این روزها به دلایل مختلف استفاده از وب سایت ها و برنامه های تحت وب بسیار رایج می باشد؛ اما سوالی که وجود دارد این است که آیا تا کنون با وب سایت ها یا برنامه های تحت وبی برخورد کرده اید که امن و خصوصی سازی ساخته شده اند و امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد؟ قطعا پاسخ شما به این سوال مثبت است. ما در این مقاله  Cloudflare را به شما معرفی کرده ایم که امکان دسترسی به چنین سایت هایی را برای شما فراهم می کند. به منظور آشنایی بیشتر با  Cloudflare با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : امنیت XRP چگونه است؟

معرفی Cloudflare : Cloudflare چیست؟

Cloudflare یک ارائه دهنده زیرساخت اینترنت است که ایده و هدف اصلی آن ارتقا امنیت ، عملکرد وب سایت ها و برناهه های متصل به اینترنت می باشد.

Cloudflare بسیاری از امکانات و ویژگی های اصلی خود را به صورت رایگان ارائه داده است و نصب و راه اندازه آن بسیار ساده می باشد. Cloudflare دارای UI و API برای مدیریت وب سایت شما نیز می باشد و به طور کلی بر روی یک مدل Freemium کار می کند و بسیاری از ویژگی های اصلی آن را با برخی محدودیت ها به صورت رایگان ارائه شده است.

Cloudflare

آیا مایلید تا با امکانات رایگان Cloudflare آشنا شوید؟ پس همچنان با ما همراه باشید.

امکانات رایگان Cloudflare را بشناسید

  • میزبانی DNS

همانطور که می دانید DNS وظیفه ترجمه نام دامنه ها به آدرس IP را بر عهده دارد ، Cloudflare میزبانی DNS را برای مدیریت سوابق DNS فراهم می کند و در اکثر موارد با سرعت زیادی اجرا می شوند.

  • CDN

Content Delivery Network یا شبکه تحویل محتوا سرویسی است که وب سایت شما را کش می کند و از نزدیک ترین سرور از نظر جغرافیایی به وب سایت شما برای تان سرویس می گیرد که  این به نوبه خود سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش می دهد.

  • Firewall

Cloudflare از طریق 5 فایروال، روشی را برای مسدود کردن ترافیک با استفاده از آدرس IP ، نام میزبان ، ربات های شناخته شده ، URI و ... فراهم می کند.

از دیگر امکانات Cloudflare که به صورت رایگان ارائه شده است می توان Page rules ، Apps ، Analytics ، Registrar و Workers می باشد.

Cloudflare چگونه کار می کند؟

بسیاری از میزبانان وب با استفاده از وب هاستینگ Cpanel خود مستقیماً با Cloudflare ادغام می شوند. اما شما می توانید از طریق وب سایت cloudflare.com نیز برای استفاده از Cloudflare ثبت نام کنید.

پس از آن به راحتی برای افزودن سایت مورد نظر خود، گزینه ی add site را کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید و در نهایت سرورهای نام دامنه خود را تغییر دهید.

از نظر فنی Cloudflare به عنوان یک پروکسی معکوس عمل می کند ، به این معنی که ترافیک کامل از طریق سرورهای Cloudflare که در 200 شهر در سراسر جهان پخش شده اند ، هدایت می شود. Cloudflare برای اولین بار، امنیت و عملکرد را با هم ترکیب کرده است.

Cloudflare

Cloudflare چه مزایایی دارد؟

  • Cloudflare امنیت و عملکرد را در مقیاس بزرگ تر به صورت رایگان فراهم می کند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های Cloudflare محسوب می شود.
  • Cloudflare به عنوان CDN عمل می کند که سرعت بارگذاری وب سایت ها را افزایش می دهد.
  • Cloudflare از ربات های مخرب و حملات DDoS محافظت می کند.
  • Cloudflare گواهی SSL رایگان را به طور کامل توسط Cloudflare مدیریت می کند که به طور سالانه نیز تمدید می شود.
  • Cloudflare قوانین حمل و نقل و توابع بدون سرور را ارائه می دهد.
  • Cloudflare دارای افزونه های مستقل مختلف برای خدمات مختلف نیز می باشد.

Cloudflare خدمات ثبت دامنه و همچنین API را برای مدیریت اکثر سرویس ها ارائه می دهد.

پرداخت هزینه استفاده از خدمات پولی Cloudflare

همانطور که گفتیم، Cloudflare بسیاری از خدمات خود را به صورت رایگان برای کاربران ارائه داده است. اما برخی از خدمات ویژه آن نیز پولی می باشد و برای بهره مندی از این نوع خدمات لازم است که ابتدا هزینه آن را بپردازید.

برای این منظور می توانید روی کمک ما حساب کنید. یعنی اگر شما دوست عزیز به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه مشخص شده نیستید، کافیست از طریق لینک زیر درخواست پرداخت هزینه را به ما اعلام کنید و معادل ریالی آن را برای ما پرداخت کنید. ما در کمترین زمان ممکن پرداخت هزینه را  برای شما انجام می دهیم.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 27 آبان 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر