آیا شما از علاقه مندان به سرمایه گذاری و انجام معاملات به کمک بروکرها و شرکت های واسطه هستید؟ تا چه حد بروکرها را می شناسید و با آن ها آشنایی دارید؟ در این مقاله قصد داریم شما را با بروکر TradEngine آشنا کنیم. لطفا با تیم تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : 

بروکر فارکس پرفکت مانی چیست؟ 

وضعیت بورس بهتر است یا بازار فارکس در ایران؟

کسب درآمد آنلاین از طریق فارکس

بروکر TradEngine چیست؟

TradEngine یک بروکر تجارت حرفه ای با گزینه ی باینری است که در سال 2018 ارائه شد و با انواع ویژگی های تجاری که دارد توانسته است شمار زیادی از معامله گران پیشرفته و مبتدی را به خود جلب کند.

بروکر TradEngine

TradEngine دارای چه ویژگی هایی است؟

Tradengine می تواند بهترین گزینه برای مبتدیان باشد زیرا ابزارها و محتوای آموزشی کاملاً رایگان در آن وجود دارد که به افراد مبتدی برای دستیابی به سطوح حرفه ای تجارت کمک بسیاری می کند. معامله گران با استفاده از نمودارها و شاخص های متنوع با راهنمایی و آموزش کاملی که در این بروکر وجود دارد قادر به ایجاد استراتژی خود می باشند.

Tradengine دارای بسترهای مختلف تجاری می باشد که با بیش از 100 فهرست معاملاتی در اختیار معامله گران قرار گرفته است تا بتوانند از بین آنها انتخاب کنند، که به این تریتب می توانند برای یک سرمایه گذاری سودآور بهترین انتخاب را داشته باشند.

حوزه های سرمایه گذاری در TradEngine

 انتخاب واحدهای ارزی ، ارزهای رمزنگاری شده ، منابع و سهام شرکت های جهانی در Tradengine امکان پذیر است. کالاهای تجاری مانند فلزات از جمله طلا ، نقره ، آلومینیوم و منابع زیرزمینی مانند نفت در Tradengine در اختیار معامله گران کالا قرار گرفته است تا از این نوسانات بازارها در زمان مناسب برای دستیابی به سود استفاده کنند.

بازار ارزهای دیجیتال نیز به دلیل نوسانات زیادی که داشته است، به یکی از محبوب ترین حوزه های سرمایه گذاری برای کاربران تبدیل شده است. به همین دلیل است که ارزهای رمزنگاری شده محبوب به دسته پلت فرم Tradengine اضافه شده اند.

چگونه از طریق Tradengine به سود برسیم؟

برای به دست آوردن سود از تجارت در Tradengine، معامله گران فقط باید سه مرحله را به سادگی انجام دهند. این سه مرحله عبارتند از :

  • ثبت نام
  •  تمرین
  •  یادگیری

که مرحله ی یادگیری را با مطالب آموزشی موجود در دمو می توانید انجام دهید و در نهایت تجارت را با یک بستر تجاری ساده و حرفه ای شروع کنید.

اکانت نمایشی Tradengine

به محض ایجاد معامله گران در وب سایت Tradengine یک حساب کاربری ایجاد می کنند ، آنها می توانند تجارت خود را از طریق یک حساب نمایشی شروع کنند تا مهارت تجارت خود را ارتقا دهند و با استفاده از پنل آن، تجارت در Tradengine  را تجربه کنند. حساب نمایشی در Tradengine کاملاً رایگان است و بدون هیچ محدودیتی می توان آن را تا 10000 دلار شارژ کرد. حساب نمایشی موجود در Tradengine قابل شارژ است ، به این معنی که معامله گران می توانند تا زمانی که از ایجاد استراتژی سودآور تجاری خود مطمئن نشده اند ، از آن استفاده کنند.

مزایا و معایب بروکر Tradengine

مزیت های Tradengine

در این بخش از مقاله شما را با برخی از مهم ترین مزیت ها و معایب این بروکر و واسطه ی معاملاتی آشنا می کنیم که خوب است قبل از انتخاب یک بروکر برای انجام معاملات خود، از آن ها باخبر باشید.

بروکر TradEngine

قبل از هر چیز خوب است بدانید که به محض اینکه معامله را در بروکر Tradengine آغاز کردید، 30 درصد سود دریافت خواهید کرد که این یکی از مهم ترین مزیت های Tradengine است. از دیگر مزایای Tradengine عبارتند از :

  • دسترسی به بازارهای مختلف سرمایه گذاری جهانی
  • امکان استفاده از چندین روش برداشت و سپرده گذاری
  • امکان استفاده از حساب نمایشی کاملاً رایگان با امکان شارژ حداکثر 10000 دلار
  • دسترسی به نمودارها و شاخص های مختلف

در کنار مزیت های این بروکر، معایبی نیز وجود دارد که بد نیست آن ها را هم بدانید.

معایب Tradengine

  • تأییدیه اعتبار برای بیش از 100 دلار سپردن مورد نیاز است
  • تأییدیه اعتبار برای چرداخت با کارت اعتباری مورد نیاز است
  • امکان سرمایه گذاری در NASDAQ در دسترس نیست

کلام آخر

Tradengine یک بستر مناسب با رابط کاربری کاربر پسند است که دارای عملکردی دقیق و طراحی مینیمالیستی و چشم نواز می باشد. بسیاری از مطالب آموزشی و تجاری موجود که در این پلتفرم جمع آوری و تولید شده است، توسط تحلیلگران حرفه ای و باتجربه ارائه شه است و که معامله گران می توانند از آنها به همراه حساب نمایشی بدون محدودیت به منظور کسب درآمد و سرمایه گذاری موفق استفاده کنند.

تاریخ انتشار 03 خرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر