اخیرا اپلیکیشن‌های قابل استفاده بر روی تلفن‌های همراه هوشمند بسیار پر طرفدار شده اند و در زمینه‌های مختلف امکان استفاده از این برنامه‌های کاربردی برای کاربران فراهم شده است. به طور مثال برای مسیریابی، تناسب اندام ،یادگیری زبان و ... شما می‌توانید از این برنامه‌های کاربردی استفاده کنید. آخرین باری که برای تلفن همراه شما اتفاق عجیبی رخ داده است و شما متوجه پریدن ناگهانی داده‌های خود شده‌اید چه زمانی بوده است؟ برای بازگردانی داده‌های خود چه اقدامی کرده‌اید؟ آیا می‌دانید که در این مواقع بهترین کار ممکن چیست؟ این که شما قبلا از داده‌های خود بکاپ گرفته باشید تا بتوانید داده‌های از دست رفته را بازیابی کنید. دراین زمینه نیز اپلیکیشن‌های مفیدی ارائه شده است. با تراپی همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های بکاپ گیری را برای شما معرفی کنیم.

با بهترین اپلیکیشن های بکاپ گیری اندروید آشنا شوید

اگر سیستم عامل مورد استفاده در تلفن همراه هوشمند شما اندروید است می‌توانید از این اپلیکیشن ها برای بکاپ گیری داده‌های خود استفاده کنید. در این بخش از مقاله بهترین اپلیکیشن های بکاپ گیری اندروید را برای شما معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن های بکاپ گیری

G Cloud

G Cloud یکی از بهترین اپلیکیشن های بکاپ گیری اندروید می‌باشد که استفاده از آن بسیار آسان است. G Cloud این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از انواع فایل‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید. با استفاده از اپلیکیشن G Cloud شما حتی می‌توانید از فایل‌های ویدیویی نسخه پشتیبان تهیه کنید ، که این مورد در بسیاری از برنامه‌های پشتیبان گیری دیگر اندرویدی اتفاق نمی‌افتد.

Super Backup

Super Backup نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های بکاپ گیری اندروید است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا کلیه‌ی داده‌های تلفن همراه خود را، از جمله پیامک هایتان را ذخیره کنید.

Helium

Helium نیز از بهترین اپلیکیشن های بکاپ گیری اندروید است که بسیار کم حجم با سایز کمتر از 5 مگابایت می‌باشد. با باز کردن برنامه از شما سؤال می‌شود که آیا می‌خواهید پشتیبانی از Google Drive را فعال کنید. با هلیوم می‌توانید مخاطبین خود را از یک تلفن همراه به تلفن دیگر منتقل کنید ، حتی اگر آن‌ها در یک شبکه نباشند. همچنین می‌توانید داده‌های اپلیکیشن را نیز همگام سازی کنید.

اپلیکیشن های بکاپ گیری

Titanium Backup

این برنامه کاربردی دارای امکان ذخیره سازی ظرفیت نامحدود ، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی و همچنین امکان حذف bloatware و هایبرنیت برنامه می‌باشد. تیتانیوم برای افرادی که مکرراً ROM های سفارشی را در دستگاه‌های خود نصب می‌کنند بسیار عالی است زیرا لازم نیست مکرراً برنامه‌ها را نصب و تنظیم کنند. نسخه Pro آن دارای ویژگی‌های بیشتری مانند بازگرداندن دسته‌ای با 1 کلیک و همگام سازی در ذخیره سازی ابری می‌باشد.

Backup Your Mobile

این برنامه کاربردی که یکی از بهترین اپلیکیشن های بکاپ گیری اندروید است، امکان پشتیبان‌گیری از اپلیکیشن‌های شما، تنظیمات سیستم‌تان ، پیام کوتاه ، MMS و گزارش تماس را برای کاربران فراهم کرده است.

این برنامه‌های کاربردی که برای شما معرفی کردیم، از بهترین  اپلیکیشن های بکاپ گیری اندروید به شمار می‌آید که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید. همانطور که می‌دانید برخی از نسخه‌های این اپلیکیشن‌ها رایگان هستند ولی برخی دیگر برای دانلود نیاز به پرداخت هزینه دارد. البته نسخه‌ی پولی برنامه‌های کاربردی دارای ویژگی‌ها و امکانات بیشتری می‌باشد. شما برای خرید می‌بایست هزینه‌ی آن‌ها را پرداخت کنید تا بتوانید این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید. پرداخت هزینه نیز با استفاده از کارت‌های اعتباری انجام خواهد شد.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن

چنانچه شما دوست عزیز به هر دلیلی قادر به پرداخت هزینه‌ی خرید اپلیکیشن نیستید، یا اگر هیچ یک از انواع کارت‌های اعتباری را در اختیار ندارید، اصلا نگران نباشید. شما برای پرداخت هزنیه می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. برای این منظور کافیست لینک خرید را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

بیشتر بدانید : بهترین اپلیکیشن های یادگیری لغات انگلیسی

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه شما دوست عزیز در گذشته تجربه‌ی استفاده از اپلیکیشن های بکاپ گیری را داشته‌اید و به تجربیات مفیدی در این زمینه دست یافته‌اید، از طریق کامنت آن‌ها را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

دوستان لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 17 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر