یکی از انواع کارت های اعتباری ارائه شده توسط شرکت مالی پی پال، گیفت کارت پی پال است. گیفت کارت را با نام کارت هدیه نیز می شناسند و شما می توانید آن را به دوستان و آشنایان خود هدیه بدهید، و یا اینکه گیفت کارت هدیه بگیرید. برای آشنایی کامل و دقیق تر با کارت هدیه پی پال و اینکه بدانید گیفت کارت پی پال چیست و استفاده از کارت پی پال چگونه است؛ تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

مزایای گیفت کارت پی پال چیست ؟

تا یک سال پیش، افراد تصورشان این بود که کارت هدیه فقط متعلق به شرکت های بزرگ، بانک های بزرگ و موسسات مالی معتبر است. اما، از سال 2020، گیفت کارت ها دیگر متعلق به نهادهای تجاری بزرگ نیستند و هر نوع بیزینس یا کسب و کار وچک تری نیز می تواند جز ارائه دهندگان کارت هدیه باشد.

اگر می خواهید به دوست عزیزتان یا یکی از اعضای خانواده خود کارت هدیه بدهید، گیفت کارت پی پال انتخاب بسیار مناسبی می باشد؛ به این دلیل که از جمله مزیت های این نوع کارت های پی پال این است که به طور گسترده توسط وب سایت های مختلفی پذیرفته می شوند، خرید با آن ها آسان است و با نرخ های کارمزد مناسب در دسترس هستند؛ به همین دلیل برای افرادی که اهل تجارت هستند، استفاده از گیفت کارت پی پال می توانند معجزه کند.

جالب است بدانید PayPal برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است تا کارت هدیه الکترونیکی منحصر به فرد خود را ایجاد و طراحی کنند و همچنین گیفت کارت پی پال را به فروش  برسانند.

بنابراین اگر از کاربران سیستم مالی PayPal هستید، می توانید کارت هدیه دیجیتالی خود را بسازید و آن را به کارمندان، دوستان، اعضای خانواده و مشتریان خود بفروشید یا طبق شرایط و ضوابط مشخصی به آن ها گیفت کارت هدیه بدهید.

به این ترتیب، استفاده از گیفت کارت پی پال مستلزم ایجاد و دریافت کارت هدیه پی پال می باشد. آیا می دانید چگونه می توانید گیفت کارت پی پال داشته باشید؟ در ادامه همچنان همراه ما باشید.

آیا می دانید طرز استفاده از گیفت کارت پی پال چیست و این نوع کارت های هدیه چه مزایایی دارند؟ شما می توانید با استفاده از آموزش استفاده از گیفت کارت پی پال ، از طریق این نوع کارت های اعتباری از تمامی وب سایت های سراسر دنیا خرید کنید و تراکنش های مالی آنجام دهید. برای اینکه بتوانید یکی از این نوع کارت های هدیه را در اختیار داشته باشید، لازم است از طریق وب سایت PayPal برای ایجاد یک کارت هدیه اقدام نمایید.

گیفت کارت پی پال چیست

همچنان همراه ما باشید تا به شما بگوییم گیفت کارت پی پال چیست و از طریق آموزش استفاده از گیفت کارت پی پال شما را با نحوه استفاده از این کارت اعتباری آشنا کنیم.

آشنایی با گیفت کارت پی پال

به طور کلی مفهوم کارت هدیه یا گیفت کارت در دنیای پرداخت های دیجیتال یک مفهوم و اصطلاح جدید نیست و قطعا شما هم با این دسته کارت های اعتباری آشنایی دارید.

در مورد تاریخچه ی استفاده از گیفت ها می توان گفت بیش از یک دهه است که بسیاری از موسسات مالی، بانک ها، سایت های تجارت الکترونیک و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات پرداخت دیجیتال، از کارت های هدیه انحصاری خود برای جذب مشتریان و تقویت برند خود استفاده می کنند.

چگونه گیفت کارت پی پال داشته باشیم؟

در این بخش از به نکاتی اشاره کرده ایم که برای ایجاد گیفت کارت پی پال لازم است که این نکات را بدانید تا در ساخت و استفاده از این نوع کارت اعتباری با مشکل مواجه نشوید. پس این نکات را به دقت مطالعه کنید.

نکته اول : برای دریافت کارت های پیش پرداخت یا گیفت الکترونیکی پی پال، باید یک حساب تجاری پی پال داشته باشید. نکته دوم : حساب تجاری شما باید در پلتفرم جداگانه ای از PayPal ، ثبت شود.

نکته سوم : خوشبختانه تمام مراحل ثبت نام برای دریافت و استفاده از گیفت کارت پی پال رایگان است.

نکته چهارم : برای دریافت کارت هدیه الکترونیکی انحصاری در پی پال نیز نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای وجود ندارد.

بنابراین اگر قصد دارید گیفت کارت پی پال در اختیار داشته باشید، ابتدا باید برای افتتاح حساب پی پال اقدام نمایید؛ و چنانچه هنوز حساب PayPal ندارید، می توانید از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید، برای افتتاح حساب پی پال درخواست خود را ثبت نمایید. ما در اسرع وقت یک حساب بیزینس پی پال برای شما، با مشخصات خود شما ایجاد خواهیم کرد و پس از آن می توانید اقدامات لازم جهت ایجاد کارت هدیه را انجام دهید.

برای درخواست افتتاح حساب پی پال، کلیک کنید!

کاربرد گیفت کارت پی پال چیست ؟

امکان پرداخت با کارت هدیه پی پال در بیش از 1000 فروشگاه آنلاین در سراسر دنیا وجود دارد. شما می توانید پرداخت هزینه خرید محصولات، استفاده از انواع خدمات، سفارش غذا، خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق، هتل و ... را با استفاده از گیفت کارت پی پال انجام دهید و به طور کلی تقریباً شما هر گونه پرداختی را می توانید با استفاده از کارت های هدیه PayPal انجام دهید.

اما همانطور که می دانید، امکان دریافت پول نقد از طریق دستگاه های ATM، از گیفت کارت ها و کارت های اعتباری وجود ندارد.

گیفت کارت پی پال چیست

آموزش استفاده از گیفت کارت پی پال

تا این بخش از مقاله به شما گفتیم که گیفت کارت پی پال چیست؛ همچنین در مورد مزایای گیفت کارت پی پال ، کاربرد گیفت کارت پی پال و نحوه ایجاد کارت هدیه پی پال مطالبی را خدمت شما دوستان گرامی ارائه کردیم. در ادامه با آموزش استفاده از گیفت کارت پی پال با شما هستیم، لطفا همچنان همراه ما باشید.

نکته ی مهمی که در ارتباط با استفاده از گیفت کارت پی پال وجود دارد این است که برای استفاده از این کارت اعتباری، لازم است که آن را به کیف پول خود اضافه کنید. برای اتصال گیفت کارت پی پال به گیف پول پی پال مراحل زیر را همراه با ما دنبال کنید.

گام اول : به حساب پرداخت PayPal خود وارد شوید.

گام دوم: در صفحه ای که مشاهده می کنید، تب کیف پول را انتخاب کنید.

گام سوم : از منوی کشویی، «پیوند یک دبیت کارت یا کارت اعتباری» را انتخاب کنید.

گام چهارم : در این مرحله از آموزش گیفت کارت پی پال ، گزینه ی "Link a card" را به صورت دستی انتخاب کنید.

گام پنجم : اطلاعات کارت خود را وارد نمایید؛ این اطلاعات عبارتند از شماره کارت، کد CVV و تاریخ انقضا کارت.

گام ششم : در نهایت، دکمه " Link a card" را کلیک نمایید.

پس از طی نمودن مراحل بالا و تکمیل فرآیند اتصال گیفت کارت پی پال به کیف پول پی پال خود، می توانید با استفاده از این کارت هدیه تمامی پرداخت های خود را انجام دهید.

کلام پایانی در مورد گیفت کارت پی پال

در این مقاله گفتیم که گیفت کارت پی پال چیست و شما را با نحوه استفاده از گیفت کارت پی پال آشنا کردیم. همچنین در مورد مزایا و کاربرد گیفت کارت پی پال مطالبی را برای شما عزیزان عنوان نمودیم. اکنون مطمئنا از طریق آموزش استفاده از گیفت کارت پ پال که به صورت گام به گام شرح داده شده، شما می توانید کارت اعتباری خود را بدون هیچ مشکلی به کیف پول PayPal خود متصل کنید.

از توجه و همراهی شما دوستان گرامی تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم؛ در صورت وجود هر نوع مشکل، جهت دریافت راهنمایی های لازم با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 29 خرداد 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر