پلتفرم موسیقی بدون تبلیغات و بدون پرداخت هزینه اشتراک می گردید، Soundcloud می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. در این اپلیکیشن امکان جستجوی خواننده ی مورد نظر شما برای شنیدن موسیقی های مورد علاقه به صورت هوشمند وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020

اپلیکیشن The New York Times

این برنامه کاربردی یکی از بهترین برنامه های کاربردی در سال 2020 می باشد و یکی از مشهورترین برنامه های خبری آمریکا که جدیدترین محتواهای خبری به صورت بسیار مرتب و منظم در آن قرار داده شده است.

اپلیکیشن Vice News

این اپلیکیشن شامل محتواهای خبری نوشتاری و ویدئوئی می باشد. در این برنامه کاربردی زمان خواندن مقالات نیز تخمین زده شده است و خواننده می تواند با در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای خواند محتواهای متنی و همچنین عنوان خبر، مقالات را برای مطالعه انتخاب کنند.

اپلیکیشن ESPN

اپلیکیشن ESPN یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 می باشد که تعداد زیادی از هواداران و علاقه مندان به ورزش لازم است آن را بر روی سیستم تلفن همراه خود نصب کنند. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید جدیدترین اخبار مربوط به تیم های مختلف ورزشی را دریافت کنید.

اپلیکیشن Tiktok

TikTok یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 می باشد و خانه فیلمهای کوتاهی است که بسیار سرگرم کننده و خاص هستند. به طور کلی این اپلیکیشن محل خوبی برای سرگرمی است.

اپلیکیشن Snapchat اسنپ چت

اسنپ چت نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 می باشد که بیشتر مربوط به تولید عکس و فیلم های کوتاه می باشد. شما می توانید با استفاده از امکانات موجود در این اپلیکیشن از جمله فیلترها، افکت ها و ... عکس های جذاب و جالب ایجاد کنید.

در این مقاله برخی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2020 را برای شما معرفی کردیم. امید است مطالب ذکر شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

تاریخ انتشار 06 خرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر