شرکت پیونیر(Payoneer) ، یک شرکت خدمات مالی است که امکان پرداخت الکترونیکی را برای کاربران فراهم می کند. این شرکت در شهر نیویورک مستقر است. در سال 2016، این شرکت همچنین یک دفتر در فیلیپین را افتتاح کرده است. (Payoneer) در سال 2005 با مبلغ 2 میلیون دلار بودجه بنیان گذاری و تاسیس شد. رقبای اصلی این شرکت عبارتند از Tipalti و PayPal. شرکت پیونیر، دارای بیش از سه میلیون کاربر در بیش از 200 کشور دنیا می باشد وتراکنش ها را در بیش از 150 نوع  ارز مختلف انجام می دهد.

 

پیونیر

پیونیر چگونه کار می کند؟

پیونیر(Payoneer) یک راه حل خلاقانه برای مشتریان خصوصی و شرکتی که نیاز به پرداخت از خارج از کشور دارند را فراهم می کند. نحوه کار آن ها از طریق ایجاد مجموعه حساب ها در خارج از کشور برای هر مشتری می باشد. هر پرداختی که از خارج از کشور انجام شده باشد توسط Payoneer به پول محلی تعریف شده توسط مشتری تبدیل می شود و سپس به حساب بانکی شخص متصل می شود یا به صورت متناوب، از طریق هر ATM با Masterone Card Payoneer قابل برداشت می باشد.

 

موارد کاربرد پیونیر(Payoneer)

  •  انتقال ارز جهت پرداخت برای شغل هایی نظیر فریلنسر ها یا مترجمان آزاد
  • انتقال ارز در مجموعه حساب های خارج از کشور 
  • انتقال ارز بازرگانان آنلاین
  • خرید از سایت های معتبر پذیرنده این درگاه

 

مزایای استفاده از درگاه پرداخت الکترونیکی پیونیر(Payoneer)

در این جا به چند مورد از مهمترین مزایای استفاده از پیونیر اشاره می کنیم :

  •  ثبت نام در این درگاه پرداخت الکترونیکی بسیار آسان و راحت است.
  • استفاده از پیونیر بسیار ساده است و نیازی به آموزش خاصی ندارد.  هنگامی که حساب پیونیر یک مشتری تأیید شد، آن شخص به طور خودکار به تمام ارزهای موجود دسترسی پیدا می کند و می تواند از هر حساب بانکی موجود در خارج از کشور استفاده کند.
  • پیونیر، فرآیند پرداخت را نیز برای پرداخت کننده ها آسان می کند. در حقیقت، بیش از 200 فریلنسر و مراکز تجارت الکترونیک آنلاین (مانند آمازون، گوگل، و غیره)، Payoneer را به عنوان یکی ازدرگاه های پرداخت پیش فرض، خود برگزیده اند.
  • پردازش تراکنش های پرداخت، تقریبا فوری است
  • فاکتورها به صورت خودکار از طریق سیستم Payoneer تولید می شوند.

 

همراهان گرامی! چنانچه قصد خرید از فروشگاه های آنلاینی را دارید که درگاه پرداخت آن ها پیونیر می باشد، می توانید پس از انجام مراحل پرداخت آنلاین، لینک پرداخت را برای همکاران ما درتیم تراپی ارسال نمائید تا پس از پرداخت ارز شما به کمک تیم ما، خرید آنلاین شما تکمیل گردد. دوستان عزیز! اگر شما در سیستم پیونیر (Payoneer) دارای حساب بانکی می باشید؛ می توانید برای نقد کردن وجه خود، با استفاده خدمات ارائه شده توسط تیم تراپی این کار را انجام دهید. برای این منظور، شما می توانید درخواست خود را از طریق ارسال فرم زیر به ما اعلام کنید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت، معادل ریالی مبلغ مورد نظر شما را به حساب بانکی شما واریز خواهند کرد.

 

فرم درخواست نقد کردن ارز

 

امید است تا به این جای کار از مطالعه مطالب ارائه شده استفاده کافی را برده باشید و به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.

در صورت وجود هر گونه سوال، مشاوران ما در تیم تراپی آماده پاسخگوئی به شما عزیزان هستند. منتظر شنیدن صدای گرم تان هستیم...با ما در تماس باشید.

تاریخ انتشار 05 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر