در گذشته زمانی که شما به شبکه اجتماعی اینستاگرام خود سر می زدید به احتمال زیاد به دلیل قوی نبودن الگوریتم های این شبکه چیزی حدود 70 درصد از تمامی پست ها و 50 درصد از پست های دوستان خود را از دست می دادید. این مشکل تا سال 2016 وجود داشت و بعد از آن در سال 2018 اینستاگرام اعلام کرد که هم اکنون حدود 800 میلیون کاربر این شبکه می توانند 90 درصد از پست های دوستان خود را مشاهده کنند. چرا که الگوریتم مرتب سازی آن دقیق تر و بهتر عمل می کند. اینستاگرام برای اینکه پست های مختلف را نمایش دهد، بر اساس علمی با نام یادگیری ماشین کار می کند. به این معنا که به رفتار شما در گذشته نگاه کرده و بر اساس آن پست ها را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب محتوایی که در اختیار هر فرد قرار می گیرد با آنچه که دیگری مشاهده می کند متفاوت بوده چرا که حالت اختصاصی دارد. برای آشنایی با الگوریتم های جدید اینستاگرام با ما همراه باشید.

الگوریتم های جدید اینستاگرام

3 فاکتور مهمی که تعیین می کنند شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام چه چیزی را مشاهده کنید :

علاقه مندی :

اینستاگرام از رفتار شما در این شبکه پیش بینی می کند که شما برای چه نوع پستی اهمیت و ارزش بیشتری قائل هستید. این پیش بینی بر اساس رفتاری است که شما در گذشته در این شبکه داشته اید. به عنوان مثال پست هایی که لایک کرده اید، افرادی که دنبال می کنید و مواردی که جستجو خواهید کرد.

تجربه :

تجربه کاربری یکی دیگر از الگوریتم های جدید اینستاگرام می باشد. اینستاگرام بررسی می کند که شما اخیرا چه پستی را با چه فاصله زمانی با سایر افراد به اشتراک گذاشته اید.

ارتباط :

اینستاگرام ارتباط شما با سایر افراد را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد تا متوجه میزان صمیمیت بین شما بشود. به عنوان مثال چقدر از پست ها را لایک کرده اید، چقدر کامنت گذاشته اید، در چه مواردی آن ها را تگ کرده اید و ... .

بیشتر بخوانید :

فعال سازی گزینه تگ خرید در اینستاگرام

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشیم؟

علاوه بر موارد بالا که جزء الگوریتم های جدید اینستاگرام می باشد، پارامترهای دیگری نیز دخیل هستند، که البته از گذشته تا کنون مورد استفاده اینستاگرام قرار می گرفته اند. مانند :

الگوی تکرار :

اینستاگرام بررسی می کند که شما هر چند وقت یک بار از این شبکه استفاده می کنید. به این ترتیب تلاش می کند تا در این مدت بیشتر پست ها را جمع آوری کرده و به شما نشان دهد.

دنبال کردن :

اگر شما افراد زیادی را دنبال می کنید، این شبکه تنها بخشی از پست هایی که این افراد به اشتراک گذاشته اند را به شما نمایش می دهد.

میزان استفاده :

مدت زمانی که شما در این شبکه صرف می کنید تعیین کننده است که چه میزان پست به شما نمایش داده شود. پس اگر زمان کمی برای این کار دارید شانس این را دارید که تنها برترین پست ها را مشاهده کنید.

اینستاگرام

محتوای اینستاگرام بر چه اساسی به ما نمایش داده می شود؟

اینستاگرام ادعا می کند که هیچ محتوایی توسط افرادی که شما دنبال می کنید از دید شما پنهان نمی ماند. اگر به اسکرول کردن ادامه دهید بر اساس رفتار و علاقه شما، عکس و فیلم نمایش می دهد.

نوع اکانت شما در الگوریتم اینستاگرام تاثیری ندارد. بنابراین تصور نکنید با تغییر دادن اکانت تجاری به شخصی و بر عکس چیزی تغییر می کند. همچنین خالی از لطف نیست اگر بدانید استفاده از هشتگ های زیاد در این الگوریتم جدید برای شما مشکل ساز نیست.

همراهان عزیز با توجه به اینکه شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر بیشترین کاربرد را در ایران دارد، احتمالا نیاز داشته باشید تا برای معرفی کسب و کارتان در این شبکه از تبلیغات آنلاین استفاده نمائید. در این صورت باید هزینه ای پرداخت نمایید که شرکت تراپی این خدمت را برای شما انجام می دهد. تنها نیاز است درخواست خود را برای همکاران ما ارسال نمایید.

تاریخ انتشار 11 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر