اساتید دانشگاه و بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که به شیوه آموزش محور تحصیل می‌کنند، بر اساس پژوهش‌هایی که انجام می‌دهند، به مطالبی تازه دست پیدا می‌کنند و آن مطالب را در قالب مقالات معتبر ارائه می‌کنند. اگر شما دوست عزیز نیز از دانشجویان فعالی هستید که قصد دارید  مقالاتی را به نام خود ثبت نمائید، آیا با چگونگی انتشار مقاله و امتیاز آن آشنایی دارید؟ آیا می دانید مقاله isi چیست و چگونه مقاله‌ی آی اس آی بنویسید؟ آیا در مورد چگونگی پرداخت هزینه چاپ مقاله‌ای اس آی و نحوه‌ی انجام آن اطلاع دارید؟ اصلا آیا در جریان هستید که مقالات خود را پس از نوشتن باید ویرایش کنید؟ و آیا می‌دانید برای ویرایش مقالات خود می‌توانید از وب سایت Academic Proofreading برای ادیت مقالات خود کمک بگیرید؟ در ادامه با تراپی همراه شوید تا شما را با جزئیات بیشتری در مورد این وب سایت آشنا نموده و در مورد نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ی ویرایش راهنمائی‌های لازم را برای شما ارائه دهیم.

Academic Proofreading

ویرایش مقاله در وب سایت Academic Proofreading

با وجودی که در میان قشر تحصیل کرده‌ی جامعه‌ی ما افراد بسیاری هستند که به زبان انگلیسی مسلط هستند، اما این یک حقیقت انکار ناپذیر است که نگار زبان انگلیسی توسط اینگونه افراد کاملا بدون عیب و نقص نیست. بنابراین زمانی که قرار است شما دوست عزیز مقاله‌ای را ارائه دهید به خصوص وقتی قرار است مقاله‌ی شما در ژورنال‌های خارجی ثبت شود، قطعا بایستی مقاله را با نگارشی به عیب و نقص و کاملا روان نوشته باشید. اما چگونه این مهم امکان پذیر خواهد شد؟ همچنان با ما همراه باشید.

وب سایت‌هایی هستند که به نگارش متون زبان انگلیسی مقالات و پایان نامه ها می‌پردازند و هر عیب و ایراد نگارشی در متن و جود داشته باشد، برطرف نموده و در مقابل هزینه‌ای را از شما درافت می‌کند. یکی از این وب سایت‌ها Academic Proofreading می‌باشد.

برای بهره‌مندی از امکانات وب سایت Academic Proofreading ابتدا باید به این وب سایت وارد شوید و یک اکانت یا حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. برای ایجاد اکانت اطلاعات شخصی مثل نام و نام خانوادگی، آدرس، شهر، کشور و...را وارد نمائید.

پس از اینکه حساب کاربری خود را ایجاد نمودید، می‌توانید پس از پرداخت هزینه مقاله‌ی مورد نظر خود را آپلود نمائید و جهت ویرایش برای آن‌ها ارسال کنید.

قوانین سایت Academic Proofreading برای ویرایش مقالات

دوستان گرامی، این وب سایت نیز مانند دیگر وب سایت‌ها طبق قوانین و مقررات خاص خود فعالیت می‌کند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • کلیه‌ی مقالات الکترونیکی از طریق این وب سایت قابل ارسال هستند و پس از انجام ویرایش بر روی همین وب سایت قابل دانلود هستند.
  • چنانچه متنی که ارسال کرده‌اید به درستی آپلود نشده باشد مسئول ویرایش وب سایت، از طریق ایمیل شما را از این مسئله با خبر می‌کند و از شما تقاضای ارسال مجدد مقاله را می‌نماید.
  • متنی که ارسال می‌کنید، ظرف مدت 5 روز کاری ویرایش خواهد شد و برای شما ارسال می‌شود. اما در صورتی که به هر دلیل در این مدت زمان مشخص شده ویرایش مقاله به تاخیر بیافتد، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
  • اگر انجام ویرایش مقاله کنسل شود نیز ظرف مدت زمان 28 روز، هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید به طور کامل به شما مسترد خواهد گشت.

Academic Proofreading

پرداخت هزینه‌ی ویرایش مقاله در سایت Academic Proofreading   توسط تراپی

دوستان و همراهان گرامی برای پرداخت هزینه‌ی ادیت مقالات در سایت Academic Proofreading  نیز به یکی از انواع کارت‌های اعتباری ویزا و مسترکارت دارید. اما چنانچه این نوع کارت‌های اعتباری را در اختیار ندارید اصلا نگران نباشید. برای پرداخت هزینه‌ی ویرایش مقاله می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. کافیست فقط لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

دانشجویان عزیزی که در حال پژوهش هستند و قصد دارند مقالات بی عیب و نقصی را به چاپ برسانند، می‌توانند برای ویرایش مقاله خود از امکانات فراهم شده در سایت  Academic Proofreading  بهره‌مند شوند.

دوستان گرامی و همراهان همیشگی تراپی، از اینکه تا پایان این مقاله نیز با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم. لطفا در صورتی که مایل هستید، تجربیات سودمند خود را از طریق کامنت‌ها در زمینه ادیت مقالات با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 11 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر