برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، نیاز به داشتن مدارک بین المللی متفاوتی، بسته به کشور مقصد و لول تحصیلی مورد نظر می‌باشد. مدارکی نظیر ایلتس، GRE، CFA و ... . مدت زمان زیادی است که برنامه‌ی بین المللی a-level به عنوان یک استاندار طلایی در سیستم آموزشی انگلستان شناخته می‌شود و در همه‌ی دانشگاه‌های انگلستان پذیرفته می‌شود. شرکت در این برنامه‌ی بین المللی برای دانشجویانی است که مایل به ادامه‌ی تحصیل در مقاطع تحصیلی بالا در انگلستان هستند. در ادامه با تراپی همراه شوید تا مطالب بیشتری را در مورد برنامه‌ی بین‌المللی a-level آشنا کنیم.

برای پرداخت هزینه دوره a-level 

درباره‌ی برنامه‌ی بین المللی a-level

این دوره برای متقاضیان تحصیل در انگلستان که بالای 16 سال سن دارند و خواستار تحصیل در دوره‌های معتبر بین المللی برای ورود به بهترین دانشگاه‌های این کشور هستند، می‌باشد. در برنامه‌ی بین المللی a-level ، متقاضیان سه الی چهار درس را می‌خوانند و هر چه نمره‌ای که کسب می‌کنند بیشتر باشد، شانس ورود آن‌ها به دانشگاه‌های معتبرتر و دارای رتبه‌ی بهتر در کشور انگلستان بیشتر می‌شود.

a-level

دانش آموزان پس از اخذ گواهینامه‌ی پایان دوره‌ی دهم، یعنی گواهینامه‌ی( General Certificate Secondary Education (G.C.S.E برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باید در دوره‌ی دوساله‌ی a-level شرکت کنند. پس از کسب نمره‌ی قابل قبول در پایان این دوره، می‌توانند به ادامه تحصیل بپردازند.

دوره‌های a-level به طور تخصصی در رشته‌های مختلف تحصیلی گروه بندی شده است و دانش آموزان بر اساس علایق خود و توانایی‌هایشان می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام و شرکت نمایند.

در ادامه شرایط لازم برای شرکت در دوره‌ی a-level را برای شما ذکر کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

شرایط شرکت در دوره‌ی بین المللی a-level

  • در روز شروع دوره، فرد متقاضی باید دارای 16 سال سن باشد.
  • نمره‌ی ایلتس 6 و یا حداقل 5.5 
  • دارای سوابق تحصیلی قابل قبول
  • دوره‌ی بین المللی a-level دو سال به طول می‌انجامد و در سال اول از سپتامبر شروع می‌شود و تا جولای سال دوم ادامه دارد.

ساختار دوره‌ی بین المللی a-level

اگر برای شرکت در دوره‌ی a-level برنامه‌ی کامل این دوره را انتخاب کنید، سه یا چهار برنامه‌ی مطالعاتی a-level را می‌بایست پشت سر بگذارید. این دوره‌ها در کلاس‌های منظم با دانشجویان محلی برگزار می‌شود.

ملزومات و صلاحیت‌ها برای دوره‌ی a-level

دوره‌ی a-level توسط هیئت آزمون‌های خارجی ارزیابی می‌شود و پس از بررسی نتیجه، مدرک صلاحیت a-level به فرد شرکت کننده در دوره، اعطا می‌شود.

علاوه بر این، برخی از دانشجویان نیز می‌بایست بر اساس ارزیابی دانشگاه‌های انگلستان، در صورت نیاز در دوره‌های ایلتس نیز شرکت کنند.

 این مدرک تحصیلی توسط تمامی دانشگاه‌های انگلستان به رسمیت شناخته شده است و همچنین یکی از معیارهای پذیرش برای دوره‌ی کارشناسی ارشد می ‌باشد.

به این ترتیب اگر علاقه‌مند به تحصیل در کشور انگلستان هستید، برای ثبت نام در دوره‌ی بین المللی a-level اقدام نمائید.

a-level

دوست عزیز، اگر شما نیز در گذشته تجربه‌ی شرکت در دوره‌ی بین المللی a-level را داشته‌اید و توانسته‌اید این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید، در صورت تمایل تجربیات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از این مطالب مفید بهره‌مند شوند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم. دوستان، اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

بیشتر بخوانید : 

کدام دانشگاه های انگلستان به آیلتس احتیاج ندارند

آزمون CFA چیست؟

پرداخت هزینه‌ی ثبت نام دوره بین المللی a-level

شرکت تراپی، ارائه دهنده‌ی کلیه‌ی خدمات پرداخت‌های ارزی، آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه‌ی انجام کلیه‌ی پرداخت‌های بین المللی، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون‌های بین المللی و ... می‌باشد.

شما دوست عزیز که متقاضی شرکت در دوره‌ی بین المللی a-level هستید، برای پرداخت هزینه‌ی آن کافیست از طریق لینک زیر در وب سایت تراپی درخواست خود را ثبت نماپید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

برای پرداخت هزینه دوره a-level 

از توجه و همراهی شما دوستان گرامی تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. امید است مطالب اراپه شده مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 10 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر