اگر شما دوست عزیز به بازی های آنلاین علاقه مند هستید، قطعا با پلتفرم هایی نظیر توئیچ، پلتفرم های بازی فوتبال و ... آشنا هستید. در این مقاله قصد داریم Discord را به شما معرفی کنیم. البته این پلتفرم ، امکاناتی فرار از پلتفرم های دیگر ارائه کرده است که در ادامه در مورد آن مطالبی را آورده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید : سایت CodeCanyon ، نحوه خرید ریالی و کسب درآمد از آن

Discord چیست؟

Discord یک فضای بازی آنلاین است اما قدری متفاوت که  تلاش زیادی کرده است تا لذت و آرامش را در محیطی متفاوت تر برای شما به ارمغان بیاورد. Discord یک پلتفرم منحصر به فرد است که برای شما این امکان را فراهم کرده است تا از طریق چت نوشتاری و صوتی در زمان واقعی با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنید.

Discord

بنابراین یک جعبه بازی آنلاین پر از سرگرمی همراه با متن و صوت برای برقراری ارتباط بهتر و در نتیجه تجربه ای شیرین تر در اختیار خواهید داشت که امکان معاشرت با سایر گیمرها در آن برای شما وجود دارد. به عبارت دیگر می توان گفت Discord یک سرویس ارتباط صوتی ، تصویری و متنی است که بیش از صد میلیون نفر برای گپ و گفتگو با دوستان و انجمن های خود در آن جمع شده اند.

طبق آمار به دست آمده، در مجموع، این پلتفرم روزانه 14000000 بازیکن دارد و با حدود 200 میلیون کاربری که دارد، جز محبوب ترین پلتفرم ها محسوب می شود.

چگونه از Discord استفاد کنیم؟

یکی از مهم ترین مزیت های این پلتفرم، استفاده آسان آن است. کافیست شما به وب سایت رسمی آن وارد شوید و از دوستان خود نیز دعوت کنید که به این وب سایت بیایند. Discord یک پلتفرم رایگان است و نیاز به هیچ گونه دانلود و نصب ندارد. شما می توانید مستقیما در مرورگر خود از آن استفاده کنید؛ و در همه حال، حتی زمانی که بازی می کنید، از طریق متن یا ویس با سایر افراد در محیط پلتفرم دیسکورد ارتباط برقرار کنید.

البته ناگفته نماند که اپلیکیشن Discord در گوگل پلی استور نیز موجود می باشد و تا نیمه های سال 2020 بیش از 100000000 دانلود داشته است.

Discord چگونه کسب درآمد می کند؟

طبق آنچه مجله وال استریت گفته است، ارزش Discord از آوریل سال 2018 پس از سرمایه گذاری های اخیر به  1.65 میلیارد دلار رسیده است.

این که دیسکورد بودجه خود را از کجا تامین می کند، سوالی است که بسیاری از کاربران آن را در اکثر صفحات وب مطرح کرده اند. به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم توضیحاتی در این خصوص برای شما عزیزان مطرح کنیم. همچنان با ما همراه باشید.

Discord

Discord یک پلتفرم آنلاین و رایگان است، اما امکاناتی که در وب سایت خود قرار داده است، به صورت پریمیوم و پولی است. برای بهره مندی از امکانات دیگر دیسکورد لازم است که اشتراک بگیرید و هزینه آن را بپردازید. در واقع Discord از طریق هزینه هایی که بابت این امکانات که برای کاربران در نظر گرفته است دریافت می کند، کسب درآمد می کند.

به طور مثال شما می توانید از طریق این پلتفرم در شبکه ای که با کاربران در چت روم ایجاد می کنید، به تبلیغ کسب و کار خود نیز بپردازید. اما برای این که اجازه این کار را داشته باشید، لازم است هزینه مشخص شده برای آن را بپردازید.

یا اینکه شما می توانید از آموزش هایی که در این پلتفرم قرار داده شده استفاده کنید. این آموزش ها در ارتباط با گیم ها می باشد که توسط گیمرهای حرفه ای ارائه شده است. کاربران با استفاده از این آموزش ها وترفندهایی که یاد می گیرند می توانند بازی در Discord را برای خود لذت بخش تر کنند.

پرداخت هزینه خرید اشتراک از وب سایت Discord

برای پرداخت هزینه اشتراک در وب سایت دیسکورد و استفاده از امکانات و قابلیت های بیشتر آن، لازم است که کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت داشته باشید.

اگر امکان پرداخت هزینه به هر دلیل برای شما وجود ندارد، می توانید این کار را به ما در تیم تراپی بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 08 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر