در عصر حاضر و در جهانی که استفاده از اینترنت بسیار بیشتر از قبل رونق گرفته است، راه ها و روش های بسیار متنوعی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد.

ما در مقالات قبل چند روش کسب درآمد آنلاین از قبیل کسب درآمد از سایت های کلیکی را برای شما معرفی کردیم. همچنین شما را با وب سایت هایی برای کسب درآمد آنلاین آشنا کردیم. اما در این مقاله قصد داریم بهترین روش های کسب درآمد پسیو Passive Income را به شما معرفی کنیم.

 آیا می دانید Passive Income چیست؟ با تراپی همراه شوید تا با راه های کسب درآمد پسیو آشنا شوید.

روش های کسب درآمد پسیو ، چگونه روش هایی هستند؟

به طور کلی روش های کسب درآمد پسیو ، روش هایی هستند که در ابتدا به سرمایه گذاری اولیه نیاز دارد و به مرور باید آن را پرورش دهید. در حقیقت موفقیت در این نوع مشاغل نیاز به تلاش زیاد دارد تا به مرور زمان پا بگیرد و به ثبات برسد.

پس از آن بدون اینکه انرژی زیادی از شما بگیرد، به طور مرتب درآمد زائی خواهد داشت. هر چه پیش می روید، با استفاده از تجربیات شخصی خود در آن زمینه، می توانید درآمد خود را افزایش دهید و به اهداف مالی خود با سرعت بیشتری دست پیدا کنید.

روش های کسب درآمد پسیو

اما قبل از اینکه بهترین ایده ها و روش های کسب درآمد پسیو را برای شما عزیزان معرفی کنیم، لازم است که به دو نکته ی مهم برای شروع کار اشاره کنیم که لازم است حتما این دو را مد نظر داشته باشید، چرا که بدون حداقل یکی از این دو، شما در کسب درآمد پسیو موفق نخواهید بود. دو نکته ی بسیار مهم برای شروع کسب و کار پسیو عبارتند از :

  • سرمایه گذاری مالی : شما برای کسب درآمد از این روش نیاز به سرمایه اولیه دارید
  • سرمایه گذاری زمان : قبل از هر اقدامی لازم است که برای کاری که می خواهید انجام دهید زمان بگذارید و به درستی زوایای کار را بررسی کنید

در ادامه شما را با چند ایده ی برتر و بهترین روش های کسب درآمد پسیو آشنا خواهیم کرد.

با بهترین روش های کسب درآمد پسیو Passive Income آشنا شوید!

در این بخش از مقاله در مورد ایده های بسیار جالب برای کسب درآمد پسیو خواهیم گفت و شما می توانید با توجه به استعداد ، توانایی ها و علاقه مندی های خود کسب درآمد پسیو Passive Income به این روش ها را آغاز کنید.

البته همانطور که گفتیم، شما نیاز به مقداری سرمایه اولیه دارید، همچنین باید زمان کافی برای این کار در نظر بگیرید.

سرمایه گذاری در یک کسب و کار

یکی از بهترین روش های کسب درآمد پسیو ، سرمایه گذاری و شراکت در یک کسب و کار است. درست است ک این کار دارای ریسک بالایی است اما احتمال موفقیت در آن نیز بسیار زیاد است. به عنوان مثال ، چندین سال پیش شرکت های Lyft و Uber به دنبال سرمایه گذاران خصوصی برای سرمایه گذاری در شرکت های خود بودند و امروز ارزش سرمایه های آن ها میلیاردی است.

فروش آنلاین کتاب الکترونیکی

امروزه یکی از پرطرفدارترین روش های کسب درآمد برای نویسندگان، فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی است و خبر خوب این است که شما می توانید خودتان کتاب بنویسید و خودتان آن را منتشر کنید. به این ترتیب که پس از نوشتن کتاب، آن را ویرایش می کنید، یک جلد برای آن طراحی می کنید و مثلا در برنامه ای مانند Amazon’s Kindle Direct Publishing آن را منتشر می کنید.

به همین سادگی. ناگفته نماند که در این گونه روش های کسب درآمد پسیو ، نباید منتظر باشید که در مدت زمان کوتاه به سود برسید. برای موفقیت در این زمینه لازم است که یکسری فعالیت های بازاریابی نیز انجام دهید.

یک دوره آموزشی در Udemy ایجاد کنید

Udemy یک پلت فرم آنلاین است که برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند از دوره های آموزشی ویدئویی که در ارتباط با طیف گسترده ای از موضوعات ارائه شده است، استفاده کنند. اما شما می توانید به جای اینکه در Udemy مصرف کننده باشید ، تهیه کننده باشید.

به این صورت که دوره ویدیویی آموزشی خود را ایجاد کنید و برای فروش در Udemy ارائه دهید. به این ترتیب اگر در یک زمینه خاص مهارت و تبحر کافی داشته باشید، این روش کسب درآمد پسیو می تواند یک گزینه خارق العاده باشد.

روش های کسب درآمد پسیو

یک اپلیکیشن ایجاد کنید

آیا تاکنون ایده شگفت انگیزی برای ایجاد یک برنامه ی کاربردی مورد استفاده در گوشی تلفن همراه یا تبلت داشته اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، در این صورت شما می توانید یک برنامه نویس استخدام کنید تا ایده های شما را در آن برنامه ایجاد کند. سپس می توانید آن را در فروشگاه های آنلاین  برنامه های کاربردی بفروشید و از این طریق به درآمد برسید.

افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing یا بازاریابی پورسانتی

افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing یا بازاریابی پورسانتی ، روشی برای مشارکت با یک شرکت (تبدیل شدن به شرکت وابسته به آن ها) برای دریافت پورسانت در ازای فروش یک محصول می باشد. این روش درآمدزایی برای کسانی که وبلاگ و یا وب سایت دارند نتیجه ی بسیار خوبی خواهد داشت. این روش در مدت زمان کمتری نسبت به روش های قبل، به یک روش فعال کسب درآمد تبدیل خواهد شد.

در این مقاله ما برخی از بهترین روش های کسب درآمد پسیو را برای شما عزیزان معرفی کردیم. راه ها و روش های دیگری نیز برای وجود دارد که شما می توانید با سرمایه گذاری اندک آن ها را آغاز کنید و پس از گذشت مدتی بازدهی فوق العاده کسب و کار خود را نظاره گر باشید.

از توجه و همراهیتان سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 09 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر