تعداد زیادی از کاربران در مورد حساب پریمیر پی پال سوال پرسیده اند، به خصوص افرادی که در سیستم مالی پی پال تازه وارد هستند. این افراد در مورد اکانت پریمیر پی پال سردرگم شده اند و می خواهند که مشخصات این نوع حساب را بهتر بشناسند و همچنین در ارتباط با افتتاح حساب پریمیر پی پال اطلاعاتی به دست آورند. بر همین اساس در این مقاله به معرفی حساب پریمیر پی پال پرداخته ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

حساب پریمیر پی پال چیست ؟ (PayPal premier account)

اکانت پریمیر پی پال یک حساب پی پال وریفای شده با برخی ویژگی های بیشتر نسبت به سایر حساب های پی پال است؛ به این معنا که این ویژگی ها در حساب بیزینس یا حساب شخصی پی پال وجود ندارد؛ به عبارت ساده تر، اکانت پریمیر پی پال نوعی حساب پی پال است با ویژگی هایی بین حساب های شخصی و حساب تجاری؛ و دارنده اکانت پریمیر پی پال از ویژگی های منحصر به فرد هر دو حساب های پرسونال و تجاری برخوردار است.

ویژگی های اکانت پریمیر پی پال

برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با حساب پریمیر پی پال ، سعی کرده ایم در این بخش از مقاله ویژگی های منحصر به فرد این نوع اکانت را عنوان نماییم تا کاملا متوجه شوید چه مزیت هایی از حساب premier پی پال، آن را از سایر حساب های این سیستم مالی بین المللی متمایز ساخته است.

• امکان انجام تراکنش های نامحدود با استفاده از دبیت کارت و کارت های اعتباری، از طریق حساب پریمیر پی پال وجود دارد.

• برای دارندگان اکانت پریمیر پی پال که کارمند هستند، امکان ورود چندگانه با مشخصات و دسترسی محدود وجود دارد

• با داشتن حساب premier ، امکان دسترسی به دبیت کارت پی پال نیز وجود دارد.

• حساب پریمیر پی پال از قابلیت تنظیم برای پرداخت های اشتراکی برای استفاده از خدمات، محتوا یا محصولات برخوردار است.

• امنیت اکانت پریمیر پی پال از طریق نظارت 24 ساعته جهت جلوگیری از کلاهبرداری ها و هک حساب premier پی پال، تضمین می شود.

• با افتتاح حساب پریمیر پی پال شما هر روز هفته از طریق خط تلفن PayPal از خدمات پشتیبانی این درگاه پرداخت برخودار خواهید بود.

• برخلاف حساب بیزینس پی پال که می تواند به صورت گروهی برای چند نفر باشد، صاحب حساب پریمیر پی پال تنها می تواند یک نفر باشد. 

• دارندگان حساب پریمیر، در قبال هر گونه مالیات یا هر اقدامی که باعث ایجاد مشکل یا درگیر شدن حساب شود، مسئول هستند.

• صاحبان حساب پریمیر پی پال مجاز به استفاده از اکانت خود برای خرید محصولات و خدمات آنلاین نیز می باشند.

حساب پریمیر پی پال

اکنون که با ویژگی های اکانت پریمیر پی پال آشنا شدید، در بخش بعدی به این سوال مهم پاسخ خواهیم داد که حساب پریمیر پی پال برای چه کسانی مناسب است؟ پس همچنان با ما همراه باشید.

اکانت پریمیر پی پال بهترین انتخاب برای یک تاجر معمولی یا یک فروشنده با کسب وکار کوچک است. همچنین فریلنسرها و کارآفرینان کوچک اغلب کاربران حساب پریمیر پی پال هستند زیرا از حساب premier پی پال برای دریافت خدمات خود و همچنین برای خرید استفاده می کنند. افتتاح حساب پریمیر پی پال را می توانید از شرکت های خدمات پرداخت ارزی بخواهید.

آیا حساب پریمیر پی پال برای من مناسب است؟

این سوالی است که بسیاری از کاربران پی پال از خود می پرسند و شاید سوال شما دوست عزیز هم باشد. پس برای دریافت پاسخ خود این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

قبل از اینکه اقدام به افتتاح حساب پریمیر پی پال نمایید، ابتدا لازم است شرایط و موقعیت خود را بسنجید و اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از خود بپرسید، چرا می خواهم حساب پریمیر پی پال داشته باشم؟ پس از آن با توجه به امکانات و ویژگی های حساب premier پی پال، اگر نیاز به داشتن یک حساب با این ویژگی ها داشتید، افتتاح حساب پریمیر پی پال را انجام دهید.

آموزش نحوه افتتاح حساب پریمیر پی پال توسط تراپی

برای افتتاح حساب پریمیر پی پال می توانید به وب سایت ما به آدرس www.trapay.net مراجعه کنید و پس از ساخت حساب کاربری برای خود، احراز هویت نمایید؛ سپس درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت افتتاح حساب پریمیر پی پال برای شما انجام شود.

برای ثبت درخواست افتتاح حساب پی پال از طریق وب سایت تراپی دو راه وجود دارد :

روش اول افتتاح حساب پی پال

پس از ورود به حساب کاربری خود، در صفحه اصلی سایت، منوی خدمات، زیر منوی پی پال و سپس افتتاح حساب پی پال را انتخاب نمایید و در صفحه ای که مشاهده می کنید اطلاعات را وارد کرده و دکمه ی ثبت درخواست را کلیک نمایید تا درخواست افتتاح حساب پریمیر پی پال در سایت تراپی ثبت شود.

روش دوم افتتاح حساب پی پال

روی لینکی که در ادامه مشاهده می کنید کلیک کنید و در فرمی که برای شما باز می شود، موارد مربوطه را وارد کرده و دکمه ی ثبت درخواست را کلیک نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب پی پال، کلیک کنید!

حساب پریمیر پی پال

پس از ثبت درخواست افتتاح حساب پی پال، درخواست شما توسط تیم تراپی مورد بررسی قرار می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن اکانت پریمیر پی پال برای شما ساخته می شود؛ شما می توانید با استفاده از حساب پی پال خود مبادلات ارزی به هر جای دنیا داشته باشید و از تمامی فروشگاه های اینترنتی خارجی خرید کنید و از طریق درگاه پرداخت پی پال، هزینه آن را پرداخت نمایید.

لازم به ذکر است که اگر در حال حاضر یک حساب پرسونال پی پال دارید و قصد دارید آن را به اکانت پریمیر پی پال ارتقا دهید، لازم است که فرایند تایید هویت را انجام دهید؛ در غیر این صورت، حساب شما پس از انجام یکسری تراکنش محدود خواهد شد. وریفای حساب پی پال نیز از جمله خدمات تیم تراپی است که برای شما عزیزان ارائه شده است.

البته ناگفته نماند که قبل از آن باید حساب پی پال خود را شارژ نمایید. شارژ حساب پی پال را نیز می توانید به تیم تراپی بسپارید. برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

برای درخواست شارژ حساب پی پال، کلیک کنید!

کلام پایانی در مورد حساب پریمیر پی پال

در این مقاله با یکی از انواع حساب پی پال به نام حساب پریمیر پی پال آشنا شدید و اکنون می دانید ویژگی ها و امکانات این نوع حساب چیست؛ همچنین  گفتیم که چگونه می توانید افتتاح حساب پریمیر پی پال را انجام دهید و برای شارژ حساب تان درخواست دهید. در کل باید بگوییم اگر قصد دارید از امکانات و امنیت بیشتر سیستم پرداخت پی پال بهره مند شوید، اکانت پریمیر پی پال گزینه ی مناسبی است. شما می توانید از این نوع حساب برای تمامی خریدها و تراکنش های آنلاین خود استفاده کنید. پی پال یک سیستم پرداخت امن است که راهکارهای مناسبی را برای جلوگیری از پولشویی و کلاهبرداری توسط افراد سودجو، ارائه کرده است. بنابراین حتما پس از افتتاح حساب پریمیر پی پال ، حساب خود را وریفای نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. مشاوران ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

تاریخ انتشار 16 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر