روزنامه ی Seattle Times در تاریخ یازده ژوئن در مقاله ای اعلام کرد که، مقامات رسمی شهر ایالات متحده قصد دارند یک مرکز نوآوری بلاک چین در شهر داگلاس واقع در مرکز واشنگتن ایجاد کنند. بر اساس این مقاله، شهر داگلاس در حال حاضر به خاطر هاستینگ صنعت رمزنگاری بسیار مورد توجه می باشد. بسیاری از ماینرهای ارز دیجیتال، به مراکز شهرهای مختلف واشنگتن، برای دسترسی به نیروی ژنراتور هیدروالکتریسیته، جذب شده اند. با این وجود بعد از دوره ی رکود بازار، در سال 2018 کاوش معادن ارز دیجیتال نیز دچار رکود شد.

روزنامه ی Seattle Times نوشته است که مقامات رسمی بر این امیدند که بلاک چین جدید  بتواند صنعت ضعیف آن ها را قدرت بخشد. در این روزنامه نیز نوشته شده است که Lisa Parks مدیر اجرایی مرزی شهر داگلاس می گوید: نکاتی مهم تر از رونق و رکود در زمینه ی ارزدیجیتال برای بیان کردن وجود دارد.

وزارت بازرگانی داگلاس برای کمک به ایجاد مرکز نوآوری بلاک چین در شهر داگلاس ، 50،000 دلار نیز در نظر گرفته است.

طبق گفته Seattle Times، فعالیت های محلی غنی از رمزنگاری ارز در گذشته، این شهرستان را با حجم زیادی از محاسبات و متخصصان رمزنگاری رها کرد که به نیروی محلی کمی دسترسی داشتند، که این مزیتی شد برای توسعه چنین تحولی در بلاک چین.

Perks  درگزارشی اعلام کرد : ما دارایی های منحصر به فردی داریم که منطقه ما را به این صنعت جذب می کند. پس بیایید راهی برای سرمایه گذاری در آن پیدا کنیم.

مرکز نوآوری بلاک چین در شهر داگلاس

خیلی از شهرهای مرکزی واشنگتن به این صنعت دید مثبتی ندارند؛ با این وجود Cointelegraph در نوامبر سال گذشته گزارش داده است که ناحیه ی کاربردی عمومی (PUD) در شهر چلان،  در مرکز واشنگتن، یک ساختار قیمت گذاری جدید برای الکتریسیته پیشنهاد داده است تا برای ماینرهای ارز دیجیتال، بهای افزایش تقاضای الکتریسیته، کاهش یابد.

همچنین در آپریل سال گذشته، ناگهان خبر رسید که اعضای هیئت PUD چلان به کارکنان دستور دادند که بنا بر یک مهلت قانونی مشخص شده، به کشف فعالیت غیرقانونی معدنچیان ارز دیجیتال بپردازند.

شهر Ephrata ، واشنگتن، همچنین گزارش داد که تحولات استخراج ارز دیجیتال جدید در شهر را برای 12 ماه پس از اکتبر سال گذشته متوقف کرده است. از سوی دیگر، طبق گزارش، داگلاس می افزاید که قیمت برق برای معدنچیان جدید چندان افزایش نخواهد یافت.

بیت ماین، فعال در استخراج ASIC و استخراج ارز دیجیتال، گزارش داد که یک معدن 20 میلیون دلاری در شهرستان داگلاس که 12 مگاوات برق مصرف می کند، افتتاح شد. این میزان قدرت، به اندازه ای است که برای تامین برق 1500 تا 4800 خانه کافی است.

در حال حاضر بندر داگلاس، که دارای امکانات چندین گیگا واتی است، در حال مذاکره با چندین گروه سرمایه گذار در زمینه استفاده از امکانات معدن یا سایر برنامه های کاربردی فشرده مانند تجزیه و تحلیل اطلاعات و یا هوش مصنوعی (AI) است.

عزیزان با مقاله ای دیگر تحت عنوان" ایجاد مرکز نوآوری بلاک چین در شهر داگلاس " در خدمت شما بودیم. از توجه و همراهی تان صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 29 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر