از آنجایی که پی پال از انواع ارزها شامل دلار، یورو، پوند، روبل و.... پشتیبانی می کند؛ خیلی از کاربران با توجه به نیاز خود از انواع کیف پول های پی پال استفاده می کنند. دوستانی که از کیف پول یورو پی پال استفاده می کنند، ممکن است برای خرید و فروش یورو پی پال مشکل داشته باشند. زیرا بیشتر شرکت ها فقط توانایی تبدیل پی پال به ریال و شارژ با دلار پی پال را دارند. مجموعه تراپی، از معدود شرکت های رسمی در زمینه پرداخت های ارزی می باشد که ارائه دهنده خدمت خرید و فروش یورو پی پال می باشد.

فرم سفارش خرید و فروش یورو در پی پال

 

خرید و فروش یورو پی پال

دیدن افراد موفقی که به فکر ارتقاء تخصص خود فراتر از این مرز و بوم هستند؛ توانسته قوت قلب ما در طی این چند سال باشد. روزی را به خاطر می آورم که تلفن شرکت به صدا در آمد و با یکی از مشتریان چندساله مان صحبت می کردم؛ موضوعی را به نقل از ایشان برایتان تعریف می کنم که خالی از لطف نیست.

با یکی از دوستانم که طراح موفقی بود صحبت می کردم. در یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی مشغول به کار بود و درآمد خوبی داشت. اما از زندگی خود رضایت کافی نداشت. دچار روزمرگی شده بود و از اینکه مهم ترین عنصر یک طراح که خلاقیت می باشد را داشت از دست می داد نگران بود. پیشنهاد کردم پروژه های دورکاری از سایر کشورها را قبول کند. اطلاعاتی در این خصوص نداشت. برای همین در ابتدا از جستجو کردن در سایت های فریلنسر شروع کردیم. رقابت سنگینی بین آزادکاران وجود داشت و کسب اعتماد کارفرما بسیار سخت بود. تا اینکه بالاخره پیگیری های ایشان جواب داد و بعد از گذشت یک ماه توانست یک پروژه نسبتا کوچکی را قبول کند. اما خوشحالی دوستم خیلی پایدار نبود. زیرا باید برای پذیرفتن کار، شماره یکی از اکانت های خود شامل پی پال و... را برای آن شخص ارسال می کرد تا درامد حاصل از کار خود را دریافت نماید. کارفرما شماره اکانت پی پال را نیاز داشت. از دوستم خواستم نگران نباشد زیرا شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی زیادی سراغ داشتم. مطمئن ترین شرکت را انتخاب کردیم. اقدام به خرید اکانت پی پال کردیم و چون ارز دریافتی به یورو بود کیف پول را یورو انتخاب کردیم. این روند ادامه داشت و دوستم توانست پروژه های دورکاری بیشتری دریافت نماید و به درآمد مکمل خوبی دست پیدا کند. اما چون از اکانت خود برای خرید اینترنتی با پی پال و... استفاده نمی کرد متحمل کارمزد زیادی می شد. دوباره با شرکت تماس گرفتیم و با مشاوران آن صحبت کردیم. به ما پیشنهاد دادند اگر از حساب پی پال برای بهره مندی از خدمات دیگر استفاده نمی کنیم شماره پی پال شرکت آن ها را برای کارفرما ارسال کنیم و پس از اتمام پروژه، زمانی که وجه به حساب پی پال واریز شد معادل ریالی آن را دریافت نمائیم. این روند را نیز تجربه کردیم و به موجب آن کارمزد کمتری کسر می شد. از این موضوع چند سال گذشته است و احساس رضایت را در چهره دوستم احساس می کنم. 

نحوه خرید و فروش یورو پی پال

از اینکه مجموعه تراپی را به عنوان مکانی مطمئن برای خرید و فروش یورو پی پال خود انتخاب کرده اید، به خود می بالیم. کار کردن با پنل کاربری سایت تراپی، بسیار ساده می باشد. پس از آنکه فرم سفارش را تکمیل فرموده و نوع ارز خود را مشخص کردید؛ به محض واریز معادل ریالی، حساب پی پال شما با ارز مورد نظرتان شارژ می شود. به همین سادگی شما با استفاده از خدمات ما توسط بانک های ایرانی، می توانید شارژ حساب پی پال خود را انجام دهید. از دیگر خدمات ما، تبدیل یورو پی پال شما به ریال می باشد. اگر درامد ارزی تان به یورو می باشد، جهت نقد کردن درامد ارزی خود می توانید از این لینک استفاده نمائید.

 

لطفا شما هم نظر خود را با دیگران در کامنت ها به اشتراک بگذارید!

تاریخ انتشار 31 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر