باورش سخت است، اما بازی های ویدیویی مدرن امروزی به چیزهای فراتر از تبلیغات ارتشی و جعبه های بازی موبایل رایگان برای گیمرها تبدیل شده است و Itch.io  یکی از آن ها ست. بسیاری از بازی های موجود در این پلتفرم به موفقیت های گسترده ای دست پیدا کرده اند و هم اکنون Itch.io به یک بازار بازی عالی کامپیوتری جدید شخصی و همچنین مبتنی بر مرورگر، لینوکس ، macOS و موبایل تبدیل شده است. با تراپی همراه شوید تا با مطالب بیشتری در مورد این پلتفرم و چگونگی کسب درآمد از آن آشنا شوید.

بیشتر بدانید : 

پردرآمدترین بازی های موبایل را بشناسید

Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین

Itch.io چیست؟

Itch.io یک پلتفرم ویدئو گیم است که در سال 2013 فعالیت خود را آغاز نمود. همچنین یک فروشگاه بازی های دیجیتال می باشد و بازی های مستقل تنها در این فروشگاه عرضه می شود. این پلتفرم مجهز به ابزارهای بسیار خارق العاده ای برای خریداران و فروشندگان بازی های کامپیوتری می باشد.

Itch.io

علاوه بر ارائه محصولات برای گیمرها در این وب سایت، علاقه مندان به موسیقی متن، کتاب و بازی های دسکتاپ نیز خوب است به این پلتفرم سری بزنند.

مزیت های استفاده از پلتفرم Itch.io

  • پلتفرم Itch.io دارای یک کتابخانه مهیج بازی، شامل بازی های مستقل و هنری می باشد.
  • دارای بسیاری از آپشن های بروزینگ می باشد
  • ارائه دهنده ابزارهای بسیاری برای سازندگان بازی است
  • دارای یک برنامه دسکتاپ مفید برای کاربران نیز می باشد

ویژگی های پلتفرم Itch.io

این پلتفرم دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و جذاب صورتی رنگ می باشد که گیمرها از کار با آن خسته نمی شوند.

همچنین از ویژگی های دیگر آن وجود ابزارهای قدرتمند بروزینگ است که برای شما شرایطی را فراهم کرده است تا بازی ها را به دلخواه خود دسته بندی کنید ، به طور مثال بر اساس سیستم عامل و یا قیمت آن ها را فیلترگذاری کنید.

این پلتفرم دارای بازی های کامپیوتری، بازی های اندروید و iOS می باشد، اما بازی های کنسولی مانند برنامه Xbox را ارائه نمی دهد. شما حتی می توانید در پلتفرم itch.io برخی فیلترها را برای ارائه یک بازی جدید که قبلاً هرگز ندیده اید تنظیم کنید و این یکی از برتری های کتابخانه itch.io نسبت به سایر پلتفرم ها می باشد.

پس از خرید یک بازی در itch.io ، برای اینکه بتوانید آن را دانلود کنید، یک کلید Steam دریافت می کنید، که باید کاملا از آن محافظت کنید.

در پلتفرم Itch.io شما می توانید ویدئو گیم های خود را نیز به فروش برسانی و کسب درآمد کنید.

Itch.io با برقراری ارتباط با دیگر فروشگاه ها و پلتفرم های بازی کاملا موافق است و اخیراً با Humble Bundle همکاری کرده و یک معامله باورنکردنی را در بیش از 1000 بازی ارائه داده است. این شرکت از خیریه های ضد تبعض نژادی نیز پشتیبانی می کند.

Itch.io

پرداخت هزینه خرید بازی از Itch.io توسط تراپی

عزیزانی که کارت اعتباری برای پرداخت های بین المللی در اختیار ندارند، یا دارای حساب های بین المللی مثل حساب پی پال و ... نیستند، می توانند پرداخت هزینه را به ما در تیم تراپی بسپارند.

برای این منظور کافیست لینک زیر را کلیک کنید و پس از وارد کردن موارد خواسته شده در فرمی که مشاهده می کنید، درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

نقدکردن درآمد ارزی از پلتفرم Itch.io توسط تراپی

اگر شما از ارائه دهندگان بازی های کامپیوتری هستید و قصد دارید در این پلتفرم بازی های خود را به فروش برسانید، می توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود با خیالی آسوده روی کمک ما حساب کنید.

به منظور نقد کردن درآمد ارزی خود، کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما پس از دریافت درخواست شما بررسی های لازم را انجام داده و سریعا معادل ریالی آن را به حساب شما واریز خواهیم کرد.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

کلام آخر

در مقاله ای که پیش رو دارید، یکی دیگر از بهترین پلتفرم های بازی های ویدئویی را برای شما دوستان عزیز معرفی کردیم به نام Itch.io . همچنین گفتیم که این پلتفرم محلی است برای خرید و فروش بازی های کامپیوتری که دارای یک رابط کاربری ساده و جذاب بوده و همچنین ابزارهای ساخت بازی را برای سازندگان بازی های کامپیوتری ارائه داده است.

تاریخ انتشار 13 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر