افراد زیادی هستند که مایلند از وب سایت‌های خارجی خرید کنند، به طور مثال آن‌ها خرید کتاب یا خرید دامنه و یا هاست برای وب سایت خود را از فروشگاه‌های خارجی انجام می‌دهند، یا اغلب از فروشگاه‌های آنلاین نظیر والمارت و ... خرید می‌کنند. اما از میان این افراد  تعداد زیادی هستند که برای پرداخت هزینه با مشکل مواجه هستند و به این دلیل ممکن است از تصمیم خرید خود منصرف شوند. اما باید به این دوستان عزیز بگوئیم که بابت این مسئله اصلا نگران نباشید و پرداخت هزینه‌ی خرید از سایت های خارجی را به ما بسپارید. ما در وب سایت تراپی راهنمای‌های لازم در این زمینه را برای شما دوستان متذکر شده‌ایم. در این مقاله نیز بهترین هدست های گیمینگ در سال 2019 را برای شما معرفی خواهیم کرد و راهنمایی‌های لازم برای پرداخت هزینه‌ی آن را برای شما خواهیم گفت. لطفا با تراپی همراه شوید.

آشنایی با بهترین هدست های گیمینگ در سال 2019

در این بخش از مقاله برخی از بهترین هدست های گیمینگ را برای شما معرفی خواهیم کرد و مزایای هر کدام را به همراه قیمت و دیگر نکات مربوطه ذکر خواهیم کرد.

بهترین هدست های گیمینگ

HyperX Cloud Revolver S

هدست HyperX Cloud Revolver S یکی از بهترین هدست های گیمینگ در سال 2019 می‌باشد. از یک سو امکانات فوق العاده‌ی صدای این هدست و از سوی دیگر قیمت بالای آن مشتری را در شرایطی قرار می‌دهد که انتخاب را برای او اندکی سخت می‌کند. اما در کل این هدست از لحاظ صدا دارای کیفیت بی‌نظیری است و همانطور که گفتیم جز یکی از بهترین هدست های گیمینگ در سال 2019 شناخته شده است. قیمت این نوع هدست بین 117.90 ، 124.05 ، 142.68 دلار و ... متغیر است.

SteelSeries Arctis Pro

این نوع هدست گیمینگ به عنوان یکی از بی عیب و نقص‌ترین هدست‌ها از لحاظ تولید صدا شناخته شده است. همچنین از یک مبدل صدای فوق العاده برخوردار است که گوش دادن به موسیقی را نیز برای کاربران آن بسیار لذت بخش می‌کند. هدست SteelSeries Arctis Pro اندکی گران قیمت است اما کیفیت صدایی که تولید می‌کند نیز بسیار بی‌نظیر و منحصر به فرد است. قیمت آن از 133.93 دلار  تا 179.99 دلار و مقادیر دیگر متغیر است.

Astro A50 Wireless

سال‌هاست که هدست Astro A50 Wireless جز یکی از بهترین هدست های گیمینگ شناخته شده است و افراد زیادی هستند که علاقه‌مند به استفاده از این نوع هدست می‌باشند. در سال 2019 نیز مدل جدید آن به بازار عرضه شد که دارای امکانات بهتری نسبت به مدل‌های قبلی می‌باشد و هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ طراحی با مدل‌های قبل از آن متفاوت می‌باشد. قیمت این نوع هدست بین 254.99 دلار، 279.99 دلار و دیگر قیمت‌ها متغیر می‌باشد. البته این هست نیز که یکی از بهترین هدست های گیمینگ می‌باشد، جز هدست‌های گران قیمیت محسوب می‌شود.

بهترین هدست های گیمینگ

Beyerdynamic Custom Game

هدست Beyerdynamic Custom Game نیز یکی از بهترین هدست های گیمینگ در سال 2019 می‌باشد و دارای کیفیت صدای بسیار جذابی نیز می‌باشد، اما متاسفانه بعضی از ویژگی‌های صدا در طراحی این نوع هدست در نظر گرفته نشده است. اما به طور کلی یک کیفیت صدای بسیار عالی را با استفاده از این نوع هدست حین انجام بازی‌های کامپیوتری تجربه خواهید کرد.  قیمت این هدست حدود 148.96 دلار آمریکا می‌باشد.

Corsair HS50 Stereo

این هدست که یکی دیگر از بهترن هدست های گیمینگ می‌باشد دارای صدای استریو بسیار قوی می‌باشد و دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشد و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد یک هدست بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. قیمت آن نیز بین 49.35 دلار، 49.99 دلار و قیمت های دیگر متغیر می‌باشد.

پرداخت هزینه‌ی خرید هدست های گیمینگ توسط تراپی

دوستان عزیز در صورتی که تمایل به خرید این سری هدست‌ها را دارید ولی برای پرداخت هزینه‌ی آن به دلایل مختلف با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. کافیست با ورود به وب سایت تراپی درخواست پرداخت هزینه‌ی خرید هدست را برای ما ثبت نمائید و لینک پرداخت هزینه را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه‌ی خرید را برای شما انجام خواهیم داد و فرایند خرید شما تکمیل خواهد شد.

بیشتر بدانید : پرداخت هزینه مقالات خارجی برای چاپ در ژورنال

امید است از مطالب ارائه شده در این مقاله لذت کافی برده باشید. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوال یا مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 08 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر