اسکایپ (Skype)، یکی از معروف ترین سرویس هایی است که با استفاده از آن، می توانید تماس های رایگان برقرار نمائید. افراد زیادی به خاطر امکانات زیادی که اسکایپ ارائه می کند مانند برقراری تماس های تلفنی، چت ویدئویی، انتقال فایل و... از طرفداران خرید شارژ اکانت اسکایپ به شمار می روند. زیرا علاوه بر کیفیت بالایی که هنگام برقراری تماس دارد؛ قیمت آن بسیار ارزان می باشد. همچنین، به غیر از کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها قابلیت نصب بر روی گوشی های هوشمند را نیز دارد. برای خرید شارژ اکانت اسکایپ، بر روی لینک زیر کلیک کرده و  فرم سفارش را با دقت تکمیل نمائید.

 

فرم سفارش خرید شارژ اسکایپ

 

خرید شارژ اکانت اسکایپ

اسکایپ چیست؟

اسکایپ، یک ابزار عالی برای برقراری تماس تلفنی رایگان یا ارزان است که به صورت ویدئویی و یا فقط مکالمه می باشد. شما می توانید این برنامه را بر روی گوشی هایی با سیستم عامل های Android و iOS براحتی نصب کرده و با دوستان و اعضای خانواده خود در سراسر جهان، ارتباط برقرار کنید.

اسکایپ چه قابلیت هایی دارد؟

از مهمترین قابلیت اسکایپ می توان در دسترس بودن آن در ویندوز، مک، لینوکس، آندروید، iOS، سیمبین و... نام برد. برای برقراری تماس صوتی باید دکمه "call" را انتخاب نمائید و برای ایجاد تماس ویدئویی باید بر روی دکمه "video call" کلیک فرمائید و همچنین برای تماس های گروهی ابتدا بر روی گزینه "new icon" کلیک کرده؛ سپس شرکت کنندگان را به آن اضافه فرمائید؛ در نهایت یکی از دکمه های "call" یا "video call" را انتخاب نمائید.

نحوه استفاده از اسکایپ

مرحله 1: برنامه اسکایپ را نصب نمائید. لازم به توضیح  است که اسکایپ یک برنامه رایگان برای هر دو دستگاه آندروید و iOS است.
مرحله 2: سپس آن را اجرا کنید.
مرحله 3: در مرحله آخر تنها لازم است تماس بگیرید. شما می توانید دو نوع تماس با استفاده از اسکایپ داشته باشید: تماس اسکایپ به اسکایپ و تماس اسکایپ به تلفن.

خرید شارژ اکانت اسکایپ

شما می توانید به صورت رایگان هر گونه تماس صوتی یا تصویری را به هر کسی که عضویت اسکایپ را دارد و در هر نقطه از جهان است، بر قرار کنید. به سادگی خانواده، دوستان و همکاران خود را که از اسکایپ استفاده می کنند پیدا کنید و آنها را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید. پس از اضافه کردن آن ها، برقراری تماس آسان است.

اسکایپ برای تماس های داخل اسکایپ رایگان است اما برای تماس با یک تلفن همراه یا خط ثابت رایگان نیست و شما نیاز به "خرید شارژ اکانت اسکایپ" دارید. قیمت پرداختی شما بستگی به کشور مورد نظر شما دارد و نه کشوری که از آن تماس می گیرید. مجموعه تراپی ارائه دهنده انواع کارت شارژهای یک دلاری، ده دلاری، 25 دلاری و 50 دلاری می باشد. متخصصان ما کارت های ذکر شده را با پی پال (paypal) و ویزا کارت خریداری می کنند. در صورت داشتن هر گونه سوال، مشاوران ما منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند.

خرید شارژ اکانت اسکایپ

نحوه خرید شارژ اکانت اسکایپ

برای بهره مندی از خدمت "خرید شارژ اکانت اسکایپ"، در ابتدا فرم سفارش را تکمیل و بعد از آن ارسال نمائید. سپس معادل ریالی شارژ مورد نظر خود را به دو صورت آنلاین (توسط کلیه کارت های بانکی تحت پوشش شبکه شتاب) و غیر آنلاین (واریز به حساب) به حساب تراپی واریز نمائید. اسکن گیفت کارت شما به همراه کد آن به صورت آنی به ایمیل تان ارسال می شود. همچنین عکس با کیفیت بالای آن را در بخش پروفایل کاربری خود نیز می توانید مشاهده فرمائید. لازم به توضیح است که گیفت کارت های خریداری شده، تاریخ انقضا ندارند. 

آموزش شارژ حساب skype

بعد از خرید میزان شارژ دلخواه خود، وارد نرم افزار اسکایپ شوید. از نوار بالا گزینه "Skype" را انتخاب نمائید. یک لیست کشویی برای شما باز می شود، بر روی گزینه "Account " کلیک فرمائید. در صفحه باز شده لطفا "Redeem Voucher" را انتخاب کرده و در کادر خالی کد کارت شارژ اسکایپ خریداری شده را بادقت کافی وارد نمائید. سپس بر روی گزینه "Redeem" کلیک کنید. در نهایت اعتبار اسکایپ شما در حساب تان نشان داده می شود و مقدار شارژ را مشاهده خواهید کرد. اکنون می توانید از تلفن های همراه و خطوط تلفن تماس بگیرید. هزینه تماس از شارژتان کسر می شود.

 

لطفا تجربه و نظر خود را از طریق کامنت ها با دیگران به اشتراک بگذارید!

تاریخ انتشار 22 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر