در سال 2020 هوش  مصنوعی با پیشرفت های چشم گیری همراه بود است و مقالات بسیاری در این زمنیه منتشر شده است. با این حال شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران در حوزه AI همواره در حال مطالعه و  پژوهش در زمینه هوش مصنوعی می باشند. به طور کلی در سال 2020  هوش مصنوعی پیشرفت های بسیتر قابل توجهی داشته است که در این مقاله به ذکر مهم ترین رویدادهای هوش مصنوعی در سال 2020 پرداخته ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید :

رابطه هوش مصنوعی و بیت کوین

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

دستیابی وسترن یونیون به Accelerator با پروژه های جدید هوش مصنوعی

از مهم ترین رویدادهای هوش مصنوعی در سال 2020 آگاه شوید!

اگر مایلید بدانید هوش مصنوعی در چه زمینه هایی تاثیرگذار بوده است و چه پیشرفت های عمده ای در سال جاری در زمینه هوش مصنوعی وجود داشت است، این بخش از مقاله را با دقت مطالعه کنید.

شرکت تراپی ، ارائه دهنده ی خدمات پرداخت ارزی بین المللی در زمینه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی، ارسال حوالجات ارزی، نقد کردن درآمد ارزی و ... آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

رویدادهای هوش مصنوعی

تاثیر هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماری ها

شاید تصور کنید که هوش مصنوعی تنها برای دانشمندان و متخصصان علوم کامپیوتر مفید می باشد؛ اما آیا می دانید که هوش مصنوعی نقش بسیار مهمی در تشخیص بیماری ها دارد و این باعث بهبود فرایند درمان می باشد. به طور مثال تشخیص تینیتوس یا شنیدن صدای زنگ در گوش با استفاده از اسکن های مغزی از طریق علوم هوش مصنوعی امکان پذیر است.

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی از قدرت بسیار بالایی برخوردارند و در زمینه های مختلف کاربرد دارند، از استفاده برای انجام مصاحبه های شغلی گرفته تا به کارگیری در زمینه تشخیص چهره و ... . البته در گذشته این ابزارها گاهی با خطاهایی همراه بوده اند، ولی در سال 2020 پیشرفت های چشم گیری داشته اند.

درک زبان

یکی از عمده ترین و جالب ترین پیشرفت های هوش مصنوعی ، تولید و ارائه ی ابزارهایی است که قادر به درک زبتن هستند. آیا شما تا کنون از نرم افزارهای تبدیل صوت به متن استفاده کرده اید؟  این ابزارها به راحتی می توانند با تشخیص زبان ، گفته های شما را به نوشته و متن تبدیل کنند و این به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای هوش مصنوعی در سال 2020 محسوب می شود.

دیپ فیک ها

دیپ فیک ، تکنیکی است بر مبنای هوش مصنوعی که با استفاده از آن می توان تصاویر و ویدئوهایی دروغین را به صورت کاملا واقع گرایانه تولید کرد.

ممکن است در روزها یا ماه های اخیر بارها با چنین عکس ها و ویدئوهایی برخورد کرده باشید، ویدئوها و عکس هایی که واقعیت ندارند اما با استفاده از علوم هوش مصنوعی چنان ساخته شده اند که بسیار واقع گرایانه می باشد و به این دلیل بینندگان متوجه فیک بودن و غیرواقعی آن نمی شوند.

رویدادهای هوش مصنوعی

مواردی که ذکر کردیم از مهم ترین رویدادهای هوش مصنوعی در سال 2020 می باشد و می توان گفت با وجود تکنیک های هوش مصنوعی زندگی بشر کاملا متحول شده است و در آینده شاهد پیشرفت های بیشتری نی خواهیم بود.

به طور کلی از یک منظر، علوم تکنولوژیکی و هوش مصنوعی زمانی که به خدمت بشر در بیاید در تمام جنبه های زندگی تاثیر مثبت خواهد گذاشت و از دیدگاه دیگر چنانچه مورد سوء استفاده قرار بگیرد ، به طور مثال در زمینه دیپ فیک ها، می تواند تاثیر منفی نیز داشته باشد.

کلام آخر

در این مقاله شما را با برخی از مهم ترین رویدادهای هوش مصنوعی در سال 2020 آشنا کردیم. اکنون متوجه شده اید که علوم هوش مصنوعی تا چه حد می تواند در زندگی انسان ها تاثیرگذار باشد و نسبت به گذشته شاهد چه پیشرفت های چشم گیری در زمین های مختلف با استفاده از هوش مصنوعی بوده ایم.

امید است مطالب ذکر شده در این مقاله مورد توجه و رضایتشما عزیزان قرار گرفته باشد.

دوستان و همرهان عزیز تراپی! در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با همکاران و مشاوران ما در تیم تراپی در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در ارتاط باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 27 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر