پی پال، این پلتفرم پرداخت محبوب، در سراسر جهان مشتریان و کاربران زیادی دارد که برای پرداخت های آنلاین و غیرحضوری از این سیستم پرداخت استفاده می کنند و عموما هم فروشندگان و هم مصرف کنندگان، PayPal را یک درگاه پرداخت امن می دانند و به آن اعتماد دارند. پی پال دارای چند نوع حساب مختلف است، حساب پرسونال، حساب بیزینس و حساب پریمیر. در این مقاله هر آنچه لازم است در مورد حساب پرسونال پی پال بدانید، ذکر کرده ایم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

نکاتی مهم برای استفاده از پی پال

قبل از آنکه به معرفی حساب پرسونال پی پال بپردازیم و شما را با نحوه ی افتتاح حساب پرسونال پی پال آشنا کنیم، بهتر است چند نکته ی مهم در ارتباط با استفاده از این سیستم مالی بین المللی را که لازم است بدانید، ذکر کنیم. لطفا این نکات را به دقت مطالعه کنید.

  • پس از افتتاح حساب پی پال، اکانت پی پال خود را وریفای کنید، تایید یا وریفای حساب PayPal به شما کمک می کند تا بتوانید بدون محدودیت از حساب خود استفاده کنید و با مشکل لیمیت حساب پی پال مواجه نشوید.
  • توجه داشته باشید که پس از دریافت پول از حساب های دیگر، بلافاصله پس از انتقال آن پول به حساب تان، برای جلوگیری از مشکوک شدن پی پال، آن مبلغ را برداشت نکنید. توصیه می شود که حداقل 30 دقیقه برای واریز و حداقل یک روز برای برداشت صبر کنید.
  • بیش از اندازه از گزینه ی  ارسال پول بدون کارمزد پی پال استفاده نکنید؛  این باعث می شود که پی پال به شما اعتماد کند و حساب شما را جز حساب هایی که در حال سوء استفاده (اجتناب از پرداخت مالیات) هستند، قرار ندهد.

حساب پرسونال پی پال

علاوه بر رعایت نکاتی که گفته شد، برخی از موارد نیز وجود دارد Paypal با مشاهده آن ها حساب شما را لیمیت خواهد کرد. بنابراین سعی کنید از انجام این موارد بپرهیزید.

  • آدرس IP خود را هنگام ورود به حساب پی پال خود مداوم تغییر دهید
  • چندین بار Log in & Log out پشت سر هم انجام ندهید
  • چنانچه تغییر ناگهانی در حساب شما رخ دهد، مثلاً: دریافت یا برداشت مقدار زیادی پول در مدت زمان کوتاهی، باعث لیمیت شدن حساب شما می شود
  • ارسال یا دریافت پول از یک حساب مشکوک باعث محدود شدن حساب شما می شود.
  • کارت بانکی متصل به حساب، ایمیل، رمز عبور یا سوالات امنیتی را بارها تغییر ندهید یا حذف نکنید؛ چرا که در این شرایط نیز پی پال به شما مشکوک می شود و حساب تان را لیمیت خواهد کرد.

اکنون که با نکات بسیار مهم در ارتباط با استفاده از حساب پی پال و همچنین مواردی که منجر به لیمیت شدن حساب پی پال می شود آشنا شدید، در ادامه شما را با حساب پرسونال پی پال (Personal Account) به طور کامل آشنا خواهیم کرد.

شما می توانید سه نوع حساب مختلف در سیستم پرداخت بین المللی پی پال داشته باشید که هر کدام از آن ها دارای مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشد؛ امکانات هر نوع حساب توسط  سیستم مالی پی پال تعیین شده است. یکی از انواع اکانت پی پال، اکانت پرسونال پی پال می باشد. شما می توانید از طریق افتتاح حساب پرسونال پی پال به حساب دوستان و آشنایان خود پول ارسال کنید یا پولی را دریافت کنید. همچنین از سایت های خارجی خرید کنید و پرداخت هزینه را به آسانی انجام دهید.

معرفی حساب پرسونال پی پال

به طور کلی حساب پرسونال پی پال یا حساب شخصی پی پال، برای کاربرانی طراحی شده است که از درگاه پرداخت بین المللی پی پال بیشتر برای خرید آنلاین یا ارسال پول به دوستان و خانواده خود استفاده می کنند. البته ناگفته نماند که از این نوع حساب، یعنی حساب پرسونال پی پال می توان در کسب و کارها برای فروش کالا و خدمات نیز استفاده کرد.

به عنوان مثال، می توانید در سایت eBay اقلامی را برای فروش بگذارید و از یک اکانت پرسونال پی پال به عنوان راهی آسانی برای پرداخت هزینه توسط خریداران استفاده کنید.

یک حساب پرسونال پی پال نیز می تواند برای هنرمندان جهت فروش آنلاین آثارشان مناسب باشد و هزینه ی فروش آثار هنری خود را از این طریق می توانند در حساب پی پال خود دریافت کنند.

به طور خلاصه، یک حساب شخصی PayPal برای فروشندگانی مناسب است که قصد دارند گهگاه به صورت غیررسمی کالاها و خدماتی را بفروش برسانند.

حساب پرسونال پی پال

مزایای افتتاح حساب پرسونال پی پال چیست؟

پیش تر گفتیم که در این مقاله شما را با نحوه ی افتتاح حساب پرسونال پی پال آشنا خواهیم کرد؛ اما قبل از آن خوب است با مزیت های اکانت پرسونال پی پال آشنا شوید.

  • استفاده از حساب پرسونال پی پال برای حساب های مرتبط مثل PayPal Cash در این سیستم پرداخت شامل پرداخت هیچ هزینه یا کارمزدی نمی باشد.
  • افتتاح حساب پی پال در پلتفرم پی پال شامل هیچ هزینه ای چه در ابتدا و چه به صورت ماهانه نمی باشد.
  • پی پال یک راه حل سریع و آسان برای خرید آنلاین یا ارسال پول به دوستان و خانواده ارائه داده است.
  • پی پال یک گزینه پرداخت آسان برای افرادی است که گاهی در eBay، Etsy یا سایر وب سایت ها خرید و فروش می کنند.

آموزش نحوه افتتاح حساب پرسونال پی پال در تراپی

افتتاح حساب پرسونال پی پال یکی از خدمات مجموعه ی تراپی است که پس از ثبت درخواست شما، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواد شد. اطلاعات مورد نیاز برای افتتاح حساب پرسونال پی پال عبارتست از :

  • نام و نام خانوادگی شما
  • نشانی
  • شماره تلفن
  • آدرس ایمیل
  • اطلاعات کارت اعتباری یا دبیت کارت

دوست عزیز توجه داشته باشید که اگر تاکنون موفق به دریافت یکی از انواع کارت های اعتباری نشده اید، به هیچ عنوان نگران نباشید و افتتاح حساب پرسونال پی پال را به ما در تیم تراپی بسپارید. برای درخواست افتتاح حساب PayPal از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید و اطلاعات خواسته شده در فرم را به طور کامل وارد نمایید.

برای درخواست افتتاح حساب Paypal ، کلیک کنید!

ما پس از بررسی دقیق درخواست شما، در اسرع وقت افتتاح حساب پرسونال پی پال را به نام شما برایتان انجام خواهیم داد و شما می توانید کلیه ی تراکنش های مالی و خرید و فروش در فروشگاه های آنلاین را به آسانی انجام دهید.

حساب پرسونال پی پال

کلام پایانی در مورد حساب پرسونال پی پال

PayPal به دلیل رابط کاربری ساده و آسانی که دارد و توانایی در تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی برای مشتریان ، به عنوان یک پردازشگر پرداخت محبوب در میان کاربران در سراسر دنیا شناخته می شود.

برای نقل و انتقال ارز با استفاده از پی پال شما می توانید بسته به میزان تراکنش و نوع آن، یکی از سه نوع حساب پی پال که عبارتند از حساب پرسونال پی پال ، حساب بیزینس و حساب پریمیر پی پال را ایجاد نمایید.

در این مقاله اکانت پرسونال پی پال را به شما معرفی کردیم و ویژگی ها و امکانات این نوع حساب پی پال را عنوان نمودیم. همچنین راهنمایی های لازم جهت افتتاح حساب پرسونال پی پال را برای شما دوستان عزیز ارائه کردیم. امید است با مطالعه ی این مقاله پاسخ کلیه ی سوالات خود در ارتباط با حساب پرسونال پی پال  دریافت کرده باشید؛

از همراهی همیشگی شما عزیزان تا انتهای این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا در صورت نیاز به هرگونه مشاوره یا راهنمایی با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 16 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر