در گذشته یادگیری زبان انگلیسی تنها برای افراد خاصی مهم بود و دانش زبان انگلیسی برای آن ها یک ارزش محسوب می شد. اما این روزها داشتن دانش زبان انگلیسی، برای اکثر افراد جامعه اهمیت پیدا کرده است و به نوعی دغدغه ی ذهنی آن ها یادگیری زبان انگلیسی شده است. با وجود متد ها و راه کارهای فراوانی که این اخیرا برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه شده است، خیلی از آن ها برای بسیاری از افراد کاربردی و مفید نبوده و به کارشان نمی آید. اما یک ایده ی جالبی که در این زمینه مطرح شد و با استقبال زیادی از سوی مخاطبان و افراد داوطلب یادگیری زبان انگلیسی روبرو شد، اپ های آموزش لغات انگلیسی بودند مانند اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی Duolingo. بعد از آن یکسری بازی ها در این زمینه معرفی شد که  در این مقاله نیز قصد داریم تا به معرفی چند بازی یادگیری لغات انگلیسی برای شما بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این بازی ها، لطفا تا پایان این مقاله همراه تراپی باشید.

معرفی چند بازی یادگیری لغات انگلیسی

این بازی‌ها بسیار ساده هستند. برخی از آن ها دو نفره یا بیشتر و برخی یک نفره هستند.

Roleplaying

بازی Roleplaying یکی از انواع بازی یادگیری لغات انگلیسی که نه تنها دامنه ی لغات انگلیسی شما را افزایش می دهد، بلکه باعث می شود تا مهارت های ارائه و برقراری ارتباط شما نیز بهتر شود. در این بازی یک مجموعه ی وسیع از ویدئو های مجاز انگلیسی در دنیای واقعی، ارائه شده است. نکته ی مهم در این جا این است که هر کلمه ای که در ویدئو ها گفته می شود به صورت زیر نویس نشان داده می شود.

Hangman

این بازی یکی دیگر از بازی های قدیمی است که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. این بازی نیز بسیار ساده است. نفر اول بازی را با یک کلمه آغاز می کند و نفر دوم آن کلمه را حدس می زند و بالعکس. معمولا برای شروع می بایست یک تم خاصی را برای بازی انتخاب کنید. کلمات در این بازی به صورت جای خالی مشخص شده اند.

Catena

بازی Catena یکی دیگر انواع بازی یادگیری لغات انگلیسی است. در این بازی سیستم برای شما یک لغت را  می نویسد و شما می بایست کلمه ی دیگری که با یک حرف یا بخشی از حروف پایانی آن شروع می شود، حدس بزنید. این بازی را می توانید به تنهایی و یا به همراه دوستان خود انجام دهید. این بازی دامنه ی لغات شما را افزایش داده و نیز به مرور آن ها کمک می کند.

بازی یادگیری لغات انگلیسی

Bibliomancy

این بازی را میتوان به صورت تکی یا گروهی نیز انجام داد. به این ترتیب که بازی بایک سوال مطرح می شود. شما سوالی را مطرح می کنید و سپس یک کلمه را از یک صفحه از دیکشنری به صورت انتخاب می کنید. حال همبازی شما باید پاسخ سوال را با استفاده از آن کلمه بدهد. به این ترتیب کلمات بیشتری در ذهن شما تثبیت می شود.

SpeakingPal

این بازی با استفاده از تکنیک های تشخیص صدا، یه یادگیری لغات انگلیسی کمک می کند. این بازی با استفاده از صدای افراد بومی که زبان انگلیسی زبان مادری آن ها است شبیه سازی شده و به بهترین شکل ممکن می تواند باعث یادگیری با کیفیت زبان انگلیسی برای شما شود.

Duolingo

یکی دیگر از انواع بازی یادگیری لغات انگلیسی Duolingo است. این بازی به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های روز دنیا برای یادگیری زبان انگلیسی شناخته شده است. ابزارهای آموزشی این زبان بسیار قوی و در نوع خود بهترین است.

از دیگر بازی های یادگیری زبان انگلیسی می توان Rosetta stone، MindSnacks ، crossword و Memrise را نام برد.

در کل این بازی ها به شما کمک می کند تا لغات و کلماتی که در ذهن شما به صورت غیر فعال وجود دارند، فعال شود و نیز دامنه ی لغاتی که آموزش دیده اید افزایش یابد. به این ترتیب زمانی که لغات از حالت غیر فعال به حالت فعال تبدیل شود، شما می توانید آن ها را در زمان و مکان مناسب استفاده کرده و به کار ببرید.

دوستان عزیز، برخی از بازی های ذکر شده را می توانید به صورت رایگان دانلود کرده و استفاده کنید. اما برای استفاده از برخی از آن ها نیاز به انجام پرداخت هزینه ی آن بازی با استفاده از یکی از کارت های اعتباری مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید.

خدمت تراپی برای پرداخت هزینه ی بازی یادگیری لغات انگلیسی

همراهان همیشگی تراپی، در صورتی که هیچ یک از انواع کارت های اعتباری را در اختیار ندارید، اصلا نگران نباشید و انجام پرداخت هزینه ی خرید بازی را با خیال آسوده به ما بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر، لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

پرداخت هزینه خرید بازی یادگیری لغات انگلیسی

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. هر گونه سوال یا مشکلی را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 08 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر