هامبل باندل (Humble Bundle) ، یک فروشگاه اینترنتی دیجیتال بازی های ویدئویی می باشد که بخشی از در آمد حاصل از فروش بازی های ویدئوئی، با قیمت تعیین شده توسط خریدار، صرف امور خیریه می شود و مابقی آن بین توسعه دهندگان ، تقسیم می شود. هامبل باندل (Humble Bundle) همچنین یک دسته نرم افزارهای محدود اما گسترش یافته را نیز ارائه می دهد. 

دوستان! در ادامه قصد داریم در مورد این فروشگاه آنلاین بازی های ویدئویی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. 

هامبل باندل

ویژگی های خرید از سایت www.humblebundle.com

  • سایت هامبل باندل (Humble Bundle) هزاران بازی ویدئویی را در فروشگاه اینترنتی خود ارائه می دهدکه فروش آن ها هر روزه اتفاق می افتد.
  • هنگامی که یک پلتفرم بازی خریداری می کنید نسخه ای مناسب با هر سیستم عامل، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • هر خرید، شامل حمایت از موسسه خیریه نیز می باشد. کافیست محصول مورد علاقه خود را از یک پایگاه داده از میان بیش از 20،000 مورد انتخاب کنید.
  • می توانید پرداخت خود را با داشتن یک حساب کاربری یا به عنوان یک مهمان در سایت انجام دهید.پرداخت ها با استفاده از کارت اعتباری، پی پال یا دیگر گزینه های محلی انجام می شود.

 پردا خت، تحویل و ارجاعات هامبل باندل

قیمت محصولات  : قیمت خرید شما شامل قیمت محصول و هر مالیات قابل اجرا در زمان خرید آن محصول می باشد و بر اساس واحد ارزی کشور شما در صفحه دانلود برای شما ارائه می شود. Humble Bundle حق تغییر قیمت ها و دسترسی به محصولات را در هر زمان برای شما قرار می دهد. 

سفارشات : در Humble Bundle، قبل از پذیرش هر سفارش، هر زمان که بخواهید سفارش خود را قبول یا رد کنید، به هر دلیلی، حق شما را محفوظ کرده است.

نحوه پرداخت : در Humble Bundle ، برای پرداخت وجه مربوط به محصولات خریداری شده از سرویس PayPal و سایر ارائه دهندگان خدمات پرداخت ارزی استفاده می کند که در صفحه خرید نشان داده شده است. ابتدا شما موافقت می کنید که برای تمام محصولاتی که از طریق سرویس خریداری می کنید پرداخت کنید و Humble Bundle ، برای هر محصولی که خریداری شده است و برای هر مبلغ اضافی (از قبیل پرداخت PayPal، پرداخت آمازون یا کسر از کیف پول Humble Wallet) هر گونه مالیات، هزینه های دیرکرد و هر مقدار اهدا شده به خیریه را در نظر می گیرد. کلیه هزینه ها با توجه به روش پرداختی که در طول فرآیند پرداخت مشخص می کنید، محاسبه می شود. پرداخت صورتحساب به روش پرداخت انتخابی شما در زمان خرید انجام می شود.

توجه نمائید که : اگر از هر سرویس ارائه دهنده خدمات پرداخت، مانند PayPal استفاده می کنید، شرایط و ضوابط آن درگاه پرداخت که در وب سایت آن موجود است، برای شما در نظر گرفته می شود.

دوستان همراه! در صورتی که قصد خرید از سایت هامبل باندل (Humble Bundle) را دارید و مایلید که پرداخت های خود را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پی پال انجام دهید، می توانید این کار را به همکاران ما در تیم تراپی بسپارید. شما می توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم زیر، درخواست خود را به ما اعلام نمائید. ما در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ خواهیم داد. هدف ما خدمت رسانی به شماست. با ما در ارتباط باشید.

 

  فرم سفارش خرید از Humble Bundle

 

تاریخ انتشار 25 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر