همانطور که می دانید، پرفکت مانی یک پردازشگر پرداخت پیشرو در ارائه خدمات نقل و انتقالات ارزی بین المللی می باشد که امکان پرداخت سریع، آسان و ایمن، از طریق اینترنت را برای کاربران خود در سراسر دنیا فراهم ساخته است. پرفکت مانی فرصت های شگفت انگیزی در اختیار صاحبان مشاغل آنلاین و تجار، جهت انجام تراکنش های مالی نیز قرار داده است. یکی از امکانات پرفکت مانی برای تمامی کاربران، ووچر پرفکت مانی است که در این مقاله به طور کامل به آن پرداخته ایم برای دانستن همه چیز درباره ووچر پرفکت مانی در این مقاله تا انتها با تراپی همراه شوید تا بدانید که چگونه می توانید e-voucher پرفکت مانی داشته باشید و به طور کامل با کاربرد ووچر پرفکت مانی آشنا شوید.

ووچر پرفکت مانی چیست ؟

از گذشته تا کنون ابزارهای مالی مختلفی مانند چک های بانکی، توسط افراد مورد استفاده قرار گرفته است، تا با استفاده از آن ها بتوانند بدون همراه داشتن وجه نقد، پرداخت‌ها و تراکنش‌های مالی خود را به آسانی انجام دهند. ووچر پرفکت مانی نیز ابزاری است که با هدف ساده ‌سازی تراکنش ‌های ارزی توسط این سیستم مالی آنلاین ارائه شده است. شما می توانید برای واریز یا برداشت وجه از حساب پرفکت مانی از e-voucher استفاده کنید.

ووچر پرفکت مانی در حقیقت مانند کارت شارژ می باشد و شامل یک کد 16 رقمی منحصر به فرد دیجیتال،  یک کد فعال سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار می باشد. شما می توانید از ووچر پرفکت مانی بدون هیچ زحمتی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان استفاده کنید.

 کاربرد ووچر پرفکت مانی و استفاده از آن مستلزم این است که شما دقیقا بدانید ووچر پرفکت مانی چیست و چگونه می توان یک e-voucher ایجاد کرد؛ به طور کلی با دانستن همه چیز در مورد ووچر پرفکت مانی می توانید از تمام مزیت های این کارت های شارژ پرفکت مانی بهره مند شوید و در استفاده از آن ها با مشکل خاصی مواجه نشوید.

ووچر پرفکت مانی

چگونه می توان یک ووچر پرفکت مانی ایجاد کرد؟

به منظور آشنایی با کاربرد ووچر پرفکت مانی خوب است که ابتدا بدانید که چگونه می توانید e-voucher داشته باشید. برای ایجاد ووچر پرفکت مانی مراحل زیر را با ما دنبال کنید :

مرحله اول : در سیستم پرداخت PerfectMoney برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و به اکانت خود لاگین کنید.

مرحله دوم : وارد بخش Withdraw در اکانت خود شوید؛ برچسب E-voucher برای شما ظاهر می شود.

مرحله سوم : در صفحه ای که پیش رو دارید وارد e-voucher depository شوید و گزینه ی purchase new e-voucher را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم :  روش پرداخت هزینه را انتخاب کنید.

مرحله پنجم : مقدار مورد نظر خود را مشخص کنید.

مرحله ششم : گزینه ی Review purchase را کلیک نمایید.

مرحله هفتم : پس از بررسی اطلاعات مربوط به عملیات، "Purchase Perfect Money voucher" را انتخاب کنید.

در این مرحله ساخت ووچر پرفکت مانی به پایان رسیده است و پس از اتمام ساخت e-voucher ،یک پیام متنی دریافت خواهید کرد که شامل یک کد فعال سازی می باشد. توصیه می شود این کد را در مکانی امن نگه دارید که برای هیچ شخص دیگری قابل دسترسی نباشد.

به این ترتیب شما می توانید برای خود ووچر پرفکت مانی ایجاد کنید و تراکنش های ارزی تان را با استفاده از آن انجام دهید.

علاوه بر این شما می توانید از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید، خرید ووچر پرفکت مانی را به ما در تیم تراپی بسپارید. کافیست روی دکمه ای که در ادامه مشاهده می کنید کلیک کنید و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای درخواست خرید e-voucher پرفکت مانی، کلیک کنید!

یک ویژگی مهم ووچر پرفکت مانی!

قبل از اینکه در مورد کاربرد ووچر پرفکت مانی مطالبی را عنوان کنیم، بد نیست این نکته ی مهم را هم در مورد این سیستم مالی بدانید که شما حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانید ووچر پرفکت مانی داشته باشید و نقل و انتقالات مالی را با استفاده از آن انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی

آشنایی با چند کاربرد ووچر پرفکت مانی

تا این بخش از مقاله سعی کردیم همه چیز در مورد ووچر پرفکت مانی ، که قطعا به دانستن آن ها نیاز داشتید را عنوان نماییم. در ادامه نیز چند کاربرد ووچر پرفکت مانی را به شما معرفی خواهیم کرد؛ لطفا همچنان همراه ما باشید.

  • از ووچر پرفکت مانی می توانید برای انتقال پول برای دوستان، آشنایان و افراد خانواده خود در سراسر جهان استفاده کنید.
  • چنانچه شما کد e-voucher پرفکت مانی را در اختیار دیگران قرار دهید، با استفاده از آن کد، امکان انجام تراکنش برای آن افراد نیز وجود دارد؛
  • یک کاربرد مهم ووچر پرفکت مانی این است که امکان پرداخت آنلاین خرید محصولات و خدمات به امن ترین شکل ممکن برای مشتریان فراهم می شود.
  • امکان نقد کردن موجودی ووچر پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین وجود دارد.
  • چنانچه به مکانی سفر کنید که به حساب پرفکت مانی خود دسترسی نداشته باشید، می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی هزینه های خود را در سفر پرداخت کنید.
  • چنانچه مایل به خرید از وب سایتی باشید که پرداخت در آن تنها از طریق درگاه پرفکت مانی امکان پذیر می باشد، ولی شما اکانت پرفکت مانی ندارید،  می توانید پرداخت هزینه خرید خود را از طریق ووچر پرفکت مانی انجم دهید.

نحوه کاربرد ووچر پرفکت مانی

برای استفاده از ووچر پرفکت مانی، ابتدا باید آن را فعال سازی کنید و عملیات فعال‌سازی را فقط دارنده ووچر پرفکت مانی می‌تواند انجام دهد.

به منظور فعال سازی ووچر پرفکت مانی مراحل زیر را با ما دنبال نمایید :

گام اول : وارد حساب کاربری خود در سیستم پرفکت مانی شوید و  از قسمت " deposit"، ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید.

گام دوم : در این مرحله یک پنجره با چند گزینه تحت عناوین زیر به شما نمایش داده می شود :

  • شماره ووچر پرفکت مانی
  • فعالسازی کد ووچر پرفکت مانی

گام سوم : روی گزینه فعالسازی کد ووچر پرفکت مانی کلیک کنید، کد e-voucher را وارد نمایید، سپس گزینه ی Activate e-voucher را کلیک کنید.

به همین سادگی می توانید ووچر پرفکت مانی را فعالسازی کرده و از آن استفاده کنید.

ووچر پرفکت مانی

آیا راهی وجود دارد که بتوان اعتبار کد ووچر پرفکت مانی را چک کرد؟

توصیه ما این است که قبل از استفاده از ووچر پرفکت مانی حتما اعتبار آن را یک بار بررسی کنید. اما آیا می توان اعتبار e-voucher را بررسی کرد؟ در پاسخ باید بگوییم بله؛ برای بررسی اعتبار کد ووچر پرفکت مانی تنها به کد 16 رقمی منحصر به فرد و کد فعال سازی آن نیاز دارید.

در صورتی که پس از بررسی های لازم، متوجه شدید که  کد ووچر پرفکت مانی نامعتبر است، حتما با بخش پشتیبانی از مشتریان پرفکت مانی تماس بگیرید.

کلام پایانی؛ همه چیز در مورد پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی در حقیقت یک ابزار مالی با سطح امنیتی بالاست، که نوید بخش یک پرداخت سریع در پلتفرم پرفکت مانی است. افرادی که از خدمات پرداخت آنلاین استفاده می کنند، اغلب در ارتباط با موارد مربوط به احراز هویت، نگران هستند و به دنبال راه حلی امن برای پرداخت سریع و ایمن می گردند.

ووچر پرفکت مانی در واقع مانند یک کارت اعتباری عمل می کند که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در این مقاله شما را با همه چیز در مورد ووچر پرفکت مانی آشنا کردیم و کاربرد ووچر پرفکت مانی را گفتیم تا شما بدانید که دقیقا ووچر پرفکت مانی چیست و چگونه استفاده می شود.

از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه تشکر می کنیم؛ امید است آنچه گفته شد برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 01 تیر 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    محمد ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر
    ایا با ووچر پرفکت مانی میشه حساب پرفکت مانی رو شارز کرد؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۹ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام و عرض ادب
      بله شارژ حساب پرفکت‌مانی از طریق ووچر در کسری از ثانیه انجام می‌شود
      شما میتوانید برای خرید ووچر پرفکت مانی از طریق لینک زیر اقدام کنید
      https://trapay.net/member/order/issue/perfect-money/create?voucher=1

  • تصویر آواتار
    freazei ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    درود
    منظور از سفارش اردر شده زمانی که کد ووچر و اکتیو کد دارید چی هست؟
    آیا بعداز خرید ووچر و دریافت کدهای اکتیو و ووچر نیاز به عملکرد مجزای دیگری هم هست؟

    • تصویر آواتار
      معصومه میرزائی ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      خیر ، کد فعال سازی و کد ووچر برای استفاده از آن کافی می باشد.

فرم ارسال نظرات کاربر